институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Маркетинг інновацій

Каталог пособий и учебных материалов | Инновационная деятельность | Контрольная | Страниц: 15 | Год: 2009 | Размер: 19 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Маркетинг інновацій


Вступ 3
1. Маркетингові стратегії інноваційної діяльності 3
2. Особливості міжнародного маркетингу інновацій 11
Висновки 13
Список використаної літератури 15
Cмотрите также:
Поняття інновації та інноваційного процесу

1. Поняття інновації та інноваційного процесу 3 2. Класифікація інновацій 7 3. Форми поширення інновацій 9 4. Глобалізація інновацій як фактор науково-технічного прогресу 12 5. Перспективи технологічного розвитку України в світлі глобалізації інновацій 15 Список використаної літератури 17

Маркетинг інновацій

Вступ.....................................................................................................................3
1. Використання маркетингових підходів в інноваційному
менеджменті ЗЕД.............................................................................................4
2. Значення комунікацій та реклами для інноваційної діяльності..................8
Використана література.....................................................................................11

Нововведення та їх класифікація

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти дослідження сутності нововведень 5 1.1. Нововведення як об’єкт науки інноватики 5 1.2. Сучасні підходи до трактування поняття „нововведення” 8 1.3. Загальна класифікація нововведень 11 2. Класифікація інновацій 13 2.1. Типи інновацій 13 2.2. Поділ інновацій за економічною значущістю 15 2.3. Підходи до класифікації інновацій, запропоновані різними науковцями 16 3. Взаємодія організації та нововведень 23 3.1. Чинники, які впливають на взаємодію організації та нововведень 23 3.2. Зв’язок організацій та нововведень 27 3.3. Інноваційний потенціал організації 29 Висновки 32 Література 34

Визначення інновацій, методологічна основа іновацій

Зміст 1. Визначення інновацій, методологічна основа іновацій……………..3 2. Методи стимулювання іновацій……………………………………...6 3. Визначення проектування та проекту. Типологія проектів у соціальній роботі…………………………………………………….8 4. Суб`єкти інновацій. Інноваційна поведінка та інноваційний потенціал особистості………….. ……………………………………11 5. Оцінка та експертиза нововведень…………………………………...15 Використана література…………………………………………………..17

Маркетинг у сфері некомерційної діяльності

1. Маркетинг у сфері некомерційної діяльності. Маркетинг послуг, місць, ідей. Маркетинг організацій, маркетинг окремих осіб. Самомаркетинг. 2. Аналіз організації служби маркетингу та маркетингової діяльності ВАТ „Полісянка” 3. Оцінка конкурентоспроможності продукції Список використаної літератури

Система показників ефективності інноваційної діяльності

Зміст Вступ 3 1. Поняття технологія та її класифікація 4 2. Система показників ефективності інноваційної діяльності 7 2.1. Загальна економічна ефективність інновацій 7 2.2. Фінансова ефективність інновацій 9 2.3. Науково-технічна ефективність інновацій 10 Висновок 11 Список літератури 12

Обґрунтування доцільності інвестиційного проекту з використання інновацій на підприємстві

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи інвестиційного проектування з використанням інновацій на підприємстві 5 1.1 Сутність та значення інвестиційного проекту 5 1.2 Види інвестиційних проектів 8 1.3 Сутність і місце інновацій в діяльності підприємства 9 Розділ 2. Практичні основи впровадження інвестиційного проекту підприємства 12 2.1 Бізнес-план як основа інвестиційного проекту 12 2.2 Підготовка і забезпечення відновлення виробництва при впровадженні інвестиційного проекту з використанням інновацій 14 Розділ 3. Обґрунтування доцільності інвестиційного проектування підприємства з використанням інновацій 19 3.1. Застосування системи оцінки і вибору варіантів інноваційного розвитку підприємства та критеріїв вибору оптимальних інвестиційних проектів 19 3.2 Оцінка інвестиційних ризиків 24 Висновки 27 Список використаної літератури 29

Вплив держави на ефективність інноваційної діяльності. Види ефекту від реалізації інновацій

1. Вплив держави на ефективність інноваційної діяльності. Основні функції державних органів в інноваційних процесах 3 2. Види ефекту від реалізації інновацій. Основні показники загальної економічної ефективності інновацій 9 3. Спробуйте проаналізувати фактори виробничої системи (на прикладі Вашої організації), що забезпечують їй конкурентоспроможність на внутрішньому і зовнішньому ринках 20 Список використаної літератури 61

Етико-правові аспекти медичних інновацій

Вступ 2 1. Розвиток новітніх медичних репродуктивних технологій в Україні 3 2. Відповідність медичних інновацій етико-правовим нормам 7 Висновок 14 Список використаної літератури 15

Джерела фінансування інновацій

Зміст Вступ 3 Джерела фінансування інновацій та їх характеристика 5 Висновки 18 Література 19