институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Еволюція реклами

Каталог пособий и учебных материалов | Реклама и рекламная деятельность | Контрольная | Страниц: 25 | Год: 2009 | Размер: 150 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Еволюція реклами


ВСТУП 3


1. РЕКЛАМА В ПЕРІОД АНТИЧНОСТІ 4

2. РЕКЛАМА В ПЕРІОД СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ ТА ЕПОХИ ВІДРОДЖЕННЯ 7

3. РЕКЛАМНИЙ БІЗНЕС В ХХ СТОЛІТТІ 11

4. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ТА СВІТОВОЇ РЕКЛАМНОЇ ІНДУСТРІЇ 17


ВИСНОВКИ 23
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 25

Cмотрите также:
Організація та форми бібліотечної реклами

ВСТУП 3 1. ОСНОВА СУЧАСНОЇ КОНЦЕПЦІЇ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ 7 1.1. Сутність та принципи бібліотечної реклами 7 1.2. Форми і методи бібліотечної реклами 12 2. ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ НА ТРАНСФОРМАЦІЮ БІБЛІОТЕК 16 2.1. Процес становлення бібліотечної реклами на українському інформаційному ринку та світовий досвід реклами 16 2.2. Маркетинг як активний метод трансформації бібліотеки 21 3. ТЕХНІЧНІ АСПЕКТИ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ 26 ВИСНОВКИ 30 ДЖЕРЕЛА ТА ЛІТЕРАТУРА 33 ДОДАТКИ 35

Класифікація реклами

Зміст: Вступ 1. Маркетингова сутність реклами 2. Класифікація реклами 3. Вибір форми реклами 4. Підходи при виборі рекламних засобів 5. Характеристики аудиторій кожного засобу реклами 6. Принципові основи рекламної кампанії Висновки

Документна класифікація реклами в поліграфії. Приклади, керуючі документи, застосування.

1. Визначення конкретного виду реклами 3 2. Розгорнутий опис реклами. 5 3. Ілюстрації, приклади. 10 4. Цільова група населення цього виду реклами. 12 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 13 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємність 14 7. Вартість виготовлення 15 8. Обслуговування реклами 15 9. Можливість оцінки ефективності реклами 17 10. Бібліографія 18

Реклама на електронних ЗМІ

1. Визначення конкретного виду реклами. 3 2. Розгорнутий опис реклами. 8 3. Ілюстрації, приклади. 12 4. Цільова група населення цього виду реклами. 14 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 16 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємкість. 17 7. Вартість виготовлення. 18 8. Обслуговування реклами. 20 9. Можливість оцінки ефективності реклами. 21 10. Бібліографія 23

Реклама в маркетинговій діяльності підприємства

Вступ 3 Розділ І. Реклама як складова маркетингової діяльності підприємства 5 1.1 Еволюція реклами 5 1.2 Маркетингова сутність реклами 7 1.2.1 Маркетингова класифікація реклами 9 1.2.2 Підходи при виборі рекламних засобів 11 1.3 Роль реклами в маркетинговій діяльності підприємства 14 Розділ ІІ. Принципові основи рекламної кампанії 18 2.1 Рекламна кампанія 18 2.1.1 Теоретичні принципи організації рекламної кампанії 19 2.1.2 Маркетингові фактори, що враховуються при виборі ЗМІ 21 2.3 Формулювання рекламної стратегії 22 2.4 Механізм взаємодії маркетингової системи управління діяльністю фірми та її рекламної діяльності 25 Розділ ІІІ. Аналіз реклами в маркетинговій діяльності фірми «Медонікс» 28 Висновки 32 Література 33

Друкована реклама

1. Цілі реклами. 3 2. Інформаційна функція друкованої реклами. 4 3. Носії друкованої реклами. 5 4. На кого розрахована друкована реклама. 6 5. Процес виготовлення друкованої реклами: підготовка, терміни, вартість виготовлення. 8 6. Оцінка ефективності реклами. 11 7. Обмеження щодо заборон та розповсюдження реклами 12 8. Додатки 22 Список використаних джерел. 23

Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.

1. Визначення конкретного виду реклами. 3 2. Розгорнутий опис реклами. 6 3. Ілюстрації, приклади. 9 4. Цільова група населення цього виду реклами. 11 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 12 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємкість. 12 7. Вартість виготовлення. 14 8. Обслуговування реклами. 15 9. Можливість оцінки ефективності реклами. 16 10. Бібліографія 18

Види реклами та їх ефективність

1. Теоретична частина. Сутність реклами 2 1.1. Поняття реклами 2 1.2. Класифікація рекламних засобів 6 1.3. Недозволена реклама, її характеристика та приклади 9 2. Практична частина. Організація реклами в аптеці ТОВ «Голден-Фарм» 12 2.1. Особливості реклами в аптечних закладах 12 2.2. Загальна інформація про заклад 16 2.3. Організація маркетингових досліджень 18 2.4. Визначення ефективності різних видів реклами в аптеці 22 Висновки і пропозиції 27 Література 29 Додатки 30

Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.

План 1. Визначення конкретного виду реклами. 3 2. Розгорнутий опис реклами. 8 3. Ілюстрації, приклади. 12 4. Цільова група населення цього виду реклами. 14 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 16 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємкість. 17 7. Вартість виготовлення. 18 8. Обслуговування реклами. 20 9. Можливість оцінки ефективності реклами. 21 10. Бібліографія 23

Суть та цілі реклами

Вступ 3 1. Сутність та загальні риси реклами 4 2. Цілі та завдання реклами 9 3. Функції реклами 14 Висновок 17 Список використаної літератури 19