институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Автоматизація оброблення інформації з розрахунку планової собівартості готової продукції (Аксес)

Каталог пособий и учебных материалов | Информационные системы | Контрольная | Страниц: 19 | Год: 2009 | Размер: 21 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Автоматизація оброблення інформації з розрахунку планової собівартості готової продукції (Аксес)

Вступ 3
1. Основні розрахунки планової собівартості готової продукції 4
2. Використання та формування запитів при розрахунку планової собівартості готової продукції за допомогою Access 5
Висновки 16
Список використаної літератури 18
Cмотрите также:
ОБЛІК ВИПУСКУ ПРОДУКЦІЇ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ СОБІВАРТОСТІ

Вступ 3 1. Теоретико-методологічні основи обліку випуску готової продукції та визначення її собівартості 6 1.1. Собівартість продукції: поняття, види, склад витрат, що формують собівартість готової продукції 6 1.2. Нормативно-правове забезпечення обліку готової продукції та визначення її собівартості 11 2. Організація бухгалтерського обліку випуску готової продукції на підприємстві ТОВ„ ...” 16 2.1. Економічна характеристика підприємства та формування облікової політики 16 2.2. Документальне оформлення витрат на виготовлення та випуск готової продукції 24 2.3. Облік витрат на виготовлення та випуск готової продукції 28 2.4. Відображення інформації про готову продукцію та витрати на її виробництво та випуск в облікових регістрах та звітності 30 3. Удосконалення обліку випуску готової продукції та формування її собівартості на підприємстві ТОВ„ ...” 34 3.1. Порівняльна характеристика П(С)БО та МСФЗ 35 3.2. Удосконалення обліку випуску готової продукції та формування її собівартості на підприємстві 38 Висновки та пропозиції 39 Список використаної літератури 40 Додатки

ОБЛІК ВИПУСКУ ПРОДУКЦІЇ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ СОБІВАРТОСТІ

Вступ 3 1. Теоретико-методологічні основи обліку випуску готової продукції та визначення її собівартості 6 1.1. Собівартість продукції: поняття, види, склад витрат, що формують собівартість готової продукції 6 1.2. Нормативно-правове забезпечення обліку готової продукції та визначення її собівартості 11 2. Організація бухгалтерського обліку випуску готової продукції на підприємстві " Новоселицька харчосмакова фабрика " 16 2.1. Економічна характеристика підприємства та формування облікової політики 16 2.2. Документальне оформлення витрат на виготовлення та випуск готової продукції 24 2.3. Облік витрат на виготовлення та випуск готової продукції 28 2.4. Відображення інформації про готову продукцію та витрати на її виробництво та випуск в облікових регістрах та звітності 31 3. Удосконалення обліку випуску готової продукції та формування її собівартості на підприємстві 38 Висновки та пропозиції 41 Список використаної літератури 45 ДОДАТОК А 49 ДОДАТОК Б 53 ДОДАТОК В 54 ДОДАТОК Г 55 ДОДАТОК Д 56 ДОДАТОК Е 65

ОБЛІК ВИПУСКУ ПРОДУКЦІЇ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ СОБІВАРТОСТІ

Вступ 3 1. Теоретико-методологічні основи обліку випуску готової продукції та визначення її собівартості 6 1.1. Собівартість продукції: поняття, види, склад витрат, що формують собівартість готової продукції 6 1.2. Нормативно-правове забезпечення обліку готової продукції та визначення її собівартості 11 2. Організація бухгалтерського обліку випуску готової продукції на підприємстві " Новоселицька харчосмакова фабрика " 16 2.1. Економічна характеристика підприємства та формування облікової політики 16 2.2. Документальне оформлення витрат на виготовлення та випуск готової продукції 24 2.3. Облік витрат на виготовлення та випуск готової продукції 28 2.4. Відображення інформації про готову продукцію та витрати на її виробництво та випуск в облікових регістрах та звітності 31 3. Удосконалення обліку випуску готової продукції та формування її собівартості на підприємстві 38 Висновки та пропозиції 50 Список використаної літератури 54 ДОДАТОК А 58 ДОДАТОК Б 62 ДОДАТОК В 63 ДОДАТОК Г 64 ДОДАТОК Д 65 ДОДАТОК Е 74

Калькуляція собівартості готової продукції

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні основи калькуляції собівартості продукції 6 1.1. Особливості та поняття калькуляції собівартості продукції 6 1.2. Методи калькулювання собівартості 13 Розділ 2. Організація калькулювання собівартості готової продукції на підприємстві «Хлібопекарня «Паляниця» 16 2.1. Концептуальні рішення стосовно організації обліку і побудови інформаційних бухгалтерських моделей витрат ТОВ «Паляниця» 16 2.2. Особливості методів калькуляції собівартості готової продукції ТОВ «Паляниця» 18 Розділ 3. Вдосконалення процесу калькуляції собівартості готової продукції на підприємстві 21 Висновки 27 Список використаної літератури 29

