институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація внутрішнього простору в засобах розміщення

Каталог пособий и учебных материалов | Гостиничное хозяйство | Контрольная | Страниц: 21 | Год: 2009 | Размер: 27 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Організація внутрішнього простору в засобах розміщення

1. Схеми функціональної організації монопростору (основний, допоміжний, додатковий) 3
2. Меблювання приміщень громадського призначення рекреаційних закладів 11
3. Види джерел освітлення приміщень 16
Література 20
Cмотрите также:
Удосконалення технологій надання послуг в засобах розміщення на прикладі готелю

Вступ 3 Розділ І. Сутність, структура і функції технологій надання послуг в засобах розміщення 6 1.1. Сутність послуг та їх особливості у сфері гостинності 6 1.2. Технологія і організація надання послуг в засобах розміщення 18 1.3. Стан технології надання готельних послуг в Україні 28 1.4. Зарубіжний досвід розробки і впровадження технологій діяльності засобів розміщення 32 Розділ ІІ. Аналіз технологій надання послуг та організаційно-економічна характеристика ЗАТ «__» 38 2.1. Загальна характеристика досліджуваного об’єкту 38 2.2. Аналіз управління технологією надання послуг 42 2.3. Аналіз ефективності управління підприємством за основними видами діяльності 56 Розділ ІІІ. Пропозиції щодо удосконалення технологій надання послуг в засобах розміщення 69 3.1.Пропозиції щодо вдосконалення технологій надання послуг в готельному комплексі «__» 69 3.2. Можливості впровадження закордонного досвіду технологічного забезпечення діяльності засобів розміщення 72 Висновок 81 Література 84 Додатки 89 - 117

Організація прийому і обслуговування туристів у готелях та інших засобах розміщення

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи організації роботи служб прийому і розміщення 5 1.1. Сутність та значення служб прийому і розміщення в сучасних умовах 5 1.2. Методи організації роботи служб прийому і розміщення 12 Розділ ІІ. Організація роботи служб прийому і розміщення готелю «Назва» 29 2.1.Особливості формування підприємства 29 2.2. Дослідження роботи служб 30 2.2.1. Система бронювання 30 2.2.2. Система розміщення 36 2.2.Система розрахунку в готелі „Назва” 46 Розділ ІІІ. 3. Шляхи удосконалення роботи служб прийому і розміщення на підприємстві 49 Висновки 51 Список використаної літератури 54 Додатки 58-67

Організація безпеки в засобах розміщення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАКОНОДАВЧО-НОРМАТИВНІ АКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ В ЗАСОБАХ РОЗМІЩЕННЯ 5 1.1. Закон «Про пожежну безпеку» 5 1.2. Пріоритетні напрямки забезпечення безпеки сучасних готелів 10 1.3. Страхування ризиків готельно-туристичних комплексів у випадках надзвичайних ситуацій 13 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ БЕЗПЕКИ В „назва” 22 2.1. Загальна характеристика „назва” 22 2.2. Використання комплексу технічних засобів безпеки у готелі „назва” 25 2.3. Організація безпеки готелю „назва” 28 РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПОКРАЩЕННЯ БЕЗПЕКИ У ГОТЕЛІ 32 3.1. Якість організації безпеки в готелі „назва” 32 3.2. Підвищення якості служби безпеки готельного комплексу 34 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40 ДОДАТКИ 42

Проектування якості послуг гостинності в засобах розміщення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЯКОСТІ ПОСЛУГ В ЗАСОБАХ РОЗМІЩЕННЯ 5 1.1. Якість послуги, обслуговування в готельному господарстві 5 1.2. Планування послуги 10 1.3. Управління якістю готельних послуг 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЯКОСТІ ПОСЛУГ В ГОТЕЛІ «Назва» 25 2.1. Загальна характеристика підприємства 25 2.2. Дослідження управління якістю послуг 27 2.3. Оцінка рівня якості послуг, що надаються підприємством 30 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ, ЩО НАДАЮТЬСЯВ В ГОТЕЛІ «назва» 35 3.1. Оцінка впливу чинників внутрішнього та зовнішнього середовища на управління якістю готелю 35 3.2. Проектування заходів щодо удосконалення управління якістю підприємства 39 ВИСНОВКИ 53 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55 ДОДАТКИ 57

