институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Роль та місце освіти в постіндустріальному (інформаційному) суспільстві, тенденції та перспективи розвитку

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Контрольная | Страниц: 24 | Год: 2005 | Размер: 29 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Роль та місце освіти в постіндустріальному (інформаційному) суспільстві, тенденції та перспективи розвитку

Вступ 3
1. Тенденції та перспективи сучасної освіти 4
2. Завдання та роль освіти і умовах інформаційного суспільства 5
3. Інформаційна освіта (медіа-освіта) як необхідна складова освіти в інформаційному суспільстві 21
Висновки 23
Перелік використаної літератури 24
Cмотрите также:
Сучасні технології в інформаційному сервісі

Вступ 3 1. Поняття сучасних високих технологій, їх системності та стратегій 4 2. Бібліотека інформаційного суспільства 10 2.1. Системний аналіз документальних комунікацій 10 2.2. Функції бібліотек в інформаційному суспільстві 13 2.3. Бібліотечна освіта 18 2.4. Статус і роль бібліотеки в інформаційному суспільстві 20 3. Електронні бібліотеки в Україні: перспективи розвитку 21 Висновки 25 Література 27

Значення та функції комунікацій в інформаційному суспільстві

Зміст 1. Інформаційне суспільство: поняття та сутність 3 2. Роль комунікації в інформаційному суспільстві 5 Література 12

Розвиток і розміщення закладів освіти країн Західної Європи

ВСТУП 3 1. РОЛЬ І МІСЦЕ ОСВІТИ У РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА 5 2. ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ТА РЗМІЩЕННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ КРАЇН ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ 12 3. СУЧАСНА СТРУКТУРА І РІВЕНЬ РОЗВИТКУ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ОСВІТИ 21 4. НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ОСВІТИ, ЇЇ ЦІЛІ ТА СТРАТЕГІЯ 31 5. ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ 34 ВИСНОВКИ: 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 44

Критерії вступу суспільства в інформаційний період розвитку

П Л А Н Вступ 3 1. Критерії вступу суспільства в інформаційний період розвитку 4 2. Держава і державне управління в інформаційному суспільстві 10 3. Місце та роль Інтернету в концепціях інформаційного суспільства 16 Висновок 25 Список використаних джерел 26

Критерії вступу суспільства в інформаційний період розвитку

П Л А Н Вступ 3 1. Критерії вступу суспільства в інформаційний період розвитку 4 2. Держава і державне управління в інформаційному суспільстві 10 3. Місце та роль Інтернету в концепціях інформаційного суспільства 16 Висновок 25 Список використаних джерел 26

Тенденції в перспективи розвитку трудових ресурсів України

План 1. Тенденції в перспективи розвитку трудових ресурсів України. 3 2. Функції та структура державної системи загальної та професійної освіти в Україні. 5 3. Система соціального партнерства (трипартизм) та його роль в регулюванні трудових відносин. 7 4. Умови виконання замовлення на постачання матеріалів. 8 5. Система управління запасами в умовах фіксованої кількості. 11 6. Ефективність застосування логістичного підходу до управління матеріальними ресурсами. 12 Література 14

Соціологічна сутність релігії її роль і місце у суспільстві

ВСТУП 3 1. Предмет та об’єкт соціології релігії 4 2. Роль і місце соціології релігії серед інших наук 6 3. Роль і місце у суспільстві соціології релігії 8 ЗАКЛЮЧЕННЯ 15 ЛІТЕРАТУРА 16

Модернізація вищої освіти в державі

1 Вища освіта: стан та перспективи в контексті Болонського процесу 2 2. Педагогічна освіта: стан, перспективи розвитку 7 3. Система підвищення кваліфікації педагогічних працівників: стан, перспективи розвитку 12 4. Проблеми якості освіти в контексті європейської інтеграції 15 Література 19

Модернізація вищої освіти в державі

1 Вища освіта: стан та перспективи в контексті Болонського процесу 2 2. Педагогічна освіта: стан, перспективи розвитку 7 3. Система підвищення кваліфікації педагогічних працівників: стан, перспективи розвитку 12 4. Проблеми якості освіти в контексті європейської інтеграції 15 Література 19

Тенденції розвитку педагогічної освіти в іспаномовних країнах

Вступ 3 Розділ 1. Становлення освітніх систем іспаномовних держав 8 1.1. Теоретичний аналіз літератури з обраної теми 8 1.2. Передумови створення освітніх систем у іспаномовних країнах 19 1.3. Становлення вищих педагогічних закладів у Королівстві Іспанія та його вплив на формування й розвиток педагогічних систем латиноамериканських держав 27 Розділ 2. Особливості педагогічної освіти в Іспанії, Мексиці та Аргентині 39 2.1. Організація навчального процесу у вищих педагогічних навчальних закладах Мексики та Аргентини: форми і методи навчання, кредитно-модульна система, рейтинги 39 2.2. Компаративний аналіз систем освіти Іспанії, Мексики та Аргентини 50 2.3. Система оцінювання знань у вищій освіті іспаномовних країн 56 2.4. Болонський процес та формування професіограми викладача іспаномовних держав 60 Розділ 3. Шляхи розв’язання актуальних проблем та перспективи педагогічної освіти іспаномовних країн 73 3.1. Специфіка діяльності педагогічних вузів Іспанії, Мексики та Аргентини: сучасний стан та проблемні аспекти 73 3.2. Перспективи розвитку педагогічної освіти в іспаномовних державах у загальному контексті розвитку національних систем вищої освіти 90 3.3. Аналіз можливостей врахування досвіду розвитку педагогічної освіти іспаномовних держав 98 Висновки 106 Список використаних джерел 109