институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ЗВІТ з виробничої практики на прикладі салону краси

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика | Практика | Страниц: 28 | Год: 2009 | Размер: 53 кб. | Стоимость: 125 грн. | Смотреть | Купить

ЗВІТ з виробничої практики на прикладі салону краси

ВСТУП 3
1. Організаційна характеристика салону краси «Перлина» 5
2. Аналіз установчих документів підприємства 7
3. Аналіз функцій управління персоналом 8
4. Аналіз функцій планування персоналу 11
5. Аналіз кадрового потенціалу 14
6. Дослідження методів пошуку та підбору персоналу 16
7. Аналіз функції планування та розвитку кар’єри персоналу 17
8. Аналіз системи матеріального стимулювання 20
9. Аналіз системи мотивації персоналу 21
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 24
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26
ДОДАТКИ 27

Cмотрите также:
ЗВІТ з виробничої практики на прикладі салону краси

ВСТУП 3 1. Організаційна характеристика салону краси «Назва» 5 2. Аналіз установчих документів підприємства 7 3. Аналіз функцій управління персоналом 8 4. Аналіз функцій планування персоналу 11 5. Аналіз кадрового потенціалу 14 6. Дослідження методів пошуку та підбору персоналу 16 7. Аналіз функції планування та розвитку кар’єри персоналу 17 8. Аналіз системи матеріального стимулювання 20 9. Аналіз системи мотивації персоналу 21 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26 ДОДАТКИ 27

РЕКЛАМА В МОДЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ

Завдання: Розробіть і обгрунтуйте рекламну кампанію для організації модельного бізнесу на вибір ЗМІСТ 1. Загальні засади організації рекламної компанії салону-краси 4 2. Позиціонування й активний маркетинг салону краси 4 3. Розробка рекламної компанії салону краси 7 3.1. Маркетингове дослідження відвідувачів салонів краси 7 3.2. Загальні відомості про салон краси 13 3.3. Організація презентації салону краси 16 Список використаної літератури 25

Організація і управління салоном краси

Вступ 4 Розділ 1. Суть організації та управління підприємством 5 1.1. Наукова організація управлінської праці 5 1.2. Оптимізація управлінської праці 8 Розділ 2. Аналіз організації та управління салону краси “Софі” 10 2.1. Організаційно-економічна характеристика салону краси “Софі” 10 2.2. Аналіз обсягу реалізації послуг салону краси “Софі” 12 2.3. Аналіз асортименту додаткових послуг салону краси “Софі” 17 Розділ 3. Шляхи удосконалення організації та управління салону краси “Софі” 20 3.1. Вдосконалення організації діяльності салону краси “Софі” 20 3.2. Пропозиції по формуванню позитивного іміджу салону краси “Софі” на ринку салонів краси м. Києва 22 Висновки 25 Список використаних джерел 27

Планування персоналу підприємства (на прикладі салону краси ТОВ “Сервіс-2”)

Зміст Вступ………………………………………………………………………….4 1. Сутність термінів: кадри, персонал підприємства, трудові ресурси і їхнє призначення……………………………………………………….6 2. Планування чисельності персоналу…………………………………...19 3. Мотивація як фактор підвищення ефективності праці....……………..41 4. Характеристика салону краси ТОВ “Сервіс-2”…………………….….48 5. Аналіз, розрахунок і обгрунтування чисельності персоналу салону краси ТОВ „Сервіс-2”................................................................................50 6. Відповідність професійного рівня персоналу.........................................54 7. Основні недоліки, пропозиції і висновки ……………………………..57 Список використаної літератури..…………………………………………59 Додатки

УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ

1. Проаналізуйте організаційну структуру салону краси. Проведіть SWOT-аналіз салону краси. 2 Література 9

Визначення цілей та задач бізнесу

ПЛАН Вступ 3 1. Визначення цілей та задач бізнесу 5 2. Визначення основних стратегій розвитку бізнесу 7 3. Визначення стратегій розвитку салону краси “Актуаль” 8 4. Види стратегій, котрі застосовуються в діяльності салону “Актуаль” 9 5. Стилі та принципи, які використовуються в управлінні салоном краси 10 6. Побудова моделі бізнесу 12 7.Які характеристики ви приймали для оцінки цього бізнесу 12 8. Проаналізувати технології менеджменту використані при організації салону краси “Актуаль” 13 Висновки 14 Список використаної літератури 15

Звіт про проходження практики (на прикладі Оздоровчий Центр Святителя Луки )

Вступ 3 1. Структура закладу, штат, оснащення, матеріально-технічне та медикаментозне забезпечення 4 2. Організація виробничої діяльності 7 3. Планування діяльності закладу 10 4. Мотивування діяльності персоналу 16 5. Контролювання виробничої діяльності 20 6. Координування виробничої діяльності 26 Висновки та пропозиції 28 Додатки 32

Звіт з науково - виробничої практики (на прикладі підприємств будівельного комплексу)

ВСТУП 3 1 Особливості господарської діяльності будівельних галузей та їх вплив на побудову бухгалтерського обліку 4 2 Стан будівельної діяльності в Україні та в Київській області 10 3 Аналіз ділової активності на прикладі підприємств будівельного комплексу 17 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 23

Розробка та обгрунтування реклами для Салону краси «Оксана» (індустрія моди)

1. Загальна характеристика підприємства Салон краси «Оксана» 4 2. Розробка рекламної кампанії підприємства 5 2.1. Планування рекламної кампанії підприємства 5 2.2. Методи розробки бюджету рекламної кампанії 11 3. Оцінка ефективності рекламної кампанії підприємства 17 Список використаних джерел 18

Звіт про проходження виробничої практики

Вступ 3 1. Загально-економічна характеристика об'єкта проходження практики 4 2. Оцінка фінансового стану господарства 9 3. Оцінка податкової роботи 16 Висновки 21 Додатки 23 Додаток А. Баланс підприємства за 2003-2006 рр. 23 Додаток Б. Звіт про фінансові результати підприємства 25 Додаток В. Податковий календар 26