Організація внутрішнього контролю на підприємствах

Вступ 3 1. Завдання та об’єкти внутрішнього контролю 4 2. Організація внутрішнього контролю на підприємствах різної організаційно-правової форми 7 3. Оцінка системи внутрішнього контролю підприємства 20 4. Функціонування системи внутрішнього контролю та її вплив на аудиторські ризики 24 5. Методика узагальнення результатів внутрішнього контролю 30 Висновки і пропозиції 40 Список літератури 42

Організація внутрішнього аудиту

Вступ................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти внутрішнього аудиту та його роль
в фінансовій діяльності підприємства..........................................5
Розділ 2. Організація процесу внутрішнього аудиту.................................14
Розділ 3. Методика узагальнення результатів внутрішнього
аудиту та її вплив на фінансово-господарську
діяльність підприємства................................................................24
Висновки.........................................................................................................28
Список використаної літератури..................................................................30
Додатки............................................................................................................32


ПОСЛУГИ ЗАСОБІВ РОЗМІЩЕННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ

вступ 3 Розділ 1. Поняття та загальна характеристика послуг засобів розміщення в туристичній індустрії 5 1.1. Поняття засобів розміщення туристів та їх класифікація 5 1.2. Особливості надання послуг засобами розміщення 12 1.3. Основні та додаткові послуги засобів розміщення 15 Розділ 2. Послуги готелю "Стартур" 19 2.1. Загальна характеристика готелю "Стартур" та його служб 19 2.2. Процес обслуговування та функції служби прийому та розміщення 23 2.3. Послуги харчування в готелі "Стартур" 25 Розділ 3. Перспективи удосконалення послуг засобів розміщення в туристичній індустрії 27 3.1. Перспективи запровадження нових послуг в готелі "Стартур" 27 3.2. Покращення надання послуг у засобах розміщення 28 ВИСНОВКИ 32 Список використаної літератури 34 ДОДАТКИ 36

Проблеми захисту інформаційного простору

ВСТУП 3 Розділ 1. Значення інформаційного простору в житті суспільства 5 1.1 Перехід від «індустріального суспільства» до «суспільства інформаційного» 5 1.2. Основні компоненти інформаційного простору 14 Розділ 2. Безпека ІП 16 2.1 Значення безпеки інформаційного простору 16 2.2 Методи забезпечення безпеки інформаційного простору 18 ВИСНОВКИ 27 Література 29

Нові тенденції в організації гостинності в засобах розміщення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ ГОСТИННОСТІ В ЗАСОБАХ РОЗМІЩЕННЯ В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ ТА УКРАЇНІ 5 РОЗДІЛ ІІ. НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ ГОСТИННОСТІ В ГОТЕЛІ „НАЗВА” 11 2.1. Характеристика готелю „Назва” 11 2.2. Стандарти обслуговування в готелі „Назва” 15 2.3. Аналіз новітніх тенденцій в організації гостинності в готелі 25 РОЗДІЛ 3. КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ В ГОТЕЛІ 30 3.1. Порядок впровадження нових послуг в діяльність готелю 30 3.2. Оцінка якості послуг в діяльність готелю 33 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46 ДОДАТКИ 48

Організація внутрішнього аудиту в банку

Зміст Вступ 3 1. Загальна характеристика банку та організація внутрішнього аудиту 4 2. Методика перевірки роботи АБ “Синтез” внутрішнім аудитом 6 2.1. Загальні положення 6 2.2. Аналіз ризиків та проведення їх оцінки 8 2.3. Перевірка діяльності філій 10 2.4. Аудит каси банку 10 2.5. Аудит фінансової діяльності 12 2.6. Взаємозв'язок служб внутрішнього та зовнішнього аудиту 14 Висновки 16 Література 17 Додатки 18 Додаток 1. П О Л О Ж Е Н Н Я про відділ внутрішнього аудиту