институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Педагогічні умови використання іграшки як засобу всебічного розвитку дитини дошкільного віку

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 47 | Год: 2009 | Размер: 73 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

Педагогічні умови використання іграшки як засобу всебічного розвитку дитини дошкільного віку

Зміст 2
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні засади виховання дітей дошкільного віку засобом іграшки 5
1.1 Проблема використання іграшки як засобу виховання дітей в творах педагогів світової і вітчизняної науки 5
1.2. Значення іграшки в різнобічному вихованні дітей 7
1.3. Види іграшок, їх зміст 9
Розділ 2. Експерементальне дослідження 17
2.1. Констатувальний етап 17
2.2. Формувальний етап 21
2.3. Контрольний етап 23
ВИСНОВКИ 25
Рекомендації 26
Додатки 30
Список використаної літератури 46

Cмотрите также:
Діяльність і пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ І РОЗВИТОК ДИТИНИ 5 1.1. Пізнавальний розвиток дитини 5 1.2. Психологічні основи розвитку пізнавальних здібностей дитини дошкільного віку 11 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ГРИ ЯК ЗАСОБУ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ 18 2.1. Розвиток пізнавальної діяльності у грі 18 2.2. Пізнавальний розвиток старшого дошкільника 20 РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ – ДОШКІЛЬНИКА 26 3.1. Описання діагностичних методик 26 3.2. Організація та хід досліджень 32 3.3. Результати досліджень 43 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИ 58 Класифіація ігор Діагностика рівня невербальної креативності (Субтест “Завершення картинок” (стислий варіант тесту К. Торренса))

Використання народних іграшок в роботі сімейного вихователя з дітьми середнього дошкільного віку як засіб патріотичного виховання

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. НАРОДНА ІГРАШКА В СИСТЕМІ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1 Сутнісні характеристики патріотичного виховання 5 1.2 Прилучення до народознавства – важливий напрямок патріотичного виховання 8 1.3 Українська народна іграшка 11 РОЗДІЛ ІІІ. ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НАРОДНИХ ІГРАШОК В РОБОТІ СІМЕЙНОГО ВИХОВАТЕЛЯ З ДІТЬМИ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З МЕТОЮ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ 16 2.1 Виховна і освітня цінність народної іграшки 16 2.2 Організація та проведення дослідження ефективності використання іграшок як засобу патріотичного виховання 19 2.3 Аналіз результатів дослідження 25 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 30

Роль сім’ї у формуванні логіко-математичної компетенції дітей середнього дошкільного віку

Зміст Вступ 3 Розділ І. Педагогічні умови формування логіко-математичних уявлень у дітей дошкільного віку 5 1.1 Психолого-педагогічні основи логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку 5 1.2. Формування математичних здібностей дітей дошкільного віку 9 1.3. Технології логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку 11 Розділ ІІІ. Організація і методика занять з математики у сім‘ї 17 2.1. Організаційна робота з математики у родині 17 2.2. Методика навчання рахунку і основам математики дітей дошкільного віку через ігрову діяльність у сім‘ї 19 2.3 Засоби поєднання ігрових методів і методів прямого навчання математиці у сім‘ї 25 Висновки 33 Список використаних джерел 36

Психологічний супровід впливу на процес соціалізації особистості сучасного дошкільника

Вступ 2 Розділ І. Соціальна ситуація розвитку дитини середнього і старшого дошкільного віку 5 1.1 Особливості соціальної ситуації – внутрішні і зовнішні умови розвитку дитини 5 1.2 Вікові кризи дошкільного віку та їх роль у соціальній ситуації розвитку 19 1.3 Соціально-психологічна характеристика розвитку дітей середнього дошкільного віку 22 1.4 Соціально-психологічна характеристика розвитку дітей старшого дошкільного віку 27 Розділ ІІ. Емпіричне дослідження на тему Визначення проблеми соціалізації особистості дитини дошкільного віку в умовах сучасного міста і села 31 2.1 Актаільність, об’єкт мета і гіпотеза дослідження 31 2.2 Теоретичне обгрунтування дослідження 36 2.3 Методи дослідження 39 2.4 Результати дослідження 42 2.5 Висновки дослідження 48 Розділ ІІІ. Причини, форми, методи впливу на результати стихійної соціалізації дитини дошкольного віку 50 3.1 Сучасна парадигма соціалізації дитини 50 3.2 Стихійна та направлена соціалізація 60 3.3 Сценарії методів впливу на стихійну соціалізацію 66 3.4 Виховання як цілеспрямована і організована форма впливу на стихійну соціалізацію 78 3.5 Умови позитивної соціалізації дитини в сім’ї 87 Висновки 97 Список використаної літератури 100

