институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Інструмент контролінгу «карти сприйняття»

Каталог пособий и учебных материалов | Контролинг | Контрольная | Страниц: 7 | Год: 2009 | Размер: 34 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Інструмент контролінгу «карти сприйняття»

1. Опис сутності інструменту.

2. Управлінські рішення, для підтримки яких використовується інструмент.

3. Відділи чи посади, для підтримки діяльності якої може використовуватися даний інструмент.

4. Джерела інформації для застосування даного інструменту.

5. Вихідна форма подання інформації за результатами використання інструменту та періодичність надання цієї інформації.

Література
Cмотрите также:
контролінг

1. Види контролінгу. Сутність стратегічного і оперативного контролінгу 3 2. Бюджетування як інструмент оперативного контролінгу. Поняття про бюджет. Мета складання бюджетів 5 3. Вихідні умови, показники, методика проведення аналізу беззбитковості.. Маржинальний прибуток 11 4. Раціональна структура фінансово-економічних служб підприємства. Структура і склад служби контролінгу 13 Література 18

Теоретичні аспекти контролінгу як інструменту консалтингових послуг

Зміст Вступ ..........................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичні аспекти контролінгу як інструменту консалтингових послуг .........................................................................................5 1.1. Поняття і роль контролінгу на сучасному етапі ..........................5 1.2. Контролінг як інструмент консалтингових послуг ....................10 1.3. Актуальні проблеми і перспективи впровадження системи контролінгу на підприємствах України ..............................................................13 Розділ 2. Контролінг господарської діяльності ВАТ „Молочник” як інструмент консалтингових послуг ....................................................................18 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ..........18 2.2. Оцінка фінансово-економічного стану підприємства................22 2.3. Існуюча система контролінгу на підприємстві ..........................30 Розділ 3. Консалтингові послуги щодо зміцнення ринкової позиції ВАТ „Молочник” ..................................................................................................34 3.1. Створення служби контролінгу на підприємстві ....................34 3.2. Шляхи зміцнення фінансово-економічного становища підприємства ........................................................................................................37 3.3. Розрахунок економічного ефекту від консалтингових послуг .39 Висновки .................................................................................................43 Література ..............................................................................................46

Контролінг

1. Передумови формування і розвиток контролінгу 3 2. Визначення поняття контролінгу 6 3. Причини виникнення контролінгу 9 4. Функції контролінгу 11 5. Оперативний і стратегічний контролінг 12 6. Оперативна мета і задачі вивчення контролінгу 16 Література 19

Контрольна з контролінгу

1. Місце і роль контролінгу в управлінні підприємством 3 2. Методологічні аспекти оперативного контролінгу 8 3. Поняття про об’єкти контролінгу 10 4. Етапи розробки бюджетів 11 5. Мета і об’єкти стратегічного контролінгу 15 Список використаної літератури 17

Психологічні особливості сприйняття анкети респондентом

План Вступ 3 I. Психологічні аспекти ставлення респондента до процедури заповнення анкети 5 1.1. Мотивація респондента до участі в анкетуванні 5 1.2. Сприйняття респондентом мети анкетного опитування 8 1.3. Сприйняття звертання та інструкції по заповненню анкети 10 ІІ. Сприйняття структури та оформлення анкети 14 2.1. Залежність сприйняття анкети від послідовності анкетних запитань 14 2.2. Психологічні особливості сприйняття віяла відповідей 18 2.3. Сприйняття оформлення анкети 21 III. Сприйняття та розуміння окремих питань анкети 24 3.1. Загальні закономірності сприйняття анкетних запитань 24 3.2. Сприйняття складних питань 27 3.3. Сприйняття тенденційних питань 31 Висновки 35 Список використаної літератури 38 Додатки 40

Інструмент контролінгу «портфельний аналіз»

1. Опис сутності інструменту. 2. Управлінські рішення, для підтримки яких використовується інструмент. 3. Відділи чи посади, для підтримки діяльності якої може використовуватися даний інструмент. 4. Джерела інформації для застосування даного інструменту. 5. Вихідна форма подання інформації за результатами використання інструменту та періодичність надання цієї інформації. Література

Основні етапи розвитку контролінгу

Вступ 3 Розділ 1. Основні передумови виникнення контролінгу 5 1.1. Сутність та функції контролінгу 5 1.2. Історичний розвиток контролінгу 15 Розділ 2. Розвиток контролінгу як необхідність вдосконалення управління 19 2.1. Використання контролінгу для ефективного управління підприємством 19 2. 2. Місце контролінгу в організаційній структурі підприємства 23 2.3. Система раннього попередження та реагування: основні завдання та порядок організації 28 Висновки 32 Список літератури 35

Процес створення системи контролінгу

ВСТУП 3 1. МІСЦЕ КОНТРОЛІНГУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 4 3. СФЕРА ФУНКЦІОНАЛЬНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ КОНТРОЛІНГУ 9 3. КОНТУРИ ОПЕРАТИВНОГО ТА СТРАТЕГІЧНОГО КОНТРОЛІНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 13 ВИСНОВОК 18 ЛІТЕРАТУРА 20

Раціональне планування меню та винної карти

Вступ 3 1. Планування та складання меню 4 2. Меню та винна карта 7 3. Винна карта - інструмент 10 4. Порядок і правила упорядкування винної карти 14 5. Винна карта світу 16 Висновок 19 Використана література 21 Додатки 22-32

Фінансовий контрольна на підприємстві

Вступ 3 Розділ 1.Сутність фінансового контролінгу 4 1.1.Поняття фінансового контролінгу 4 1.2.Підсистеми фінансового контролінгу 6 1.3. Необхідність проведення фінансової роботи на підприємстві 14 Розділ 2.Практика використання фінансового контролінгу на українських підприємствах 17 2.1.Перешкоди або особливості практичного впровадження фінансового контролінгу 17 2.2.Приклади побудови системи фінансового контролінгу 24 2.3.Оптимізація системи фінансового контролінгу на підприємстві 29 Висновок 36 Список літератури 38