институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Доповідь до магістерської роботи на тему: «Створення іміджу підприємства, його оцінювання та шляхи покращення»

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Материал | Страниц: 13 | Год: 2009 | Размер: 62 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Доповідь до магістерської роботи на тему: «Створення іміджу підприємства, його оцінювання та шляхи покращення»

Доповідь до магістерської роботи на тему: «Створення іміджу підприємства, його оцінювання та шляхи покращення»
Cмотрите также:
Створення іміджу підприємства, його оцінювання та шляхи покращення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ І ОЦІНКИ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Поняття іміджу, його види та структура 6 1.2. Класифікація та методи побудови іміджу підприємства 11 1.3. Методологічні основи оцінки іміджу підприємства. 21 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА „...” 37 2.1. Загальна характеристика продюсерського центру „...” 37 2.2. Аналіз підходів до формування іміджу на підприємстві 40 2.3. Комплексна оцінка іміджу продюсерського центру „...” 48 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА 62 3.1 Покрашення внутрішнього іміджу продюсерського центру „...” 62 3.2 Шляхи підвищення зовнішнього іміджу підприємства 81 3.3. Оцінка впливу заходів з удосконалення на покращення іміджу продюсерського центру „...” 91 ВИСНОВКИ 97 ЛІТЕРАТУРА 101 ДОДАТКИ 107

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НАПИСАННЯ ТА ЗАХИСТУ МАГІСТЕРСЬКОЇ РОБОТИ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 8.150000 «ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ»

ЗМІСТ ПЕРЕДМОВА 4 ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1 ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДГОТОВКИ, НАПИСАННЯ МАГІСТЕРСЬКОЇ РОБОТИ ТА ПОДАННЯ ЇЇ ДО ЗАХИСТУ 8 1.1. Обґрунтування вибору теми роботи та порядок проведення досліджень 8 1.2. Структура магістерської роботи та характеристика її розділів 11 1.3. Характеристика змісту основних структурних частин магістерської роботи та вимоги до їх написання 12 1.3.1. Реферат 12 1.3.2. Зміст 12 1.3.3. Вступ 12 1.3.4. Основна частина роботи 17 1.3.5. Висновки 18 1.3.6. Додатки 18 1.4. Захист і оцінювання магістерської роботи 18 1.4.1. Порядок представлення роботи до захисту 18 1.4.2.Підготовка виступу на захисті 19 1.4.3. Критерії оцінювання магістерської роботи 21 1.5. Типові недоліки й помилки під час підготовки та написання магістерських робіт 24 РОЗДІЛ 2 ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ МАГІСТЕРСЬКОЇ РОБОТИ 26 2.1. Загальні вимоги 26 2.2. Нумерація 27 2.3. Таблиці 28 2.4. Ілюстрації 29 2.5. Формули 30 2.6. Правила цитування та посилання на використані джерела 30 2.7. Оформлення списку використаних джерел 31 2.8. Оформлення додатків 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 35

Вимоги до оформлення магістерської роботи типові помилки

Вступ 3 1. Структура магістерської роботи 4 2. Зміст магістерської роботи та вимоги до роботи 7 3. Порядок виконання і захисту магістерської роботи 9 Висновки 13 Список використаної літератури 14

Маркетингові дослідження іміджу фірми (на прикладі фармацевтичного чи медичного підприємства)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 6 1.1. Сучасна концепція іміджу організації 6 1.2. Формування зовнішнього й внутрішнього іміджу організації 12 1.3. Імідж організації як фактор підвищення її конкурентоспроможності 17 РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ НА БАЗІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТОВ „Назва” 22 2.1. Загальна характеристика підприємства 22 2.2. Стратегія компанії по формуванню іміджу 25 2.3. Оцінка маркетингового дослідження іміджу ТОВ „Назва” 28 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ІМІДЖУ ТОВ „Назва” 32 3.1. Шляхи і засоби розвитку іміджу сучасної організації 32 3.2. Оцінка ефективності технологій створення іміджу сучасної організації на перспективу 40 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48 ДОДАТКИ 51

Імідж підприємства та перспективи його розвитку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 6 1.1. Сучасна концепція іміджу організації 6 1.2. Формування зовнішнього й внутрішнього іміджу організації 20 1.3. Імідж організації як фактор підвищення її конкурентоспроможності 30 ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ 39 РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ НА БАЗІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТОВ „Назва” 40 2.1. Економічна характеристика підприємства 40 2.2. Аналіз іміджу організації ТОВ „Назва” 49 2.3. Тактика компанії по формуванню іміджу 55 ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ 64 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІМІДЖУ ТОВ „Назва” 66 3.1. Шляхи і засоби розвитку іміджу сучасної організації 66 3.2. Оцінка ефективності технологій створення іміджу сучасної організації на перспективу 85 ВИСНОВКИ ДО ТРЕТЬОГО РОЗДІЛУ 90 ВИСНОВКИ 91 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 98 ДОДАТКИ 103