Підготовка дитини до школи

Вступ 3 1. Розвиток дитини дошкільного віку 4 1. 2. Виховання уміння вчитися 5 1.3. Труднощі адаптації до школи 8 2. Методики вивчення і розвитку мислення дітей дошкільного віку 10 2.1. Оцінювання мислення дітей дошкільного віку 10 2.3. Методики роботи по розвитку мислення дітей дошкільного віку 12 1.3. Результати дослідження 18 2. Розвиток уваги та пам’яті в дошкільному віці 22 Висновки 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27

Роль іграшок в ігровій діяльності дітей молодшого дошкільного віку (з практикою, заняття, експерименти и т.д.)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ІГРАШКА – СУТНІСТЬ, ВИМОГИ ЗМІСТ 5 1.1. Історія іграшки 5 1.2. Дидактичні та гігієнічні вимоги до іграшок 11 1.3. Іграшка в різних видах діяльності (гра, заняття, повсякденне життя) 17 Висновок до розділу 1 27 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІГРАШОК 29 2.1. Умови добору іграшок для дітей молодшого дошкільного віку 29 2.2. Методика ознайомлення дітей молодшого дошкільного віку з новою іграшкою 39 2.3. Роль іграшок в іграх дітей молодшого дошкільного віку 43 Висновок до розділу 2 46 ВИСНОВКИ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50

Трудова діяльність дітей дошкільного віку і її особливості і значення у розвитку особистості дитини

Вступ 5 Розділ І. Дошкільне дитинство 6 1.1 Соціальна ситуація розвитку в дошкільному віці 6 1.3 Психологічні особливості розвитку особистості дошкільника 14 1.4 Сенсорний, інтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку 17 1.5 Характеристика кризи дошкільного дитинства 21 Розділ ІІ. Трудова діяльність дітей дошкільного віку 23 2.1 Діяльність як психологічна категорія 23 2.2 Трудова, учбова діяльність дітей дошкільного віку 24 Висновки 27 Список використаної літератури 28 Об’єкт даного дослідження - розгляд психологічних особливостей розвитку особистості дитини дошкільного віку. Предмет – особливості трудової діяльності і її вплив на розвиток особистості дошкільника. Мета даної роботи – проаналізувавши численні публікації з даної проблематики, підтвердити, систематизувати і узагальнити наявний фактичний матеріал стосовно трудової діяльності дошкільників.

Психологічні умови формування дитини дошкільного віку як субєкта праці

Вступ 3 1. Розвиток теорії трудового виховання 3 2. Завдання формування дитини дошкільного віку як суб’єкта праці 6 3. Особливості трудової діяльності дошкільників 9 Висновок 13 Список використаної літератури 15

Роль іграшки в психічному розвитку дитини раннього віку

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи проблеми 5 1.1. Сутність поняття гра, іграшка 5 1.2. Проблема психічного розвитку дітей третього року життя в сучасних умовах 9 Розділ 2. Роль іграшки в психічному розвитку дитини раннього віку 13 2.1. Характеристика рівнів психічного розвитку дітей третього року життя 13 2.2. Шляхи психічного розвитку дітей раннього віку 19 Висновки 27 Список використаних джерел 29 Додатки 31

Інтелектуальна підготовка дитини до школи

Вступ 3 1. Аналіз наукової літератури щодо особливостей розумового та психологічного розвитку дітей дошкільного віку 5 2. Педагогічні умови розвитку пізнавальних інтересів у дошкільника 10 3. Розвиток інтелектуальних і творчих здібностей дітей засобами образотворчого мистецтва 14 4. Рівень сформованості здібностей у дітей дошкільного віку (констатуючий експеримент) 17 5. Цілеспрямований вплив на формування здібностей дітей на заняттях і в повсякденному житті (формуючий експеримент) 24 6. Аналіз результатів проведеної роботи 29 Висновки та рекомендації 34 Література 36 Додатки 37