институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методи та засоби виховання у дітей діяльності та любові до природи

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Контрольная | Страниц: 13 | Год: 2009 | Размер: 19 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Методи та засоби виховання у дітей діяльності та любові до природи

Методи та засоби виховання у дітей діяльності та любові до природи
Список літератури
Cмотрите также:
Методи та засоби виховання у дітей діяльності та любові до природи

Методи та засоби виховання у дітей діяльності та любові до природи

Формування у дітей старшого дошкільного віку почуття любові до природи в процесі спостережень

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 7 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з питань формування у дітей дошкільного віку любові до природи 7 1.2. Роль спостережень природничого змісту у формуванні у дітей дошкільного віку почуття любові до природи 19 1.3. Методика роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку любові до природи в процесі спостережень 22 РОЗДІЛ 2 27 2.1. Стан роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку любові до природи в процесі спостережень 27 2.2. Система роботи з формування у дитини почуття любові до природи в процесі спостережень 34 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ

Вплив природи на морально-естетичне виховання дітей дошкільного віку

ВСТУП 3 1. Роль природи в розвитку дошкільників 5 2. Вплив природи на морально-естетичне виховання дітей 9 ВИСНОВКИ 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16

Вплив природи на морально-естетичне виховання дітей

ВСТУП 3 1. Роль природи в розвитку дошкільників 5 2. Вплив природи на морально-естетичне виховання дітей 9 ВИСНОВКИ 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16

Виховання любові до матері в педагогічних творах В.О. Сухомлинського

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Ідеї гуманізму і свободи в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського 5 1.1. Проблеми виховання сучасної молоді 5 1.2. Ідея свободи особистості, гуманізму і любові В.О. Сухомлинського 15 Розділ 2. Виховання любові до матері в педагогічних творах В.О. Сухомлинського 18 2.1. Як вчити дітей любити своїх батьків 18 2.2. Як виховувати гармонійні відносини між батьками й дітьми 20 2.3. Роль матері в житті дитини 23 Висновки 28 Список використаної літератури 30 Додатки 35

Розвиток у дитини почуття любові до природи в процесі спостереження

Вступ 2 1. Актуальність теми на сучасному етапі розвитку суспільства 4 2. Особливості розвитку моральної сфери дитини в період дошкільного дитинства 6 3. Роль спостережень природничого змісту у формуванні у дитини почуття любові до природи 13 4. Методика роботи з розвитку у дитини почуття любові до природи в процесі спостережень 16 5. Дослідження методики спостереження за акваріумною рибкою в старшій групі дитячого садка 22 6. Досвід роботи з формування у дитини почуття любові до природи в процесі спостережень 25 Висновки та педагогічні рекомендації 28 Список використаної літератури 30

Шляхи формування у дітей середнього дошкільного віку почуття любові до матері

1. Психолого-педагогічні дослідження проблеми впливу матері на дитину з перших років життя 2 2. Методи і прийоми формування любові до матері у дітей дошкільного віку 8 3. Визначення рівня сформованості почуття любові до матері у дітей середнього дошкільного віку (констатуючий експеримент) 12 4. Система роботи з формування у дітей середнього дошкільного віку почуття любові до матері (формуючий експеримент) 15 5. Аналіз результатів проведеної роботи (контрольний експеримент) 18 Висновки та педагогічні рекомендації 21 Література 24 Додатки 25

Виховання дітей працею в дошкільних закладах України та Америки

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИХОВАННЯ ПРАЦЕЮ В ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 6 1.1 Завдання та методи трудового виховання 6 1.2 Види праці, що використовуються в дошкільному вихованні 9 РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ ПРАЦЕЮ............................. 14 2.1 Своєрідність трудової діяльності дошкільнят 14 2.2 Роль вихователя в трудовому процесі дітей 16 2.3 Індивідуальний підхід до дітей 18 РОЗДІЛ ІІІ. ОСОБЛИВОСТІ СИСТЕМИ ВИХОВАННЯ ПРАЦЕЮ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА УКРАЇНІ ТА В США 18 3.1Дошкільне трудове виховання та формування особистості дитини в дошкільних закладах України 18 3.2 Праця в системі дошкільного виховання США 18 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18

Художньо-естетичне середовище дошкільного навчального закладу, як основа стимулювання образотворчої діяльності дітей

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1 Розвиток теорії естетичного виховання 5 1.2 Засоби та методи естетичного виховання в дошкільному закладі 9 1.3 Роль образотворчого мистецтва в художньо-творчому розвитку дитини 13 РОЗДІЛ ІІ ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 16 2.1 Види зображувальної діяльності, їх характеристика 16 2.2 Методика використання творів образотворчого мистецтва в процесі формування творчої активності дітей 23 РОЗДІЛ ІІІ ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО СЕРЕДОВИЩА ДНЗ 31 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42

Організація і проведення нескладних дослідів в природі, як засіб виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. НЕСКЛАДНІ ДОСЛІДИ, ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 6 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми 6 1.2. Роль нескладного експерементування природничого змісту при вихованні у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи 10 1.3. Методика роботи з організації та проведення нескладних дослідів в природі, як засобу виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи 13 РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ НЕСКЛАДНИХ ДОСЛІДІВ В СУЧАСНІЙ ПРАКТИЦІ 17 2.1. Стан організації та проведення нескладних дослідів в природі з дітьми старшого дошкільного віку в сучасні практиці 17 2.2. Система роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи в процесі проведення нескладних дослідів 24 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34