институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розвиток мислення у молодшому шкільному віці

Каталог пособий и учебных материалов | Медицина | Реферат | Страниц: 29 | Год: 2010 | Размер: 33 кб. | Стоимость: 90 грн. | Смотреть | Купить

Розвиток мислення у молодшому шкільному віці

ВСТУП 3
РОЗДІЛ І Теоретичні аспекти вивчення розвитку мислення дітей в молодшому шкільному віці 5
1.1. Поняття мислення в психології 5
1.2 Класифікація та форми мислення 7
1.3 Особливості розвитку мислення дітей молодшого шкільного віку 13
РОЗДІЛ ІІ Експериментальна частина 20
2.1 Діагностика (вивчення мислення) 20
2.2 Аналіз результатів дослідження 22
ВИСНОВКИ 23
ЛІТЕРАТУРА 25
ДОДАТКИ 27

Cмотрите также:
Особливості розвитку мислення в молодшому шкільному віці

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. Теоретичні аспекти вивчення розвитку мислення дітей в молодшому шкільному віці 5 1.1. Поняття мислення в психології 5 1.2. Класифікація та форми мислення 10 1.3.Особливості розвитку мислення дітей молодшого шкільного віку 15 РОЗДІЛ ІІ. Емпіричне дослідження особливостей розвитку мислення у дітей молодшого шкільного віку 19 2.1. Підготовка та проведення дослідження 19 2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 22 ВИСНОВОК 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ДОДАТКИ 32

Психокорекційна програма уваги у молодшому шкільному віці

Психокорекційна програма уваги у молодшому шкільному віці 3 1. Особливості уваги як психічного процесу 13 2. Фізіологічні основи уваги 13 3. Зв’язок уваги з іншими пізнавальними процесами 13 Висновки 23 Список використаної літератури 39

Структура та функції дитячого фольклору у молодшому шкільному віці

Зміст Вступ Розділ І. Структура та функції дитячого фольклору 1. 1. Відомі педагоги про зміст та завдання морально-етичного виховання 1.2. Функції дитячого фольклору Розділ II. Методи і методика дослідження. 2.1. Методика дослідження дитячого фольклору у молодшому шкільному віці. 2.2. Дослідження дитячого фольклору у молодшому шкільному віці видатних педагогів. Розділ III. Аналіз результатів дослідження. 3.1. Опрацювання теми "казка". 3.2. Опрацювання фольклору у позакласній роботі. Висновок Список використаної літератури.

Морально-етичні основи соціальної роботи в системі організації соціальної сфери

ЗМІСТ Вступ 2 Дослідно-експериментальна робота обґрунтування та виявлення особливостей розвитку морально-етичної свідомості в молодшому шкільному віці 6 1. Критерії ефективності розвитку морально-етичної свідомості в молодшому шкільному віці 6 2. Програма дослідно-експериментальної роботи з вивчення особливостей розвитку морально-етичної свідомості в молодшому шкільному віці 15 3. Аналіз результатів проведеної дослідно-експериментальної роботи 18 Висновки дослідно-експериментальної роботи 23 Список використаної літератури 27

Психологічні передумови формування адитивної поведінки в молодшому шкільному віці

Вступ 3 1. Психологічні особливості розвитку дитини в молодшому шкільному віці 5 2. Девіантна поведінка молодших школярів як причина виникнення аддитивної поведінки 11 3. Адиктивна поведінка молодших школярів 13 Висновок 18 Список використаної літератури 19

Діяльність психолога з формування особистості у молодшому шкільному віці

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗАСАД З ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 6 1.1. Поняття особистість. Особливості психіки молодшого школяра 6 БІОЛОГІЧНО ОБУМОВЛЕНІ ВЛАСТИВОСТІ І ЯКОСТІ ОСОБИСТОСТІ: 7 1.2. Індивідуальні особливості розвитку учнів початкових класів 18 1.3. Розвиток особистості дитини в молодшому шкільному віці за допомогою гри та праці 27 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МЕТОДИЧНИХ ЗАСАД ТА ПЕРВИННА ПСИХОДІАГНОСТИКА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 38 2.1. Огляд методик вивчення особистості дитини молодшого шкільного віку 38 2.2. Дослідження за методикою Г. Айзенка та Р. Кеттелла 54 2.3. Експериментальне дослідження за соціометричним методом та методикою С. Дембо–Т. Рубінштейн 74 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПСИХОЛОГА З РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТУ. 91 3.1. Експериментальні ігрові вправи з корекції особистості учнів початкових класів 91 3.2. Вторинна діагностика за методикою Т.Дембо-С. Рубінштейна 101 3.3. Основні напрямки роботи практичного психолога з формування особистості молодшого школяра 107 ВИСНОВКИ 117 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 120 ДОДАТОК 1 125 ДОДАТОК 2 126 ДОДАТОК 3 129 ДОДАТОК 4 130 ДОДАТОК 5 131 ДОДАТОК №6 134 ДОДАТОК №7 135 ДОДАТОК №8 136 ДОДАТОК №9 137 ДОДАТОК №10 138 ДОДАТОК №11 139 ДОДАТОК №12 140 ДОДАТОК №13 141 ДОДАТОК №14 142 ДОДАТОК №15 143 ДОДАТОК №16 144

