институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Лінійне програмування

Каталог пособий и учебных материалов | Математическое программирование | Контрольная | Страниц: 4 | Год: 2009 | Размер: 25 кб. | Стоимость: 25 грн. | Смотреть | Купить

Лінійне програмування

Зміст :

1. 2
2. 4
Література 5

































1.
Дайте геометричне розв’язання задачі лінійного програмування.



Розв’язок :
Систему рівнянь перетворимо наступним чином :
Побудуємо графіки відповідних лінійних функцій :
1 2 3

3 0 3 0 0 3

0 3 4 6 1 4

Таким чином (див Рис.1.), досліджувана площина є закритою і обмежується ABCD. Максим функції досягається в точці C – перетин прямих Ох і 2 :

, тоді .



Рис.1.









2.
Записати задачу 1 в канонічній формі і розв’язати із застосуванням симплекс-методу.

Розв’язок :
Канонічна форма матиме вигляд :


Розв’яжемо за допомогою симплексної таблиці

№ Сіб Базис План 2 2 0 0 0
А1 А2 А3 А4 А5
1. 0 А3 -3 -1 -1 1 0 0
2. 0 А4 18 2 3 0 1 0
3. 0 А5 1 -1 1 0 0 1
4. Zi-Cj 0 -2 -2 0 0 0
1. 0 А3 -2 -2 0 1 0 1
2. 0 А4 15 5 0 0 1 -3
3. 2 А2 1 -1 1 0 0 1
4. Zi-Cj 2 -4 0 0 0 2
1. 2 А1 1 1 0 -1/2 0 -1/2
2. 0 А4 10 0 0 5/2 1 -1/2
3. 2 А2 2 0 1 -1/2 0 ½
4. Zi-Cj 6 0 0 -2 0 0
1. 2 А1 3 1 0 0 1/5 -3/5
2. 0 А3 4 0 0 1 2/5 -1/5
3. 2 А2 4 0 1 0 1/5 2/5
4. Zi-Cj 14 0 0 0 4/5 -2/5
1. 2 А1 9 1 3/2 0 ½ 0
2. 0 А3 6 0 ½ 1 ½ 0
3. 0 А5 10 0 5/2 0 ½ 1
4. Zi-Cj 18 0 1 0 1 0

Таким чином,
.


Л
Cмотрите также:
Канонічні форми задач лінійного програмування

Зміст Вступ 3 1. Постановка завдання лінійного програмування 5 2. Канонічна форма завдання лінійного програмування 6 Список використаної літератури. 10

Задачі динамічного програмування

План. 1. Загальна характеристика задач динамічного програмування. 2. Геометрична та економічна сутність. 3. Деякі основні типи задач та моделі динамічного програмування (ДП). 4. Принципи оптимальності Белламана. 5. Література

Інструментальні комплекси для розробки статичних експериментальних систем

Вступ 2 Інструментальні комплекси для розробки статичних експертних систем 4 Оболонки експертних систем 6 Мови програмування високого рівня 7 Мови об єктно-орієнтованого програмування 8 Середовище програмування що підтримує декілька парадигм 10 Додаткові модулі 12 Висновки 13 Література 14

Основи програмування (варіант 7)

СИСТЕМА ОБ’ЄКТНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПРОГРАМУВАННЯ DELPHI 1 ВІКНО ФОРМИ 6 КЛАСИ ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 7 ЗАГАЛЬНІ ВЛАСТИВОСТІ КОМПОНЕНТІВ 8 КОМПОНЕНТИ ВКЛАДИНКИ DATA CONTROLS 9 ПІДТРИМКА ДОВІДКОВОЇ СЛУЖБИ 10 ЛІТЕРАТУРА 12

Задачі з математичного програмування

Задача 1. Розв'язати графічно задачу лінійного програмування: Задача 2. Розв'язати симплекс-методом задачу лінійного програ¬мування: Задача 3. Для заданої задачі лінійного програмування побудувати двоїсту, розв'язати одну з пари двоїстих задач симплекс-методом і за її розв'язком знайти розв'язок двоїстої до неї: Задача 4. Розв'язати методом потенціалів транспортну задачу: Q1 Q2 Q3 Q4 Q5 а P1 7 3 1 5 4 30 Р2 7 5 8 3 2 25 Р3 6 4 8 3 2 45 Р4 3 1 7 6 2 20 b 10 35 15 25 35 Задача 5. Одним із методів відтинання розв'язати задачу цілочи¬слового програмування:

Контрольна робота з математичного програмування

14.15. Розв’язати систему методом Жордана-Гаусса. . 18.15. Розв’язати графічним методом задачу лінійного програмування. , , . 19.15. Розв’язати симплексним методом задачу лінійного програмування (всі змінні ). , . 20.15. Скласти двоїсту задачу до задачі лінійного програмування. , , ( ). 21.15. На підприємствах ( ) виробляється однорідна продукція обсягом од. Готова продукція доставляється в пункти ( ), потреби яких становлять од. Транспортні витрати при перевезенні одиниці продукція з пункту до пункту становлять . Скласти план перевезень продукція, при якому буде перевозитися вся вироблена продукція з мінімальними сумарними потребами. 11 8 7 5 35 2 13 10 1 40 6 9 7 8 70 25 20 30 70

Програмування в системі державного регулювання економіки

1. Місце програмування в системі ДРЕ 3 2. Класифікація цільових комплексних програм 5 3. Організаційний механізм організації програми 7 4. Контроль за виконанням якісної програми 11 Література 12

Програмування в системі ДРЕ

1. Місце програмування в системі державного регулювання економіки 3 2. Класифікація цільових комплексних програм 5 3. Організаційні механізми реалізації програм 8 4. Контроль за виконанням комплексної програми 10 Література 12

Контрольна робота (задачі) з математичного програмування

Завдання №1 …………………………………………………………………3 Дайте геометричне розв’язання задачі лінійного програмування. Завдання №2 …………………………………………………………………4 Записати задачу 1 в канонічній формі і розв’язати із застосуванням симплекс-методу. Список використаної літератури …………………………………………..6