институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Психологічні умови формування дитини дошкільного віку як субєкта праці

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Контрольная | Страниц: 15 | Год: 2009 | Размер: 18 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Психологічні умови формування дитини дошкільного віку як субєкта праці

Вступ 3
1. Розвиток теорії трудового виховання 3
2. Завдання формування дитини дошкільного віку як суб’єкта праці 6
3. Особливості трудової діяльності дошкільників 9
Висновок 13
Список використаної літератури 15
Cмотрите также:
Соціально-психологічні чинники формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти формування образу "Я" та самооцінки 7 1.1. Становлення Я-концепції як умова розвитку дітей дошкільного віку 7 1.2. Поняття та сутність самооцінки, її значення в розвитку дітей дошкільного віку 19 1.3. Соціально-психологічні чинники формування образу "Я" та самооцінки дітей дошкільного віку 27 2. Розробка концепції експериментального дослідження проблеми формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 38 2.1. Психологічні основи особистісного становлення дошкільника 38 2.2. Психолого-педагогічне проектування становлення самооцінки дитини дошкільного віку 51 2.3. Розробка методики проведення дослідження соціально-психологічних чинників формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 56 3. Аналіз результатів дослідження соціально-психологічних чинників формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 66 3.1. Узагальнення результатів емпіричного дослідження 66 3.2. Рекомендації стосовно розробки педагогічної технології виховного процесу, спрямованого на особистісне становлення дітей дошкільного віку 86 Висновки 96 Література 103 Додаток А 112 Додаток Б 113

Трудова діяльність дітей дошкільного віку і її особливості і значення у розвитку особистості дитини

Вступ 5 Розділ І. Дошкільне дитинство 6 1.1 Соціальна ситуація розвитку в дошкільному віці 6 1.3 Психологічні особливості розвитку особистості дошкільника 14 1.4 Сенсорний, інтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку 17 1.5 Характеристика кризи дошкільного дитинства 21 Розділ ІІ. Трудова діяльність дітей дошкільного віку 23 2.1 Діяльність як психологічна категорія 23 2.2 Трудова, учбова діяльність дітей дошкільного віку 24 Висновки 27 Список використаної літератури 28 Об’єкт даного дослідження - розгляд психологічних особливостей розвитку особистості дитини дошкільного віку. Предмет – особливості трудової діяльності і її вплив на розвиток особистості дошкільника. Мета даної роботи – проаналізувавши численні публікації з даної проблематики, підтвердити, систематизувати і узагальнити наявний фактичний матеріал стосовно трудової діяльності дошкільників.

Психологічні аспекти розвитку мовлення у дошкільників

Вступ 4 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дітей дошкільного віку 7 1.1. Етапи розвитку мовлення дитини 7 1.2. Своєрідність мовлення дошкільників 12 1.3. Психологічні аспекти розвитку мовлення дошкільника 17 Розділ 2. Дослідження психологічних аспектів розвитку мовлення дітей дошкільного віку 22 2.1 Планування експерименту 22 2.2 Результати дослідження та їх інтерпретація 23 Розділ 3. Особливості корекційної програми та перевірка її ефективності 26 3.1 Психологічні ігри для розвитку мовлення дітей дошкільного віку 26 3.2 Вивчення ефективності розвиваючої роботи 34 Висновок 36 Список використаної літератури 38 Об'єктом дослідження є процес вивчення і розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Предметом виступають психологічні аспекти розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Метою стало створення системи психологічного вивчення і розвитку мовлення дітей

Психологічний супровід впливу на процес соціалізації особистості сучасного дошкільника

Вступ 2 Розділ І. Соціальна ситуація розвитку дитини середнього і старшого дошкільного віку 5 1.1 Особливості соціальної ситуації – внутрішні і зовнішні умови розвитку дитини 5 1.2 Вікові кризи дошкільного віку та їх роль у соціальній ситуації розвитку 19 1.3 Соціально-психологічна характеристика розвитку дітей середнього дошкільного віку 22 1.4 Соціально-психологічна характеристика розвитку дітей старшого дошкільного віку 27 Розділ ІІ. Емпіричне дослідження на тему Визначення проблеми соціалізації особистості дитини дошкільного віку в умовах сучасного міста і села 31 2.1 Актаільність, об’єкт мета і гіпотеза дослідження 31 2.2 Теоретичне обгрунтування дослідження 36 2.3 Методи дослідження 39 2.4 Результати дослідження 42 2.5 Висновки дослідження 48 Розділ ІІІ. Причини, форми, методи впливу на результати стихійної соціалізації дитини дошкольного віку 50 3.1 Сучасна парадигма соціалізації дитини 50 3.2 Стихійна та направлена соціалізація 60 3.3 Сценарії методів впливу на стихійну соціалізацію 66 3.4 Виховання як цілеспрямована і організована форма впливу на стихійну соціалізацію 78 3.5 Умови позитивної соціалізації дитини в сім’ї 87 Висновки 97 Список використаної літератури 100

