институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Дослідження конкурентних переваг ВАТ „Назва” на ринку та розробка стратегій щодо їх посилення

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Диплом | Страниц: 129 | Год: 2009 | Размер: 824 кб. | Стоимость: 350 грн. | Смотреть | Купить

Дослідження конкурентних переваг ВАТ „Назва” на ринку та розробка стратегій щодо їх посилення

ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 6
1.1. Сутністна характеристика конкурентних переваг підприємства 6
1.2. Класифікація конкурентних переваг підприємства 18
1.3. Технологія формування конкурентних переваг малого підприємства 29
РОЗДІЛ II. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТА КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ВАТ «Назва» 43
2.1. Дослідження параметрів ринку та тенденцій його розвитку 43
2.1.1. Аналіз ринку ювелірних виробів в Україні 43
2.1.2. Основні сучасні тенденції розвитку ринку ювелірних виробів в Україні 46
2.2. Аналіз діяльності ВАТ «Назва»: маркетинговий та економічний аспекти 49
2.2.1. Аналіз основних техніко-економічних показників ВАТ «Назва» 49
2.2.2. Дослідження товарної політики підприємства 53
2.2.3. Аналіз цінової політики підприємства 63
2.2.4. Дослідження системи збуту і просування підприємства 66
2.3. Моніторинг поточних можливостей ВАТ «Назва» методом графоаналітичної оцінки потенціалу 68
2.4. Оцінка конкурентоспроможності продукції ВАТ «Назва» 83
2.5. Кореляційно-регресійний аналіз ВАТ «Назва» 86
РОЗДІЛ IIІ. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОСИЛЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ВАТ «Назва» 93
3.1. Характеристика можливих напрямків зміцнення конкурентної позиції ВАТ «Назва» на ринку ювелірних виробів м. Київа 93
3.2. Обгрунтування маркетингових заходів 98
3.2.1. Розширення асортименту заводу 98
3.2.2. Розробка рекламної кампанії 99
3.2.3. Розробка заходів щодо прийняття участі у виставках-ярмарках 101
3.3. Розрахунок економічної доцільності впровадження заходів 103
3.3.1. Економічна доцільність маркетингового заходу рекламної кампанії 103
3.3.2. Економічна доцільність проведення виставок 108
3.3.3. Економічна доцільність маркетингового заходу щодо оптимізації асортименту 110
3.3.3.1. Розрахунок прогнозованого обсягу продаж 110
3.3.3.2. Вплив заходу на основні показники діяльності підприємства 111
3.4. Вплив запропонованих заходів на діяльність підприємства 111
ВИСНОВКИ 113
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 118
ДОДАТКИ 127
Звітність

Cмотрите также:
Оцінка конкурентних позицій туристичного підприємства на регіональному ринку послуг

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ ПІДПРИЄМСТВ 5 1.1. Сутність та основні характеристики конкурентних переваг підприємств 5 1.2. Взаємозв’язок конкурентних переваг та конкурентної позиції підприємства 8 1.3. Персонал як важлива конкурентна перевага підприємства ресторанного господарства 10 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ РЕСТОРАНУ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РИНКУ 13 2.1. Загальна характеристика ресторану 13 2.2. Аналз конкурентного середовища ресторану 15 2.3. Оцінка конкурентних позицій ресторану СП ТОВ „Назва” 21 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ РЕСТОРАНУ СП ТОВ «Назва» 25 3.1. Заходи підвищення конкурентних позицій ресторану СП ТОВ «Назва» 25 3.2. Оцінка запропонованих заходів 28 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36 ДОДАТКИ 40

Аналіз конкурентних стратегій підприємства (особливості в банківській сфері) (теоретична частина дипломної роботи

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ 6 1.1. Сутність конкурентних стратегій та їх використання 6 1.2. Види конкурентних стратегій, їх характеристика 30 1.3. Методичні підходи щодо формування конкурентних стратегій 35 ЛІТЕРАТУРА 52

КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ КРАЇНИ В МІЖНАРОДНОМУ ЕКОНОМІЧНОМУ СУПЕРНИЦТВІ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ КРАЇНИ В МІЖНАРОДНОМУ ЕКОНОМІЧНОМУ СУПЕРНИЦТВІ 6 1.1. ТЕОРІЯ ПОРІВНЯЛЬНИХ ПЕРЕВАГ 6 1.2. ТЕОРІЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 15 1.3. СПІЛЬНІ І ВІДМІННІ РИСИ КОНКУРЕНТНИХ І ПОРІВНЯЛЬНИХ ПЕРЕВАГ 18 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 21 2.1. ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ТЕОРІЇ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 21 2.2. ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ 23 2.3. ВИДИ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ КРАЇНИ 27 РОЗДІЛ 3. ХАРАКТЕРИСТИКА КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ УКРАЇНИ 33 3.1. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ УКРАЇНИ 33 3.2. ПЕРСПЕКТИВИ І ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ 38 ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46

Розвиток національних конкурентних переваг економіки України

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 6 1.1. Сутність та поняття порівняльних переваг 6 1.2. Поняття конкурентних переваг та їх зв’язок з порівняльними перевагами 9 1.3. Види конкурентних переваг 12 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ТА ОЦІНКИ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ КРАЇНИ 18 2.1. Методологічні основи оцінки конкурентних переваг національної економіки 18 2.2. Основні показники конкурентоспроможності національної економіки 22 2.3. Основні заходи зі стимулювання розвитку конкурентних переваг 25 РОЗДІЛ 3. ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ 31 3.1. Основні джерела конкурентних переваг економіки України 31 3.2. Перспективи розвитку конкурентних переваг економіки України 36 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ 46

Стратегічні фактори конкурентних переваг

Зміст Вступ 3 1 Сутність конкурентних переваг підприємства 4 2 Стратегічні фактори конкурентних переваг 6 2.1 Створення конкурентних переваг 6 2.2 Утримання переваг 10 Висновки 15 Використана література 16

Стратегічні фактори конкурентних переваг

Зміст Вступ 3 1 Сутність конкурентних переваг підприємства 4 2 Стратегічні фактори конкурентних переваг 6 2.1 Створення конкурентних переваг 6 2.2 Утримання переваг 10 Висновки 15 Використана література 16

Формування конкурентних переваг підприємства.

