институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методи управління діяльністю підприємства та його основні функції у ринкових умовах

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Курсовая | Страниц: 36 | Год: 2009 | Размер: 44 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Методи управління діяльністю підприємства та його основні функції у ринкових умовах

Вступ 3
Розділ 1. Поняття управління та методів управління діяльністю підприємства 5
1.1. Сутність та основні поняття управління підприємством 5
1.2. Поняття та класифікація методів управління підприємством 8
Розділ 2. Особливості економічних методів управління підприємством 11
2.1. Сутність та склад економічних методів управління підприємством 11
2.2. Планування в системі економічних методів управління підприємством 12
2.3. Роль економічного аналізу в системі управління підприємством 19
Розділ 3. Особливості організаційно-розпорядчих методів управління підприємством 22
3.1. Сутність організаційно-розпорядчих методів управління підприємством 22
3.2. Особливості методів розпорядчого впливу 26
Розділ 4. Особливості соціально-психологічних методів управління діяльністю підприємства 29
Висновки 34
Список використаної літератури 35

Cмотрите также:
Методи управління діяльністю підприємств та його основні функції у ринкових умовах

Зміст Вступ Розділ 1. Поняття методів управління діяльністю підприємства 1.1. Групи методів управління 1.2. Планування як метод управління 1.3. Державні регулятори господарської діяльності підприємств Розділ 2. Організаційно-розпорядчих методів управління підприємства 2.1. Реалізація організаційних відносин на підприємстві 2.2. Нормування як метод організаційно-стабілізуючого впливу 2.3. Способи розпорядчого впливу Розділ 3. Розпорядча діяльність керівника 3.1. Економічні та організаційно-розпо¬рядчі методи розпорядча діяльність керівника 3.2. Соціальне регулювання ВИСНОВКИ Список використаних джерел

Методи управління в діяльності підприємств в ринкових умовах

Вступ 3 1. Поняття та сутність управління 5 1.1. Сутність процесу управління 5 1.2. Функції управління 10 2. Характеристика основних методів управління 13 2.1. Економічні методи управління 13 2.2. Організаційно-розпорядчі методи управління 14 2.3 Соціально-психологічні методи управління 17 3. Аналіз методів управління, які використовуються на підприємстві (на прикладі АТВТ "...") 25 3.1 Загальна характеристика підприємства 25 3.2 Організація управління за цілями на підприємстві 27 Висновки 37 Література 39

Антикризове управління підприємством

Вступ 3 1. Сутність, основні завдання, функції та принципи антикризового управління підприємством 5 2. Система та процес управління підприємством в кризовому стані 17 3. Специфічні особливості антикризового управління підприємством в залежності від його відмінних рис в сучасних ринкових умовах 30 4. Методи аналізу та методика оцінки рівня кризового стану підприємства 46 5. Напрямки вдосконалення діяльності підприємств в кризовому стані 56 Висновки 63 Список використаної літератури 65 Додатки 68

МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ ПІДПРИЄМСТВА В РИНКОВИХ УМОВАХ

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи прибутку підприємства 5 1.1. Економічна природа прибутку та його функції 5 1.2. Завдання і джерела аналізу прибутку і рентабельності 8 1.3. Порядок формування прибутку підприємства в ринкових умовах 20 Розділ 2. Аналіз прибутку підприємства 35 2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 35 2.2. Аналіз складу і динаміки прибутку підприємства 41 2.3. Аналіз показників рентабельності підприємства 47 Розділ 3. Напрями удосконалення управління прибутком підприємства 51 3.1. Діюча практика розподілу і використання прибутку 51 3.2. Методика підрахунків резервів збільшення прибутку 54 3.3. Шляхи підвищення рентабельності підприємства 57 Висновки 62 Список використаної літератури 64 Додатки 67

Управління інвестиційною діяльністю підприємства

План Вступ 1. Інвестиційна діяльність підприємства 1.1 Поняття, склад і структура інвестицій 1.2 Основні поняття інвестиційної діяльності 2. Управління інвестиційною діяльністю підприємства 2.1 Функції управління інвестиційною діяльністю 2.3 Управління формуванням системами інвестицій як процес фінансового управління 2.4 Управління портфелем цінних паперів на підприємстві 2.5 Управління реальними інвестиціями на підприємстві Висновок Список літератури