Трудовая деательность

Вступ………………………………………………………………………… 4 Розділ І. Дошкільне дитинство……………..………………………………….5 1.1 Соціальна ситуація розвитку в дошкільному віці………………………… 5 1.3 Психологічні особливості розвитку особистості дошкільника………….. 13 1.4 Сенсорний, інтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку………. 16 1.5 Характеристика кризи дошкільного дитинства…………………………. 20 Розділ ІІ. Трудова діяльність дітей дошкільного віку…………………….22 2.1 Діяльність як психологічна категорія…………………………………….. 22 2.2 Трудова, учбова діяльність дітей дошкільного віку…………………….. 23 Висновки…………………………………………………………………...........26 Список використаної літератури…………………………………………….27

Трудовая деательность

Вступ………………………………………………………………………… 4 Розділ І. Дошкільне дитинство……………..………………………………….5 1.1 Соціальна ситуація розвитку в дошкільному віці………………………… 5 1.3 Психологічні особливості розвитку особистості дошкільника………….. 13 1.4 Сенсорний, інтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку………. 16 1.5 Характеристика кризи дошкільного дитинства…………………………. 20 Розділ ІІ. Трудова діяльність дітей дошкільного віку…………………….22 2.1 Діяльність як психологічна категорія…………………………………….. 22 2.2 Трудова, учбова діяльність дітей дошкільного віку…………………….. 23 Висновки…………………………………………………………………...........26 Список використаної літератури…………………………………………….27

Психологічні умови ефективності розвитку спілкування у дитячому віці

ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ СПІЛКУВАННЯ 5 1.1. Види спілкування 5 1.2. Функції спілкування 7 1.3. Особливості спілкування в дитячому віці 8 2. ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ СПІЛКУВАННЯ 13 2.1. Вікове психологічне дошкільне спілкування 13 2.2. Вікове психологічне спілкування молодшого шкільного віку 16 2.3. Педагогічне спілкування дошкільного віку 18 2.4. Педагогічне спілкування молодшого шкільного віку 21 3. ЕМПІРІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ: ПРОБЛЕМА ВПЛИВУ ЕМОЦІЙНОЇ ТРИВОЖНОСТІ НА СПІЛКУВАННЯ ДИТИНИ В ГРУПІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 26 ВИСНОВКИ 42 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 45 ДОДАТКИ 46 Мета курсової роботи полягає у визначенні головних психологічних умов розвитку спілкування в дитячому віці. Предметом дослідження курсової роботи є умови розвитку спілкування дітей. Об’єктом дослідження курсової роботи є група дітей старшого дошкільного віку. Літературна база курсової роботи складається переважно з робіт російських дослідників та деяких періодичних джерел. Структурно робота складається зі вступу, трьох розділів з підпунктами, висновків, використаної літератури та додатків. Експериментальне вивчення проблеми впливу емоційної тривожності на спілкування дитини в групі старшого дошкільного віку Мета: вивчити вплив емоційної тривожності на спілкування дитини в групі старшого дошкільного віку. Гіпотеза: передбачається, що в результаті експерименту буде отриманий такий результат: діти з високим рівнем тривожності мають несприятливе положення у відношенні спілкування з іншими дітьми в групі. Задачі: 1. Вивчити емоційну сферу дітей старшого дошкільного віку; 2. вивчити міжособистісні відносини в групі дітей старшого дошкільного віку; 3. вивчити статусне положення дітей у групі з різним рівнем тривожності. Предмет дослідження: залежність спілкування дитини старшого дошкільного віку від різного рівня тривожності. Об'єкт дослідження: група дітей старшого дошкільного віку. Для дослідження емоційного стану кожної дитини групи використовувався рисунковий тест Бака “Будинок-Дерево-Людина”, методику “Малюнок неіснуючої тварини”. Також проводилася діагностика міжособистісних відносин дітей за методикою вивчення дитячої групи (соціометрія й аутосоціометрія)

Підготовка дитини до школи

Вступ 3 1. Розвиток дитини дошкільного віку 4 1. 2. Виховання уміння вчитися 5 1.3. Труднощі адаптації до школи 8 2. Методики вивчення і розвитку мислення дітей дошкільного віку 10 2.1. Оцінювання мислення дітей дошкільного віку 10 2.3. Методики роботи по розвитку мислення дітей дошкільного віку 12 1.3. Результати дослідження 18 2. Розвиток уваги та пам’яті в дошкільному віці 22 Висновки 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27

Діяльність і пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ І РОЗВИТОК ДИТИНИ 5 1.1. Пізнавальний розвиток дитини 5 1.2. Психологічні основи розвитку пізнавальних здібностей дитини дошкільного віку 11 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ГРИ ЯК ЗАСОБУ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ 18 2.1. Розвиток пізнавальної діяльності у грі 18 2.2. Пізнавальний розвиток старшого дошкільника 20 РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ – ДОШКІЛЬНИКА 26 3.1. Описання діагностичних методик 26 3.2. Організація та хід досліджень 32 3.3. Результати досліджень 43 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИ 58 Класифіація ігор Діагностика рівня невербальної креативності (Субтест “Завершення картинок” (стислий варіант тесту К. Торренса))

Формування у дітей старшого дошкільного віку почуття любові до природи в процесі спостережень

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 7 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з питань формування у дітей дошкільного віку любові до природи 7 1.2. Роль спостережень природничого змісту у формуванні у дітей дошкільного віку почуття любові до природи 19 1.3. Методика роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку любові до природи в процесі спостережень 22 РОЗДІЛ 2 27 2.1. Стан роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку любові до природи в процесі спостережень 27 2.2. Система роботи з формування у дитини почуття любові до природи в процесі спостережень 34 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