Формування конкурентних переваг підприємства. 1 2. Загальна економічна характеристика ТОВ "..." 2 Здійснимо економічну характеристику ТОВ "...". 3 3. Ідентифікація та визначення напрямків формування конкурентних переваг ТОВ "..." 15 Таблиця 3.1 16 Визначення рівня конкурентних переваг ТОВ «... 16 Конкурент 16 Аудиторська фірма «...» 16 Якість 16 Параметри 16 Розмір ціни 17 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 24 ДОДАТКИ 26

Управління формуванням конкурентних переваг на малому підприємстві

РЕЗЮМЕ 3 1. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «ПЛАСТИК-СЕРВІС» 5 2. ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТОВ «ПЛАСТИК-СЕРВІС» 8 2.1. Тенденції розвитку ринку металопластикових вікон в м.Києві 8 2.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ «Пластик-Сервіс» 11 2.3.Оцінка конкурентоспроможності ТОВ «Пластик-сервіс» за методами конкурентних переваг та ефективної конкуренції 17 2.4. Бенчмаркінг як інструмент визначення конкурентоспроможності ТОВ «Пластик-сервіс» 22 2.5. SWOT – аналіз ТОВ «Пластик-сервіс» 25 3. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТОВ «ПЛАСТИК-СЕРВІС» 29 3.1. Оцінювання ефективності формування конкурентних переваг ТОВ «Пластик-сервіс» 29 3.2. Оцінка факторів ризиків проектів впровадження обладнанняу виробництво ТОВ «Пластик-сервіс» 37 Література 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42 ДОДАТКИ 45

Управління конкурентними перевагами підприємства

ДОПОВІДЬ 7 сторінок Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи управління конкурентними перевагами підприємства 6 1.1. Основні поняття категоріального апарату управління конкурентними перевагами підприємства, їх взаємозв’язок 6 1.2. Методологічні підходи до управління конкурентними перевагами підприємства 20 1.3. Принципові основи управління конкурентними перевагами підприємства 33 Розділ 2. Дослідження процесів формування і розвитку конкурентних переваг підприємства 48 2.1. Детермінуючі фактори формування і розвитку конкурентних переваг підприємства 48 2.2. Вплив державного регулювання на конкурентоспроможність вітчизняного виробника 65 2.3. Аналіз тенденцій розвитку промислових підприємств Харківського регіону 81 Розділ 3. Основні напрями вдосконалення управління конкурентними перевагами підприємства 94 3.1 Вибір і розробка інструментарію управління конкурентними перевагами підприємства 94 3.2. Оцінка процесів формування і розвитку конкурентних переваг підприємства 111 3.3. Стратегії формування і розвитку конкурентних переваг підприємства 119 Висновки 140 Список використаної літератури 142 Мета і завдання дослідження. Метою дипломної роботи є теоретичне обґрунтування та методичне забезпечення управління конкурентними перевагами підприємства. Відповідно до мети поставлені і вирішені такі основні завдання: - дослідження і узагальнення категоріального базису управління конкурентними перевагами підприємства; - обґрунтування класифікації видів конкурентних переваг підприємства та принципів управління ними; - дослідження факторів, які впливають на формування і розвиток конкурентних переваг підприємства; - розробка методичних рекомендацій щодо дослідження та оцінки конкурентних переваг підприємства; - формування моделі управління конкурентними перевагами підприємства. Об’єктом дослідження обрано процеси формування і розвитку конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах господарювання. Предметом дослідження є управління конкурентними перевагами підприємства. Методи дослідження. Теоретичною й методологічною основами роботи є фундаментальні положення економічної теорії, наукові праці вітчизняних і закордонних вчених-економістів, які стосуються проблем формування та розвитку конкурентних переваг підприємства. Інформаційну базу дослідження склали державні нормативні документи, законодавчі акти з регулювання та розвитку конкуренції, офіційні статистичні матеріали, дані статистичної та бухгалтерської звітності машинобудівних підприємств Харківського регіону, матеріали засобів масової інформації, дані соціологічних обстежень. Структура та обсяг роботи. Дипломна робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних літературних джерел, додатків. Повний обсяг дипломної роботи – 150 сторінок. Робота містить 11 таблиць, 18 рисунок, список використаних літературних джерел з 112 найменувань

Формування стратегії конкурентоспроможності туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО–МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Конкурентоспроможність – основа ефективної діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Стратегічний портфель в діяльності туристичного підприємства 14 1.3. Методологічні засади формування та запровадження конкурентних стратегій в діяльності туристичного підприємства 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВСІХ ДЖЕРЕЛ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «НАЗВА» 40 2.1. Організаційно–економічна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Назва» 40 2.2. Дослідження стану маркетингового середовища туристичного підприємства ТОВ «Назва» 51 2.3. Оцінка конкурентоспроможності діяльності туристичного підприємства ТОВ «Назва» 63 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ В ДІЯЛЬНОСТІ ТА РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «НАЗВА» 73 3.1. Проблеми в системі стратегії управління діяльністю туристичного підприємства ТОВ «Назва» 73 3.2. Розробка стратегії конкурентоспроможності туристичного підприємства ТОВ «Назва» 79 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 102 ДОДАТКИ 107