институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз інформаційно-комунікаційної стратегії прес-служби Президента України

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент информационный | Контрольная | Страниц: 21 | Год: 2009 | Размер: 24 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз інформаційно-комунікаційної стратегії прес-служби Президента України

ВСТУП 3
1. Комунікативний аспект державного управління 4
2. Доступ до інформації про діяльність Верховної Ради України 9
3. Комунікації Прес-служби Президента України 14
ВИСНОВКИ 19
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 21

Cмотрите также:
Розробка комунікаційної політики підприємства з пріоритетом на рекламу

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи комунікаційної політики підприємства 6 1.1. Сутність та значення маркетингових комунікацій та комунікаційної політики підприємства 6 1.2. Комплекс просування товару в системі комунікаційної політики підприємства 13 1.3. Реклама та її роль в комунікаційній політиці підприємства 21 Розділ 2. Дослідження функціонування комунікаційної політики та рекламної діяльності (на прикладі СП ЗАТ «....») 29 2.1 Економічна характеристика СП ЗАТ «...» 29 2.2 Аналіз стратегії рекламної діяльності СП ЗАТ «Караван» 34 2.3 Дослідження стимулювання продажу СП ЗАТ «...» 39 Розділ 3. Оцінювання та вдосконалення комунікаційної політики підприємства 45 3.1. Визначення впливу іміджу фірми та засобів Паблік Рілейшнз, як складова системи вдосконалення комунікаційної політики підприємства 45 3.2 Оцінка розробленої стратегії рекламної кампанії СП ЗАТ «...» 53 3.3 Недоліки, переваги та пропозиції щодо вибраної стратегії рекламної кампанії 57 Висновки 62 Список використаної літератури 65

Формування комунікаційної стратегії

Зміст Вступ 3 1. Аналіз ситуації 5 2. Формування комунікаційної стратегії 7 3. Оцінка економічного ефекту рекламної компанії 12 Висновок 16 Список використаної літератури 18

Організація прес-конференцій

Вступ 3 Організація прес-конференцій 4 1. Основні поняття та методика організації прес-конференцій 4 2. Проведення прес-конференцій на прикладі державної податкової служби 7 Висновки 13 Список використаної літератури 14

Компетенція президента України

Вступ..3
Розділ 1. Роль Президента України в системі органів влади...6
1.1. Загальна характеристика інституту Президента ....6
1.2. Місце Президента України у системі поділу влади..13
Розділ 2. Функції та компетенція Президента України у
відповідності до Конституції України..24
2.1. Функції Президента України..24
2.2. Компетенція Президента України..26
Розділ 3. Вплив конституційних змін 2004 року на компетенцію
Президента України.31
Висновки...36
Список використаної література 38


Інформаційно-аналітичні підрозділи комерційних структур

Вступ............................................................................................................3 1. Сутність інформаційно-аналітичної діяльності............................4 2. Функції інформаційно-аналітичних підрозділів та служб..........7 3. Аналіз діяльності інформаційно-аналітичної служби ТОВ “Фірма “Адапт””................................................................................15 Висновки...................................................................................................28 Список використаних джерел...............................................................30

Інформаційно-аналітична діяльність у сфері державного та місцевого управління

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ДЕРЖАВНОМУ УПРАВЛІННІ ТА ФОРМУВАННЯ АНАЛІТИЧНОЇ СЛУЖБИ В УКРАЇНІ 5 1.1. ПОНЯТТЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.2. СТАНОВЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ СЛУЖБИ В УКРАЇНІ 7 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ ІНТЕГРОВАНОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ТА ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ 12 2.1. СТАН І ПРОБЛЕМИ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ОРГАНАХ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ТА ОРГАНАХ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ УКРАЇНИ 12 2.2. ОСНОВИ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ ЩОДО СТВОРЕННЯ ІНТЕГРОВАНОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ 14 2.3. ПРИНЦИПИ СТВОРЕННЯ ІНТЕГРОВАНОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ 15 2.4. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА НАПРЯМКИ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ІНТЕГРОВАНОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ 18 2.5. АРХІТЕКТУРА ІНТЕГРОВАНОЇ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ 20 ТА АСПЕКТИ ІНТЕГРАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ В ОРГАНИ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ТА МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ 20 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

Президент України в системі органів державної влади

ПЛАН Вступ 3 1. Загальна характеристика інституту президента 5 2. Становлення інституту Президента в Україні 11 3. Порядок обрання Президента України 13 4. Підстави дострокового припинення повноважень Президента України 19 5. Функції і повноваження Президента України 22 Висновок 28 Перелік використаної літератури: 29

Президент України

Вступ 1. Загальна характеристика інституту Президента 2. Порядок обрання Президента України, його функції і повноваження 3. Аналіз конституційного статусу Президента України Висновки Список використаної літератури

Зміст, тенденції розвитку та роль інформаційного (комунікативного) менеджменту в ефективній діяльності організації

Вступ 3 1. Інформаційно-комунікаційний менеджмент: поняття і типологія 4 2. Інформаційно-аналітичне забезпечення роботи організації 9 3. Оцінка ефективності інформаційно-комунікаційної діяльності 11 Висновки 12 Список використаної літератури 13

Інформаційно-аналітичні підрозділи комерційних структур

Вступ............................................................................................................3 1. Сутність інформаційно-аналітичної діяльності............................4 2. Правові засади діяльності інформаційно-аналітичних підрозділів та служб...........................................................................7 3. Функції інформаційно-аналітичних підрозділів та служб........11 4. Аналіз діяльності інформаційно-аналітичної служби ТОВ “Фірма “Адапт””................................................................................19 Висновки...................................................................................................32 Список використаних джерел...............................................................34