институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Контрольна робота № 1. Варіант № 15. Є ділянка землі і дві стратегії її використання. Перша стратегія полягає в тому, аби засіяти ділянку яровою пшеницею, а друга озимою (з можливістю пересіву весною). У природи є також дві стратегії і : - коли сильні морози настають після випадання снігу, а - до випадання, що призводить до загибелі озимини.

Каталог пособий и учебных материалов | Логика | Контрольная | Страниц: 2 | Год: 2009 | Размер: 9 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

Контрольна робота № 1. Варіант № 15. Є ділянка землі і дві стратегії її використання. Перша стратегія полягає в тому, аби засіяти ділянку яровою пшеницею, а друга озимою (з можливістю пересіву весною). У природи є також дві стратегії і : - коли сильні морози настають після випадання снігу, а - до випадання, що призводить до загибелі озимини.

Варіант № 15. Є ділянка землі і дві стратегії її використання. Перша стратегія полягає в тому, аби засіяти ділянку яровою пшеницею, а друга озимою (з можливістю пересіву весною). У природи є також дві стратегії і : - коли сильні морози настають після випадання снігу, а - до випадання, що призводить до загибелі озимини.
Виграшем у цій грі є дохід, отриманий від реалізації урожаю в тис. грн.. Перед фермером постає задача: коли і яку висівати пшеницю, якщо матриця його виграшів має вигляд:




5 6

10 2
Cмотрите также:
Практичне завдання Стратегія підприємства

Зробити детальний розбір та аналіз стратегії, на прикладі конкретного підприємства і на цій основі: - встановити генеральну лінію стратегії підприємства; - виділити основні складові стратегії підприємства; - визначити сильні та слабкі сторони стратегії підприємства; - внести та обґрунтувати пропозиції щодо подальшого розвитку підприємства.

Стратегії конкуренції в міжнародному бізнесі

Предмет: міжнародний менеджмент Зміст Вступ 3 Визначення стратегії підприємства. 4 Фактори, що впливають на визначення загальної стратегії 5 Загальні конкурентні стратегії (за М. Портером) 8 Стратегія «лідирування на основі зниження витрат цін» 9 Стратегія диференціації 11 Стратегія фокусування 13 Стратегія концентрації 17 Висновок 18

Стратегія інвестиційної діяльності фірми

Вступ 2 1. Поняття інвестиції. 4 2. Стратегії управління інвестиціями. 6 2.1. Загальна стратегія компанії. 6 2.2. Маркетингова стратегія компанії. 9 2.3. Стратегія ефективного власника. 11 2.4. Стратегія спекулятивного злиття або поглинання. 13 2.5. Стратегія вертикальної інтеграції. 14 2.6. Стратегія зв’язаної диверсифікації. 17 2.7. Міжнародні конкурентні стратегії. 18 3. Вибір стратегії інвестування або основний аналіз зрілості галузі. 21 Висновок. 26 Список використаної літератури: 27

Маркетингові стратегії позиціонування

Головні принципи ефективного сегментування 4 Процедура позиціонування 5 Стратегії позиціонування: 6 Сучасні стратегії позиціонування 9 Стратегія М.Портера 9 Стратегії за Котлером 11 Новітні стратегії 13 Стратегія «Блакитного океану» 14 Національна ідея як чинник позиціонування 16 Список використаної літератури 19

Задачі з економіки

Задача 1 Номінальна вартість акції - 1000 грн., розмір річного дивіденду — 30 % на акцію, рівень позичкового банківського відсотка - - 20%. Визначте курсову ціну акції. Задача 2 Фермер вирішив продати свою земельну ділянку в 10 га, на якій споруджено будівлю вартістю 10 тис. дол. Ділянка щороку приносила дохід у вигляді ренти в розмірі 1 тис. дол. Середня відсоткова ставка за банківськими депозитами - 5 %. Визначте: а) ціну землі, за яку фермер продасть свою ділянку; б) загальну суму грошової виручки за ділянку й будівлю.

Основні напрямки цінової стратегії підприємств на сучасному етапі розвитку ринкових відносин в Україні

Вступ 3 1. Цінові стратегії 4 1.1. Цінова стратегія фірми в ринковій ситуації 4 1.2. Маркетингова інформація при виборі цінової політики 5 2. Маркетингові стратегії цін 7 2.1. Стратегія високих цін 7 2.2. Стратегія середніх цін 9 2.3. Стратегія низьких цін 9 2.4. Стратегія цільових і незмінних цін 10 2.5. Стратегія змінюваних і пільгових цін 11 2.6. Стратегія цін залежно від цін попиту і витрат виробництва 12 2.7. Стратегія цін залежно від призначення товару і від репутації фірми 13 2.8. Стратегія гнучких і неокруглених цін 15 2.9. Стратегія цін і географічний фактор 16 Висновки 17 Список використаної літератури 18

К/р з міжнародного фінансового менеджменту

Теоретична частина 3 1. Управління вхідними грошовими потоками 3 2. Капітал підприємства та його структура 9 Практична частина 15 1. Ситуація з СП "Компютерний центр" 15 1.1.Проаналізуйте слабкі та сильні сторони фінансової стратегії СП 1.2. Розробіть власний варіант фінансової стратегії СП Література 19

Фінансова стратегія як складова фінансового менеджменту підприємства

Зміст Стор. Вступ 3 1. Фінансова стратегія як складова фінансового менеджменту підприємства 5 1.1 Економічна сутність, роль та задачі фінансової стратегії 5 1.2 Процес формування фінансової стратегії 11 1.3 Основні складові фінансової стратегії 14 2. Аналіз ефективності формування фінансової стратегії підприємства 17 2.1 Фінансова стратегія як складова загальної стратегії розвитку 17 2.2 Основні чинники конкретизації фінансової стратегії підприємства 22 3. Напрямки формування фінансової стратегії підприємства 27 Висновки 34 Література 36

Кристали снігу і льоду

Зміст Вступ 3 1. Історія досліджень кристалів снігу. 4 2. Види кристалів снігу. 5 3. Виникнення кристалів снігу та льоду. 7 Висновок 12 Список літератури. 13

Глобальні стратегії: мінімізація витрат, диференціації, фокусування, інновацій, оперативного реагування

Вступ. 3 1. Фактори, що впливають на визначення глобальної стратегії 3 2. Глобальні конкурентні стратегії 6 2.1. Стратегія «лідирування на основі зниження витрат цін» 7 2.2.Стратегія диференціації 9 2.3.Стратегія фокусування 12 2.4. Стратегія інновацій. 14 2.5. Стратегія оперативного реагування. 17 Висновки. 18 Література. 20