Управління фінансовою діяльністю підприємства

Розділ 1. Теоретичні аспекти управління фінансовою діяльністю підприємства 2 1.1. Загальні положення системи управління фінансовою діяльністю підприємства 2 1.2. Методологічні підходи та система показників для оцінки управління фінансовою діяльністю підприємства 8 1.3. Особливості управління фінансовою діяльністю підприємства 21 Розділ 2. Аналіз ефективності управління фінансовою діяльністю комунального підприємства управління зеленими насадженнями Деснянського р-ну м. Києва 31 2.1. Організаційно-економічна оцінка підприємства 31 2.2. Оцінка ринкового середовища підприємства та його впливу на діяльність Комунального підприємства управління зеленими насадженнями Деснянського р-ну м. Києва 45 2.3. Оцінка фінансової діяльності Комунального підприємства управління зеленими насадженнями Деснянського р-ну м. Києва 52 Розділ 3. Напрямки вдосконалення управління фінансовою діяльністю Комунального підприємства управління зеленими насадженнями Деснянського р-ну м. Києва 63 3.1. Обґрунтування та оцінка ефективності альтернативних варіантів з вдосконалення управління фінансовою діяльністю підприємства 63 3.2. Оцінка ризиків реалізації альтернативних проектів 69 3.3. Методи управлінського забезпечення реалізації проекту з вдосконалення управління фінансовою діяльністю Комунального підприємства управління зеленими насадженнями Деснянського р-ну м. Києва. 76 Список використаної літератури: 80

МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 І. Маркетинг – концепція управління в ринкових умовах 4 1.1. Визначення поняття “Маркетинг”, його функції. 4 1.2. Функцірнальна організація маркетингу. 6 ІІ. Суть маркетингової діяльності підприємства 8 2.1. Управління маркетингом 8 2.2.Основні етапи (напрямки) маркетингової діяльності 9 2.3. Планування маркетингу. 14 ВИСНОВКИ. 18 Список використаної літератури 19

Управління комерційною діяльностю підприємства (установи) в галузі охорони здоров’я

Вступ 3 Розділ 1. Управління комерційною діяльністю підприємства як основа успіху в ринкових умовах (теоретичний аспект) 5 1.1. Роль та значення комерційної діяльності фармацевтичного підприємства в сучасних умовах 5 1.2. Організаційні засади управління комерційною діяльністю підприємства 9 1.3. Основні показники комерційної діяльності підприємства 14 1.4. Планування комерційної діяльності підприємства 18 Розділ 2. Аналіз комерційної діяльності фармацевтичного роздрібного підприємства КП “Фармація” аптека №7 м.Києва 29 2.1. Загальна характеристика та стан КП “Фармація” аптеки №7 м. Києва 29 2.2. Аналіз фінансових результатів КП “Фармація” аптеки №7 м. Києва 33 2.3. Аналіз конкурентів та асортиментної політики КП “Фармація” аптеки №7 м. Києва 43 Розділ 3. Удосконалення комерційної діяльності роздрібного фармацевтичного підприємства КП “Фармація” аптека №7 м. Києва 54 Висновки 61 Список використаної літератури 65 Додатки 68

Підприємство як суб’єкт ринкових відносин

ВСТУП 3 1. Ринкові відносини та їх державне регулювання 4 1.1. Поняття ринку та ринкових відносин 4 1.2. Державне регулювання конкурентних відносин 10 2. Підприємство як суб’єкт ринкових відносин 14 2.1. Поняття підприємства і напрямки діяльності 15 3. Основні функції і мети підприємства в умовах ринку 20 3.1. Фактори та проблеми ефективного функціонування підприємства в умовах ринку 22 Висновки 28 Список використаної літератури 30

Удосконалення управління потенціалом підприємства

Вступ 3 1. Суть потенціалу підприємства та основні фактори його формування в ринкових умовах 4 2. Оцінка результативності використання потенціалу та шляхи його вдосконалення 8 Висновки 14 Список використаної літератури 15