институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Малий бізнес у сфері послуг

Каталог пособий и учебных материалов | Основы бизнеса | Контрольная | Страниц: 21 | Год: 2009 | Размер: 22 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Малий бізнес у сфері послуг

1. Суб'єкти малого підприємництва 3
2. Інтерактивна модель викладання економіки 12
3. Тестові завдання 17
1. У сфері послуг зайнято:
2. Для промислово-розвинених країн середньорічні темпи приросту ВВП у сфері послуг за останні два десятиліття склали в середньому:
3. У світовій торгівлі:
4. Структура економіки є:
5. Залежно від змісту виділяють різні види структурного ділення економіки:
6. На думку І.І. Сидоренко і O.K. Казакової, постіндустріальне виробництво - це:
7. Ринок послуг визначається наступними чинниками:
8. До економічних функцій сфери послуг відносять:
9. До соціальних функцій сфери послуг відносять:
10. Під економічними функціями сфери послуг розуміється:

Література 21

Cмотрите также:
Підприємницьке середовище та малий бізнес в економіці ро-звинутих країн

Вступ Розділ 1. Поняття малого бізнесу Розділ 2. Підприємницьке середовище у розвинутих країнах Розділ 3. Малий бізнес в США Висновки Список використаної літератури

Малий бізнес в економіці, його характеристика

ЗМІСТ Вступ 3 1. Малий бізнес в економіці, його характеристика. 4 2 Рівень розвитку малого бізнесу, як показник економічного розвитку країни. 7 Висновок 10 Література 11

Малий бізнес в економіці, його характеристика

ЗМІСТ Вступ 3 1. Малий бізнес в економіці, його характеристика. 4 2 Рівень розвитку малого бізнесу, як показник економічного розвитку країни. 7 Висновок 10 Література 11

Організація діяльності акціонерних товариств. Обіг акцій при організації діяльності акціонерних товариств

Список використаної літератури 1. Воротіна Л.І. Малий бізнес та підприємництво. – К., 2001. – 310с. 2. Зубовський В.М. Економіка підприємства. – К., 2001. – 164с. 3. Малий бізнес та підприємництво в ринкових умовах господарювання: Навчальний посібник / Л.А. Мартинюк. – К.: Вид-во Європейського ун-ту, 2002. – 307с. 4. Варналій З.С. Основи підприємництва: Навчальний посібник. – Київ: Знання-Прес, 2002. – 183с.

Бізнес-план (ассистанс)

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи написання роботи (до 15ти сторінок) 6 1.1. Бізнес-план як запорука ефективного управління бізнесом в сфері Асистансу 6 1.1. Загальні підходи до бізнес-планування, які можуть бути застосовані в сфері Асистансу 9 1.3. Фінансові аспекти та оцінка ефективності бізнес-плану 14 РОЗДІЛ 2. Розробка бізнес-плану 19 2.1. Бізнес-ідея інвестиційного проекту та визначення основних пріоритетів діяльності бізнесу 19 2.2. Розробка продуктів і послуг 27 2.3. Визначення цільових значень основних показників діяльності Асистансу 29 РОЗДІЛ 3. Розрахунки фінансового плану (обґрунтування окупності) 34 3.1. Розробка фінансового плану 34 3.2. Аналіз ефективності розробленого проекту 41 Висновки 47 Список літератури 49 ДОДАТКИ 52

Малий бізнес та перспективи його розвитку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МАЛИЙ БІЗНЕС - ОСНОВА СУЧАСНОЇ РИНКОВОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ 5 1.1. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ І РОЛЬ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В ЕКОНОМІЦІ 5 1.2. ПЕРЕВАГИ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ РИНКОВИХ СТРУКТУР 9 1.3. ПЕРЕДОВИЙ ДОСВІД РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ 12 РОЗДІЛ 2. ПРАВОВІ ОСНОВИ ДІЯЛЬНОСТІ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ НА УКРАЇНІ 16 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА 20 3.1. СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ 20 3.2. СИСТЕМА ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА ПІДТРИМКИ МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ 22 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Малий і великий бізнес: особливості підприємницької діяльності в сучасній Україні

Зміст Вступ 1. Сутність і джерела підприємницької ідеї 2. Сфери діяльності великих та малих підприємств. 3. Особливості малого бізнесу 4. молодіжний бізнес в Україні 5. Висновки.

Організація роботи бізнес-центрів в підприємствах готельного господарства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ БІЗНЕС-ЦЕНТРІВ У СФЕРІ ДОЗВІЛЛЯ В ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Поняття, суть, значення організації дозвілля.................................................5 1.2. Характеристика комерційних підрозділів, що організують дозвілля на підприємствах готельного господарства різних типів........................................11 РОЗДІЛ II. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ БІЗНЕС-ЦЕНТРУ „ЕЛІТНЕ ДОЗВІЛЛЯ” В ГОТЕЛІ „СЛАВУТА” 17 2.1. Характеристика бізнес-центру в готелі „Славута”......................................17 2.2. Технологія організації дозвілля гостей...........................................................24 РОЗДІЛ III. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ПОСЛУГ БІЗНЕС-ЦЕНТРУ ДОЗВІЛЛЯ В „СЛАВУТІ” 29 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41 ДОДАТКИ 43

Бізнес-план туристичного підприємства (на прикладі ресторану)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ В СФЕРІ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 5 1.1. Сутність і призначення бізнес-плану 5 1.2. Зміст і загальна методологія розробки бізнес-плану 8 1.3. Ресторанний бізнес як перспективний напрямок бізнес-планування 15 РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОБ’ЄКТА ДОСЛІДЖЕННЯ 22 2.1. Резюме проекту 22 2.2. Опис продукції ресторану „назва” 24 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ БІЗНЕС-ПЛАНУ РЕСТОРАНУ „назва” І РЕКОМЕНДОВАНІ ЕТАПИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ 28 3.1. План маркетингу 28 3.2. План виробництва 34 3.3. Потенційні ризики й проблеми 46 3.4. Ефективність бізнес-плану ресторану 50 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 70

Контрольна робота З дисципліни: „Підприємництво та малий бізнес”

Завдання 2. 3 Ознайомитися з діяльністю досліджуваного малого підприємства та визначити його основні переваги та недоліки порівняно з підприємствами, які працюють у даній сфері. Скласти баланс сильних і слабких сторін малої фірми у табличній формі. 3 Завдання 4. 3 Здійснити аналіз факторів загроз і можливостей середовища прямого впливу щодо діяльності досліджуваного підприємства. Результати представити в табличній формі. 3