Облік готової продукції та визначення її собівартості

Вступ.................................................................................................................3
1. Поняття готової продукції, витрат і собівартості як економічних
показників.....................................................................................................5
2. Облік витрат на виробництво готової продукції.....................................14
3. Аналітичний і синтетичний облік витрат виробництва..........................26
4. Методи обліку витрат і калькулювання собівартості продукції............29
Висновки..........................................................................................................32
Список використаної літератури....................................................................34
Додатки.............................................................................................................35


АУДИТ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ

ВСТУП 3 1. Поняття готової продукції, витрат і собівартості як економічних показників 5 2. Методика проведення аудиту готової продукції 18 3. Підготовка підсумкової документації по результатах аудиту готової продукції 27 Висновки 34 Список використаної літератури 37 ДОДАТКИ 40

Планування собівартості продукції на підприємстві

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти планування собівартості продукції 7 1.1. Показники собівартості продукції 7 1.2. Стратегічний аналіз при плануванні собівартості продукції 11 1.3. Оперативний аналіз під час планування собівартості продукції 17 1.4. Планування собівартості продукції 20 Розділ 2. Планування собівартості продукції на підприємстві ТОВ "Делікат" 30 2.1. Мета і завдання розробки плану собівартості продукції 30 2.2. Планування матеріальних та енергетичних витрат підприємства 31 2.3. Планування витрат на оплату праці в ТОВ "Делікат" 35 2.4. Складання планової калькуляції 36 Висновки 42 Список використаної літератури 45

ОБЛІК РЕАЛІЗАЦІЇ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ, РОБІТ, ПОСЛУГ

ВСТУП 3 Розділ I. Теоретичні основи обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг. 5 1.1. Поняття, класифікація та завдання обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 5 1.2. Характеристика рахунків, призначених для обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 8 Розділ II. Облік реалізації готової продукції, робіт, послуг 11 2.1. Порядок формування первісної вартості готової продукції, робіт, послуг 11 2.2. Документування господарських операцій, пов’язаних з рухом готової продукції 14 2.3. Організація аналітичного обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 17 2.4. Бухгалтерське відображення операцій, пов’язаних з реалізацією готової продукції, робіт, послуг 19 Розділ III. Автоматизація обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг. 30 ВИСНОВКИ 35 Список використаних джерел 38 Додатки 40

Особливості оцінки та обліку наявності і руху готової продукції на підприємстві

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти обліку готової продукції, робіт, послуг 5 1.1. Економічна природа готової продукції: обліковий аспект 5 1.2. Класифікація готової продукції (робіт, послуг) в бухгалтерському обліку 15 2. Особливості визнання, оцінки та обліку наявності і руху готової продукції на підприємстві 18 2.1. Економічна характеристика діяльності ЗАТ „Случ” 18 2.2. Загальні аспекти організації обліку на підприємстві 26 2.3. Методологія обліку готової продукції, робіт, послуг 29 2.3.1. Порядок визначення первісної вартості готової продукції (робіт, послуг) 29 2.3.2. Документування операцій з руху готової продукції (робіт, послуг) 31 2.3.3. Синтетичний та аналітичний облік готової продукції 33 2.3.4. Відображення інформації про готову продукцію (роботи, послуги) в облікових регістрах та розкриття інформації у фінансовій звітності. 39 2.4. Методика проведення інвентаризації готової продукції, робіт, послуг 42 3. Пропозиції з удосконалення обліку готової продукції, робіт, послуг 48 Висновки 50 Список використаних джерел: 53

Аналіз собівартості готової продукції

Вступ 3 1. Аналіз витрат на виробництво та собівартості продукції 6 1.1. Класифікація показників собівартості готової продукції 6 1.2. Аналіз загальної суми собівартості товарної продукції 9 2. Аналіз собівартості готових виробів на ВАТ «Назва» 17 2.1. Оцінка ефективності фінансово-господарської діяльності підприємства 17 2.2. Аналіз собівартості продукції підприємства 24 3. Напрями удосконалення управління собівартістю продукції на підприємствах хлібопекарської промисловості 29 3.1. Аналіз впливу собівартості продукції на асортиментну політику підприємств хлібопекарської промисловості 29 3.2. Удосконалення механізму управління витратами виробництва на підприємствах харчової промисловості 32 Висновок 36 Література 39 Додаток. Фінансова звітність ВАТ «Назва» за 2008 р. 42