институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація дозвілля в закладах курортного типу готельного господарства

Каталог пособий и учебных материалов | Анимация, организация досуга | Курсовая | Страниц: 55 | Год: 2009 | Размер: 194 кб. | Стоимость: 175 грн. | Смотреть | Купить

Організація дозвілля в закладах курортного типу готельного господарства

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРИТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5
1.1. Сутність дозвілля та принципи його організації в готельному господарстві 5
1.2. Характеристика розважальних та анімаційних заходів у готельному господарстві 8
1.3. Технологія організації дозвілля у готелях 11
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЯ У ГОТЕЛІІ «Назва» 16
2.1. Організаційно-економічна характеристика готелю 16
2.2. Оцінка організації дозвілля в готелі 23
2.3. Моніторинг рівня якості послуг з організації дозвілля 27
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЯ В ГОТЕЛІ «Назва» 32
3.1. Удосконалення дозвілля та анімаційних програм в готелі "Назва" у контексті розробки програм для різних категорій туристів 32
3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів 35
ВИСНОВКИ 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42
ДОДАТКИ 44
Звітність
Cмотрите также:
Організація роботи бізнес-центрів в підприємствах готельного господарства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ БІЗНЕС-ЦЕНТРІВ У СФЕРІ ДОЗВІЛЛЯ В ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Поняття, суть, значення організації дозвілля.................................................5 1.2. Характеристика комерційних підрозділів, що організують дозвілля на підприємствах готельного господарства різних типів........................................11 РОЗДІЛ II. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ БІЗНЕС-ЦЕНТРУ „ЕЛІТНЕ ДОЗВІЛЛЯ” В ГОТЕЛІ „СЛАВУТА” 17 2.1. Характеристика бізнес-центру в готелі „Славута”......................................17 2.2. Технологія організації дозвілля гостей...........................................................24 РОЗДІЛ III. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ПОСЛУГ БІЗНЕС-ЦЕНТРУ ДОЗВІЛЛЯ В „СЛАВУТІ” 29 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41 ДОДАТКИ 43

Організація дозвілля в готелі

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти організації дозвілля в підприємствах готельного господарства різних типів 5 1.1. Поняття, суть, значення організації дозвілля 5 1.2. Характеристика підрозділів, що організують дозвілля підприємств готельного господарства різних типів 10 Розділ II. Аналіз діяльності підприємств дозвілля в готелі „Холідей Ін Кіїв Кобзар” 17 2.1. Характеристика підрозділів, що організують дозвілля гостей в готелі „Холідей Ін Кіїв Кобзар” 17 2.2. Технологія організації дозвілля гостей 24 Розділ III. Пропозиція, щодо удосконалення послуг підприємств дозвілля в „Холідей Ін Кіїв Кобзар” 29 Висновки і пропозиції 39 Список використаних джерел 41 Додатки 43

Конспект з предмету Організація ресторанного господарства

ЗМІСТ 1. Структура ринку закладів ресторанного господарства 3 2. Класифікація і характеристика закладів ресторанного господарства 6 3. Організація постачання закладів ресторанного господарства продовольчими товарами та предметами матеріально-технічного призначення 9 4. Система контролю у закладах ресторанного господарства 13 5. Класична організація виробництва у закладах ресторанного господарства 17 6. Індустріальна технологія виробництва готової до споживання продукції 20 7. Організація обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства відкритого типу 23 8. Організація діяльності фірм з експлуатації закладів ресторанного господарства за місцем роботи споживачів 26 9. Організація роботи закладів ресторанного господарства за місцем навчання 28 10. Організація обслуговування споживачів у місцях масового відпочинку, під час спортивних змагань, на ярмарках, виставках, у супермаркетах та торгових центрах 30 11. Організація обслуговування пасажирів на транспорті 33 Список літератури 37

Організація анімаційної роботи в підприємствах готельного господарства клубного типу

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ АНІМАЦІЙНОЇ РОБОТИ В ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КЛУБНОГО ТИПУ 6 1.1. Характеристика підприємства готельного господарства клубного типу та особливості його функціонування 6 1.2. Види анімаційних заходів у готелях клубного типу і їх характеристика 7 1.3. Технологія анімаційної діяльності в підприємствах готельного господарства клубного типу 10 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ АНІМАЦІЙНОЇ РОБОТИ В ГОТЕЛІ "Назва" 15 2.1. Організаційно-економічна характеристика в готелі клубного типу "Назва" 15 2.2. Організація анімаційної роботи в готелі 28 2.3. Моніторинг якості анімаційних заходів у готелі 32 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ АНІМАЦІЙНОЇ РОБОТИ В ГОТЕЛІ "Назва" 36 3.1. Підвищення кваліфікації персоналу для покращення організації анімаційної роботи 36 3.2. Обгрунтування нових анімаційних програм 37 3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів 44 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 52 Звітність

