институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Стратегії розподілу в маркетингу

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 6 | Год: 2005 | Размер: 9 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Стратегії розподілу в маркетингу

Список використаної літератури.
1.Маркетинг: принципи і функції: Навч. посібник для вищих навч. закладів. – Київ: НВФ Студцентр, 2001. – 320 с.
2.Котлер Ф. Основи маркетингу. – М.: прогрес, 1990.
3.Маркетинг Упоряд., вступ. Ст. А.І. Кредисова. – К.: Україна, 1994. – 399 с.
4.Маркетинг Под ред. Е.А. Уткіна. – М.: Ассоциация авторов и издателей Тандем. Изд-во ЭКМОС, 1998.
Cмотрите также:
Маркетинговий менеджмент підприємства

План РОЗДІЛ 1. СУТЬ ТА ЗМІСТ МАРКЕТИНГУ 3 РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ РИНКУ 5 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ 9 РОЗДІЛ 4. ТОВАРНА ПОЛІТИКА 11 РОЗДІЛ 5. ЦІНОВА ПОЛІТИКА 12 РОЗДІЛ 6. ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ 16 РОЗДІЛ 7. ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ 22 РОЗДІЛ 7. КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА 24 РОЗДІЛ 8. КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28

Визначення стратегії розподілу

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Вибір цільового ринку. Політика ціноутворення 4 1.1 Основи сегментації ринку 4 1.2 Вибір цільових сегментів 8 1.3 Ціноутворення в процесі розподілення товарів 12 Розділ 2 Визначення стратегії розподілу 17 2.1 Стратегія маркетингу підприємства 17 2.2 Аналіз середовища організації 20 2.3 Стратегія розподілення нового товару (послуги) 23 Розділ 3 Вибір стратегії та її обґрунтування 31 Висновок 38 Використана література 39

Контрольна з маркетингу

Визначення маркетингу 3 Функції маркетингу 3 Визначення термінів 4 Вступ 5 1. Природа каналів розподілу товарів 6 1.1. Функції каналу розподілу 7 1.2. Число рівнів каналу 8 2. Проблеми вибору оптимальних каналів збуту 9 3. Вибір каналів розподілу товарів на прикладі ТОВ “Укртекс” 13 Висновки 19 Список використаної літератури 20

Аналіз діяльності виробничого підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи організації розподілу та товарного руху 4 1.1 Канали розподілу 4 1.2. Фізичний розподіл (рух товару) 9 1.3. Вибір місць діяльності 12 1.4.Оптова торгівля 14 1.5. Роздрібна торгівля 17 Розділ 2. Аналіз діяльності виробничого підприємства 20 2.1 Характеристика підприємства 20 2.2 Наявність цілей, завдань та обґрунтованої маркетингової стратегії. 32 2.3 Організація служби збуту. 32 2.4 Характеристика систем маркетингу 33 2.5 Оцінка ефективності маркетингу 33 2.6 Аналіз та оцінка діючої системи збуту 34 Розділ 3. Шляхи вдосконалення політики розподілу підприємства 35 Висновок 39 Література 40

Вибір каналів розподілу товарів

Визначення маркетингу 3 Функції маркетингу 3 Визначення термінів 5 Вступ 6 1. Природа каналів розподілу 7 1.1. Функції каналу розподілу 8 1.2. Число рівнів каналу 9 2. Рішення проблем, критерії вибору оптимальних каналів збуту 11 3. Вибір каналів розподілу товарів на прикладі ТОВ “Укрбуд” 15 Висновки 21 Список використаної літератури 22

Канали розподілу та їх ефективність

Зміст Вступ……………………………………………………………………… 2 стр. 1. Канали розподілу…………………………………………3 стр. 2. Функції каналів розподілу………………………………………..6 стр. 3. Характеристики каналів розподілу…………………………….7 стр. 4. Прямі і непрямі канали розподілу………………………………14 стр. 5. Вертикальні системи збуту………………………………………15 стр. 6. Електронні канали розподілу……………………………………20 стр. 7. Управління каналами…………………………………………….21 стр. 8. Ефективність стратегії охоплення ринку……………………….22 стр. Висновки…………………………………………………………………...25 стр. Використана література………………………………………………….26 стр.

Банківський маркетинг

ВСТУП 3 1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ 4 1.1.Суть, принципи, завдання і функції маркетингу банку 4 1.2. Основні концепції маркетингу 15 2.ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКУ 17 2.1. Поняття маркетингової стратегії 17 2.2. Основні стадії розробки маркетингових стратегій 18 2.3. Стратегія комерційного банку та складові його діяльності 21 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 23 3.1. Удосконалення комплексу банківського маркетингу 23 3.2. Пропозиції щодо цілей та стратегій маркетингу 25 ВИСНОВОК 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30

Оцінювання ефективності каналів розподілу та критерії їх вибору

Вступ 3 1. Характеристики каналів розподілу 4 2. Управління каналами розподілу 8 3. Ефективність каналів розподілу та стратегії охоплення ринку 13 Висновки 16 Список використаної літератури 18

Стратегія і тактика маркетингової діяльності

Зміст Вступ…………………………………………………………………………... РОЗДІЛ 1. Особливості міжнародного фармацевтичного маркетингу........ 1.1. Характеристика середовища міжнародного маркетингу..... 1.2. Практика маркетингової діяльності міжнародних фармацевтичних фірм............................................................... РОЗДІЛ 2. Стратегія і тактика маркетингової діяльності фармацевтичного підприємства з іноземним капіталом.............................. 2.1. Стратегії виходу на міжнародний ринок................................. 2.2. Тактика маркетингової діяльності фармацевтичного підприємства............................................................................... РОЗДІЛ 3. Політика фармацевтичних фірм по розподілу продукції……. 3.1. Роль каналів розподілу………………………………………. 3.2. розподілу продукції фармацевтичних фірм.......................... Висновок......................................................................................................... Використані джерела.....................................................................................

Стратегія і тактика маркетингової діяльності

Зміст Вступ…………………………………………………………………………... 3 РОЗДІЛ 1. Особливості міжнародного фармацевтичного маркетингу........ 4 1.1. Характеристика середовища міжнародного маркетингу..... 4 1.2. Практика маркетингової діяльності міжнародних фармацевтичних фірм............................................................... 8 РОЗДІЛ 2. Стратегія і тактика маркетингової діяльності фармацевтичного підприємства з іноземним капіталом.............................. 12 2.1. Стратегії виходу на міжнародний ринок................................. 12 2.2. Тактика маркетингової діяльності фармацевтичного підприємства............................................................................... 18 РОЗДІЛ 3. Політика фармацевтичних фірм по розподілу продукції……. 27 3.1. Роль каналів розподілу………………………………………. 27 3.2. Розподілу продукції фармацевтичних фірм.......................... 34 Висновок......................................................................................................... 45 Використані джерела..................................................................................... 42