Особливості розвитку мислення в дошкільному віці

ВСТУП 4 I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку мислення в дошкільному віці. 6 II Розвиток мислення в дошкільному віці. 15 1. Загальна характеристика мислення дітей дошкільного віку 15 2 Розвиток образного мислення дошкільників 19 3 Вплив діяльності на розвиток мислення дошкільників 22 III Практична частина. 25 3.1 Експериментальне дослідження рівня розвитку мислення дітей дошкільного віку. 25 ВИСНОВКИ 38 ЛІТЕРАТУРА 40

Адаптація поведінки дитини в перший рік навчання в школі

Вступ 2 1. Особливості молодшого шкільного віку 4 2. Когнітивний розвиток в молодшому шкільному віці. 7 2.1. Научіння та мислення в процесі шкільного навчання 7 2.2. Нездадність до учіння 9 3. Психологічно-соціальний розвиток особистості 14 3.1. Розвиток особистості та вплив сім'ї 14 3.2. Соціальні знання та стосунки з однолітками в молодшому шкільному віці 20 Література 25 1. Вишневський О. Сучасне українське виховання. Педагогічні нариси. - Львів, 1996. 2. Г.О. Люблінська. Дитяча психологія. - К.: Вища школа, 1984. 3. Галузинський В.М., Євнух М.Б. Педагогіка: теорія та історія. - Рівне, 1996. 4. Журавлев В.И. Педагогика. - М.: Рос.пед.агенство, 1996. 5. Закон України "Про освіту". - К.: 1997. 6. І.К.Матюша. Гуманізація виховання і навчання в загальноосвітній школі. - К.: Вища школа, 1996. 7. Ісатенко Т. Українська національна школа-родина - ціннісний орієнтир суспільства // Початкова школа. -1997. -№5. -С. 8-9. 8. Калмиков Г. Про діяльність сім'ї та школи. // Початкова школа. -1998. -№ 9. - С. 18-22. 9. Концепція національного виховання. - К., 1994.. 10. Кузь В.Г., Руденко Ю.Д., Сергійчик З.О. Основи національного виховання. - Умань, 1993. 11. Педагогічна бібліотека. Вікова психологія. - К.: Радянська школа, 1976. 12. Практические задания по психологии. Учебное пособие для студентов педагогических институтов. Под редакцией профессора А.В.Петровского. - М.: Просвещение, 1972. 13. Сухомлинський В.О. Батьківська педагогіка. - К.: Радянська школа, 1978

Особливості розвитку мислення в ранньому дитинстві

План 1. ВСТУП 3 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛЕННЯ 4 а. Мислення, як пізнавальний процес 5 б. Операції мислення 10 в. Форми мислення 12 г. Види мислення 14 3. РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ В РАННЬОМУ ВІЦІ 17 а. Перші прояви наочно - дійового мислення, його характеристика 17 б. Перехід до наочно образного мислення 23 в. Виникнення знакової функції 26 г. Значення предметної діяльності, дидактичних ігор у розвитку мислення дитини в ранньому віці 30 4. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА: РОЛЬ СПІЛКУВАННЯ З ДОРОСЛИМ У РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ В РАННЬОМУ ВІЦІ 35 5.ВИСНОВКИ 45 6. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 47 Дитяча психологія Досліджено 25 джерел

Розумовий розвиток у старшому шкільному віці. Проблеми сенсу життя в ранньому юнацькому віці

ВСТУП 3 ОСВІТА І РОЗУМОВИЙ РОЗВИТОК ЗДІБНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ 5 ЗАВДАННЯ РОЗУМОВОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДІ 7 ЛЮДИНОЗНАВСТВО ТА СЕНС ЖИТТЯ В ЮНОСТІ 11 ФЕНОМЕН ДОВІРИ ДО СЕБЕ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ 15 САМОВИЗНАЧЕННЯ І ПРОФЕСІЙНЕ СЕРЕДОВИЩЕ 16 ВИСНОВОК 23 ЛІТЕРАТУРА 24