институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Умови ефективної взаємодії в управлінському спілкуванні

Каталог пособий и учебных материалов | Психология управления | Контрольная | Страниц: 21 | Год: 2009 | Размер: 27 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Умови ефективної взаємодії в управлінському спілкуванні

Вступ 3
1. Головні засадипсихології управління та її зв’язок із іншими психологічними науками 5
2. Види спілкуання в управлінській сфері 9
3. Шляхи реалізації ефективної взаємодії в управлінському спілкуванні… 14
Висновки 20
Список використаної літератури 21
Cмотрите также:
Особливості взаємодії соціального працівника з клієнтами соціальної роботи

Вступ 3 Розділ 1. Соціальна робота як особливий вид діяльності 5 Розділ 2. Особливості взаємодії соціального працівника з клієнтами соціальної роботи 14 2.1. Професійне спілкування соціального працівника 14 2.2. Фактори, які впливають на спілкування з клієнтами соціальної роботи 16 2.3. Основні психологічні компоненти взаємодії при спілкуванні соціального працівника з клієнтом 18 Розділ 3. Взаємодія соціального працівника з клієнтами відділення соціальної допомоги вдома Дніпровського району м. Києва 20 3.1. Особливості взаємодії соціального працівника з клієнтами відділення 20 3.2. Принципи та техніки професійного спілкування з клієнтами 26 Висновки 29 Список використаних джерел 31

Особливості взаємодії соціального працівника з клієнтами соціальної роботи

Вступ 3 Розділ 1. Соціальна робота як особливий вид діяльності 5 Розділ 2. Особливості взаємодії соціального працівника з клієнтами соціальної роботи 14 2.1. Професійне спілкування соціального працівника 14 2.2. Фактори, які впливають на спілкування з клієнтами соціальної роботи 16 2.3. Основні психологічні компоненти взаємодії при спілкуванні соціального працівника з клієнтом 18 Розділ 3. Взаємодія соціального працівника з клієнтами відділення соціальної допомоги вдома Дніпровського району м. Києва 20 3.1. Особливості взаємодії соціального працівника з клієнтами відділення 20 3.2. Принципи та техніки професійного спілкування з клієнтами 26 Висновки 29 Список використаних джерел 31

Взаемодія кірівника і підлеглих та фактори її єфективності

Вступ 1. Характеристика спілкування як взаємодії 3 2. Індивідуально-психологічні особливості лідера у спілкуванні 8 3. Стиль керівництва 10 Висновок 13 Список літератури 14

Взаемодія кірівника і підлеглих та фактори її єфективності

Вступ 1. Характеристика спілкування як взаємодії 3 2. Індивідуально-психологічні особливості лідера у спілкуванні 8 3. Стиль керівництва 10 Висновок 13 Список літератури 14

Технологія впливу на особистість в управлінському спілкуванні

ВСТУП 3 І. УПРАВЛІНСЬКЕ СПІЛКУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА 5 1.1. Особливості управлінського спілкування та його функції 5 1.2. Структура управлінського спілкування 8 ІІ. ТЕХНІКИ УПРАВЛІНСЬКОГО ВПЛИВУ КЕРІВНИКА В ПРОЦЕСІ СПІЛКУВАННЯ 17 2.1. Характеристика основних засобів управлінського впливу 17 2.2. Розпорядження керівника як форма управлінського впливу 23 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 Метою роботи є розкрити механізми впливу керівника на особистість підлеглого в процесі спілкування. Робота складається з двох частин. В першій частині розглядаються питання сутності управлінського спілкування, його функцій та структури. Розглядаються перцептивна, комунікативна та інтерактивна сторони спілкування та відзначається їх специфіка в управлінському виді спілкування (Б.Д.Паригін). В другій частині розглядаються методи впливу на особистість в спілкуванні: навіювання, зараження, наслідування та переконання. Акцент робиться саме на переконанні, тому що саме цей спосіб найчастіше та найефективніше застосовується в управлінні Надаються приклади ефективності використання таких методів (Г. Щокін, М. Мескон). Також розглядаються різні форми управлінського впливу такі як: наказ, розпорядження, вказівка, рекомендація та ін. (А.А.. Урбанович) Робиться акцент на необхідності дотримання етичних норм та правил при роботі з людьми. Також коротко висвітлюються методи прихованого стимулювання діяльності. (В.П.Шейнов)

Етикет у діловому спілкуванні

План Етикет у діловому спілкуванні 3 1. Історія виникнення і розвитку етикету 3 2. Ділова етика 5 3. Характеристика і зміст ділового спілкування 5 4. Роль професійної етики у діловому спілкуванні 8 5. Особливості службового етикету 9 Список використаної літератури 13

Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників

Зміст Вступ 3 Розділ І. Характер взаємодії викладача та учнів у різних видах навчання 5 1.1 Види організації навчання, діяльність викладача та учнів 5 1.2 Фактори спілкування, що впливають на оптимізацію взаємодії викладача та учнів 12 Розділ ІІ. Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників 20 2.1 Вибір видів навчання соціальних працівників 20 2.2 Умови ефективності взаємодії викладача та студентів у навчанні 23 Висновки 28 Список використаної літератури 29

Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників

Зміст Вступ 3 Розділ І. Характер взаємодії викладача та учнів у різних видах навчання 5 1.1 Види організації навчання, діяльність викладача та учнів 5 1.2 Фактори спілкування, що впливають на оптимізацію взаємодії викладача та учнів 12 Розділ ІІ. Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників 20 2.1 Вибір видів навчання соціальних працівників 20 2.2 Умови ефективності взаємодії викладача та студентів у навчанні 23 Висновки 28 Список використаної літератури 29

Витрати та їх класифікація в управлінському обліку

Вступ 3 Розділ 1. Поняття та зміст витрат 5 1.1. Витрати з точки зору вітчизняних та закордонних вчених 5 1.2. Поняття та необхідність обліку витрат 9 Розділ 2. Класифікація витрат в управлінському обліку 11 2.1. Класифікація витрат для оцінки запасів та визначення фінансових результатів 11 2.2. Класифікація витрат для прийняття рішень 16 Розділ 3. Витрати в управлінському обліку 21 3.1. Центри витрат та обліку відповідальності 21 3.2. Характеристика одноразових витрат 32 Висновок 35 Список використаної літератури. 37

Педагогічні умови взаємодії вчителя і учнів в навчально-виховному процесі

Вступ 4 1. Взаємодія суб'єктів освітнього процесу 5 2. Суб'єктно-суб'єктна схема навчальої взаємодії 6 3. Основні лінії навчальої співпраці 6 4. Співпраця з різними суб'єктами 7 5. Прийоми навчальої співпраці 11 Висновок 12 Список використаної літератури 13