Санаторно-курортні господарства в Автономній Республіці Крим

Вступ 3 1) Характеристика санаторно-курортного господарства Криму. 4 2) Передумови розвитку санаторно-курортного господарства в країні. 9 3) Аналіз сучасного стану санаторно-курортного господарства. 15 4) Особливості розміщення санаторно-курортного господарства на території Автономної Республіки Крим. 20 5) Проблеми та перспективи у розвитку санаторно-курортного господарства Автономної Республіки Крим. 37 ВИСНОВОК 43 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 44

Особливості обслуговування туристів на курорті, в курортному туризмі

Вступ 4 1. Характеристика курортного туризму 6 1.1. Зміст і поняття курортного туризму, його місце серед інших видів туризму 6 1.2. Курортні центри в світі та Україні 14 2. Особливості надання туристам послуг на курортах 25 2.1. Організація розміщення і харчування 25 2.2. Організація дозвілля 31 Висновки 32 Література 34

Організація енергетичного господарства в підприємствах готельного господарства

План Вступ ..................................................................................................3 Розділ I.Теоретичні аспекти досліджуваної теми 6 Розділ II. Організаційно-економічна характеристика досліджуваного підприємства 10 Розділ III. Аналіз організації енергетичного господарства в підприємствах готельного господарства 19 Розділ IV. Резерви підвищення ефективності організації енергетичного господарства в підприємствх готельного господарства 34 Висновок 41 Список використаної літератури 43

Інфраструктура готельного господарства

1. Загальна характеристика служби обслуговування підприємства готельного господарства 3 2. На які групи поділяються інженерно-технічне устаткування на підприємствах готельного господарства 6 3. Призначення служби прийому та обслуговування на підприємствах готельного господарства, та її основні функції 11 Практичне завдання 14 На прикладі діючого підприємства готельного господарства описати його інфраструктуру Список використаної літератури 17

Організація обслуговування офіціантами у закладі ресторанного господарства типу „Трактир”

Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні засади надання послуг харчування та обслуговування офіціантами у закладах ресторанного господарства 4 1.1. Ресторанне господарство: сутність та особливості 4 1.2. Організація послуг харчування у ресторанному бізнесі 9 1.3. Алгоритм обслуговування офіціантами гостей ресторану 17 Розділ 2. Практична реалізація обслуговування офіціантами відвідувачів ресторану «Трактир» 22 2.1. Особливості становлення закладів ресторанного господарства типу «Трактир» 22 2.2. Аналіз досліджуваного закладу ресторанного господарства 26 2.3. Методи подачі офіціантами блюд і закусок у ресторані типу «Трактир» 30 Розділ 3. Аналіз можливостей вдосконалення діяльності ресторану «Трактир» 35 3.1. Розробка нової послуги гостинності у ресторані типу «Трактир» з обслуговуванням офіціантами 35 3.2. Залучення офіціантів до додаткових послуг в сфері ресторанного бізнесу 41 3.3. Економічні резерви вдосконалення роботи досліджуваного підприємства 45 Висновки 48 Список літератури 53 Додатки 57

Світовий туризм і готельне господарство на сучасному етапі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. СУТНІСТЬ СВІТОВОГО ТУРИЗМУ І ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 6 1.1. Розвиток міжнародного туризму і готельного господарства 6 1.2. Сучасний стан готельного господарства в Україні 11 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНОГО СТАНУ РОЗВИТКУ СВІТОВОГО ТУРИЗМУ І ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 14 2.1. Розвиток готельного господарства з новими напрямами туризму 14 2.2. Сучасний стан розвитку готельного господарства світу 18 2.3. Впровадження сучасних світових тенденцій у готельне господарство України 22 РОЗДІЛ ІІІ. СТВОРЕННЯ ГОТЕЛЬНИХ ЛАНЦЮГІВ ЯК ПЕРСПЕКТИВА ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА В УКРАЇНІ 29 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТКИ 41