Формування іміджу України у міжнародних відносинах

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ, ЗАСОБИ ТА МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ КРАЇНИ 6 1.1. ПОНЯТТЯ ІМІДЖУ, ЙОГО ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ 6 ЧИННИКИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ УКРАЇНИ 13 1.3. РЕТРОСПЕКТИВА ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ РІЗНИХ КРАЇН СВІТУ 18 2. ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ УКРАЇНИ В ГЛОБАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЧНІЙ СИСТЕМІ 25 2.1. ІНВЕСТИЦІЙНИЙ КЛІМАТ В УКРАЇНІ 25 2.2 УЧАСТЬ УКРАЇНИ У МІЖНАРОДНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ІМІДЖ 32 ОСНОВНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ДЛЯ УКРАЇНИ ПІД ЧАС ПЕРЕХІДНОГО ПЕРІОДУ 41 3.1. ЗАЛУЧЕННЯ ДО ГЛОБАЛІЗАЦІЇ 41 3.2. СТВОРЕННЯ ТА ДІЯЛЬНІСТЬ СІЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ 49 ВИСНОВОК 56 ЛІТЕРАТУРА 58

Формування іміджу України у міжнародних відносинах

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ, ЗАСОБИ ТА МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ КРАЇНИ 6 1.1. ПОНЯТТЯ ІМІДЖУ, ЙОГО ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ 6 ЧИННИКИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ УКРАЇНИ 13 1.3. РЕТРОСПЕКТИВА ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ РІЗНИХ КРАЇН СВІТУ 18 2. ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ УКРАЇНИ В ГЛОБАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЧНІЙ СИСТЕМІ 25 2.1. ІНВЕСТИЦІЙНИЙ КЛІМАТ В УКРАЇНІ 25 2.2 УЧАСТЬ УКРАЇНИ У МІЖНАРОДНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ІМІДЖ 32 ОСНОВНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ДЛЯ УКРАЇНИ ПІД ЧАС ПЕРЕХІДНОГО ПЕРІОДУ 41 3.1. ЗАЛУЧЕННЯ ДО ГЛОБАЛІЗАЦІЇ 41 3.2. СТВОРЕННЯ ТА ДІЯЛЬНІСТЬ СІЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ 49 ВИСНОВОК 56 ЛІТЕРАТУРА 58

Створення іміджу

План Створення іміджу 3 1. Формування позитивного іміджу - важливий чинник ефективної діяльності 3 2. Основні складові службового етикету 5 3. Ділове спілкування 5 4. Етикет телефонного спілкування як елемент іміджу 5 5. Зовнішній вигляд та одяг службовця 12 Список використаної літератури 15

Імідж підприємства як фактор конкурентноспроможності

Вступ 3 Розділ 1. Імідж підприємства: поняття, сутність, особливості формування 7 1.1. Поняття та особливості іміджу підприємства 7 1.2. Вплив факторів внутрішнього та зовнішнього середовища на формування іміджу підприємства 13 Розділ 2. Конкурентоспроможність підприємства … як результат впливу іміджу підприємства 34 2.1. Загальна характеристика підприємства “КВАЗАР-МІКРО” 34 2.2. Комплексна оцінка конкурентоспроможності підприємства “КВАЗАР-МІКРО” 41 2.3. Аналіз впливу іміджу підприємства “КВАЗАР-МІКРО” на його конкурентоспроможність 61 Розділ 3. Шляхи підвищення іміджу підприємства як запоруки підвищення його конкурентоспроможності 70 3.1. Основні напрямки кадрової політики в підвищенні іміджу підприємства 70 3.2. Формування корпоративної культури підприємства в підвищенні конкурентоспроможності підприємства 84 Висновки 93 Список використаної літератури 100

Формування іміджу як PR-діяльність

ЗМІСТ ВСТУП ……………………………………………………………….…..3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ....................5 1.1. Сутність та історичні аспекти становлення іміджу як PR-діяльності ………………………………………………………………... 5 1.2. Іміджмейкинг в системі Public Relations……………………..…9 1.3. Психологічні основи створення іміджу………………………...18 2. АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІІ…...24 2.1. Стратегічні проблеми і концепці іміджу компаній…………..24 2.2. Аналіз діючого іміджу компанії ………………………………..28 2.3. Формування іміджу компанії Dell……………………………....32 2.4. Формування іміджу керівника організації ……………………...38 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ …………………………………….....47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………...50 ДОДАТКИ ………………………………………………………..…….52