институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Мовна реалізація концепту страху у романі Стівена Кінга

Каталог пособий и учебных материалов | Искусство | Реферат | Страниц: 42 | Год: 2010 | Размер: 56 кб. | Стоимость: 175 грн. | Смотреть | Купить

Мовна реалізація концепту страху у романі Стівена Кінга

1. Поняття концепту та визначення феномену страху на різних етапах розвитку людства 2
2.Сучасний роман жанру фентезі 14
3. Мовна реалізація концепту „fear” у романі Стівена Кінга „It” 27
Література 40
Cмотрите также:
Страх. Дослідження страху

Вступ.....................................................................................................................3
Розділ 1. Страх як форма переживання емоцій та почуттів............................4
1.1 Визначення страху..............................................................................4
1.2. Причини страху..................................................................................6
1.3. Поява страхів у дітей молодшого шкільного віку...........................9
1.4. Подолання страху і тривожності в дітей........................................12
Розділ 2. Аналіз комплексу методик для дослідження
страхів у дітей....................................................................................15
2.1 Методика виявлення страхів у дітей з допомогою
малювання страхів.............................................................................15
2.2. Методика виявлення страхів у дітей за допомогою
спеціального тесту тривожності (Р.Темл, М. Доркі, В. Амен).....20
Висновки..............................................................................................................24
Список використаної літератури.......................................................................26


"Мовна ситуація в Україні"

Зміст 1. Вступ 2. Місце української мови в різних регіонах страни 3. Теоретичні відомості 4. Нинішня мовна ситуація в Україні 5. Висновок 6. Список використаної літератури

Образ світу у романі "Тигролови " І. Багряного

Вступ 2 1. Основні елементи сюжету твору 4 2. Людські цінності у романі «Тигролови» 10 3. Образне бачення світу І.Багряним 14 Висновки 18 Література 21

Художні засоби створення історичного і місцевого колориту в романі В.Скотта „Айвенго”

Зміст Вступ 2 1. Історичні романи Вальтера Скотта 4 2. Роман „Айвенго” – втілення історії Англії 10 3. Створення історичного і місцевого колориту в романі В. Скотта „Айвенго” 11 3.1. Історичний колорит в романі 11 3.2. Національний колорит 14 3.2. „Антикварний роман” Вальтера Скотта 16 4. Вальтер Скотт – історичний романіст 20 Висновки 26 Список використаних джерел 27

Тематика творів Л. М. Толстого

Зміст Вступ 2 1. Головні дати життя та творчості…………………………………………….4 2. Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії 6 2.1. Тема формування людської душі в автобіографічній трилогії. 7 2.2. Зображення Кримської війни у “Севастопольських оповіданнях”. 8 2.3. Роздуми про закордонну мораль в оповіданні “Люцерн”. 9 2.4. Зображення класової роз’єднаності Росії: “Ранок поміщика”. 10 2.5. Тема самовдосконалення людини. 10 2.6. Роздуми про рушійні сили історії і людини у романі-епопеї “Війна і мир”. 11 2.7. Мисль сімейна у романі “Анна Кареніна”. 23 2.8. Тема духовного воскресіння у романі “Воскресіння” 26 2.9. Сумніви у сенсі віри, мистецтва та життя: “У чому моя віра?”, “Що таке мистецтво?”, “Крейцерова соната”, “Смерть Івана Ілліча”. 28 Висновки 33 Література 36

Тематика творів Л. М. Толстого

Зміст Вступ 2 1. Головні дати життя та творчості…………………………………………….4 2. Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії 6 2.1. Тема формування людської душі в автобіографічній трилогії. 7 2.2. Зображення Кримської війни у “Севастопольських оповіданнях”. 8 2.3. Роздуми про закордонну мораль в оповіданні “Люцерн”. 9 2.4. Зображення класової роз’єднаності Росії: “Ранок поміщика”. 10 2.5. Тема самовдосконалення людини. 10 2.6. Роздуми про рушійні сили історії і людини у романі-епопеї “Війна і мир”. 11 2.7. Мисль сімейна у романі “Анна Кареніна”. 23 2.8. Тема духовного воскресіння у романі “Воскресіння” 26 2.9. Сумніви у сенсі віри, мистецтва та життя: “У чому моя віра?”, “Що таке мистецтво?”, “Крейцерова соната”, “Смерть Івана Ілліча”. 28 Висновки 33 Література 36

Проблема тиранії в романі Г.Г Маркса Осінь патріарха

Вступ 2 Розділ І. Магічний реалізм Латинської Америки. 4 1.1. Житєвий шлях Габріеля Гарсіа Маркеса. 4 1.2. Магічний реалізм. 8 Розділ ІІ. Творчість Г.Г. Маркеса. 11 2.1. Загальна характеристика ключових творів. 11 2.2. Проблеми тиранії в романі Г.Г. Маркеса «Осінь патріарха». 15 Висновки 18 Список використаної літератури 19

Українська мова (науковий доклад)

1.Вступ 3 2.Мовна проблема в Україні і сьогодення 6 3.Становище, статус, доля і роль мови в суспільстві. Мовленнєва ситуація м. Києва. Думки пересічних громадян 11 4.Значення рідної мови для київських школярів 17 5. Особливості ставлення до мови з віком 21 6. Відношення до рідної мови студентів вищих навчальних закладів. 23 Мовна поведінка та мовні орієнтації курсантів національного університету МВСУ 23 7.Тенденції розвитку мовної ситуації серед прийдешніх поколінь 29 8. Чинники впливу на ставлення молоді до рідної мови 33 9.Висновки 35 Список використаної літератури 40

Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії

Зміст Вступ 2 1. Головні дати життя та творчості…………………………………………….4 2. Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії 6 2.1. Тема формування людської душі в автобіографічній трилогії. 7 2.2. Зображення Кримської війни у “Севастопольських оповіданнях”. 8 2.3. Роздуми про закордонну мораль в оповіданні “Люцерн”. 9 2.4. Зображення класової роз’єднаності Росії: “Ранок поміщика”. 10 2.5. Тема самовдосконалення людини. 10 2.6. Роздуми про рушійні сили історії і людини у романі-епопеї “Війна і мир”. 11 2.7. Мисль сімейна у романі “Анна Кареніна”. 23 2.8. Тема духовного воскресіння у романі “Воскресіння” 26 2.9. Сумніви у сенсі віри, мистецтва та життя: “У чому моя віра?”, “Що таке мистецтво?”, “Крейцерова соната”, “Смерть Івана Ілліча”. 28 Висновки 33 Література 36

Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії

Зміст Вступ 2 1. Головні дати життя та творчості…………………………………………….4 2. Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії 6 2.1. Тема формування людської душі в автобіографічній трилогії. 7 2.2. Зображення Кримської війни у “Севастопольських оповіданнях”. 8 2.3. Роздуми про закордонну мораль в оповіданні “Люцерн”. 9 2.4. Зображення класової роз’єднаності Росії: “Ранок поміщика”. 10 2.5. Тема самовдосконалення людини. 10 2.6. Роздуми про рушійні сили історії і людини у романі-епопеї “Війна і мир”. 11 2.7. Мисль сімейна у романі “Анна Кареніна”. 23 2.8. Тема духовного воскресіння у романі “Воскресіння” 26 2.9. Сумніви у сенсі віри, мистецтва та життя: “У чому моя віра?”, “Що таке мистецтво?”, “Крейцерова соната”, “Смерть Івана Ілліча”. 28 Висновки 33 Література 36