институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Маркетингове дослідження якості послуг житлово-комунальних послуг (на прикладі підп)

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 26 | Год: 2009 | Размер: 47 кб. | Стоимость: 80 грн. | Смотреть | Купить

Маркетингове дослідження якості послуг житлово-комунальних послуг (на прикладі підп)

ВСТУП 3
1. Загальна характеристика об’єкту дослідження 5
2. Маркетингове дослідження якості послуг ЖКГ 9
3. Шляхи покращення якості послуг ЖКГ 14
ВИСНОВКИ 23
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 25

Cмотрите также:
Дослідження особливостей управління якістю в галузі житлово-комунального господарства

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика галузі житлово-комунального господарства 4 2. Методи управління якістю житлово-комунальних послуг 8 3. Аналіз якості наданих житлово-комунальних послуг на вітчизняному підприємстві ВАТ АК «Назва» 11 4. Зарубіжний досвід визначення якості житлово-комунальних послуг 17 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 22

ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ

ВСТУП 3 Розділ 1. Система маркетингового дослідження в ринку комунальних послуг 7 1.1. Маркетинг послуг: характеристика та форми здійснення 7 1.2. Оцінка ринку послуг у Закарпатській області 14 Розділ 2. Особливості дослідження маркетингу послуг на матеріалах "ABE Виноградів" 18 2.1. Загальна характеристика досліджуваного підприємства 18 2.2. Базові дані для планування надання послуг по Закарпатській області 22 Розділ 3. Маркетингові конкурентна стратегія діяльності ТОВ "АВЕ Виноградово" 28 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 ДОДАТКИ 38

Порядок призначення і надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг

План: Вступ 3 1. Поняття та правові основи надання субсидій за житловим законодавством України 3 2. Загальний порядок призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг 6 3.Правові підстави відмови в наданні та призначенні субсидій 16 Висновки 18 Список використаної літератури: 22

АНАЛІЗ ОБСЯГУ, ЯКОСТІ І СТРУКТУРИ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «...»

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ОБСЯГУ, ЯКОСТІ ТА СТРУКТУРИ РОБІТ АБО ПОСЛУГ 5 1.1 Показники якості та структури послуг гостиничного бізнесу 5 1.2 Форми і методи оцінки та аналізу обсягу, якості та структури послуг 11 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ОБСЯГУ, ЯКОСТІ І СТРУКТУРИ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «КИЇВ» 30 2.1 Основні техніко-економічні показники ВАТ «Київ» 30 2.2 Аналіз обсягу, якості і структури послуг на ВАТ «Київ» 40 РОЗДІЛ 3 ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОЇ СИСТЕМИ ЯКОСТІ, ТА ЗМІНИ СТРУКТУРИ ПОСЛУГ 51 ВИСНОВКИ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ 58

АНАЛІЗ ОБСЯГУ, ЯКОСТІ І СТРУКТУРИ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «...»

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ОБСЯГУ, ЯКОСТІ ТА СТРУКТУРИ РОБІТ АБО ПОСЛУГ 5 1.1 Показники якості та структури послуг гостиничного бізнесу 5 1.2 Форми і методи оцінки та аналізу обсягу, якості та структури послуг 11 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ОБСЯГУ, ЯКОСТІ І СТРУКТУРИ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «КИЇВ» 30 2.1 Основні техніко-економічні показники ВАТ «Київ» 30 2.2 Аналіз обсягу, якості і структури послуг на ВАТ «Київ» 40 РОЗДІЛ 3 ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОЇ СИСТЕМИ ЯКОСТІ, ТА ЗМІНИ СТРУКТУРИ ПОСЛУГ 51 ВИСНОВКИ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ 58

Аналіз та оцінка якості в діяльності готельного комплексу

Вступ 3 1. Теоретико-методичні засади управління якістю в діяльності готельних комплексів 5 1.1. Якість обслуговування в готельних комплексах – як економічна категорія 5 1.2. Методологічні аспекти управління якістю в діяльності готельного комплексу 8 1.3. Системи управління якістю послуг на підприємствах готельного господарства 11 2. Дослідження процесу управління якістю готельних послуг на прикладі ВАТ «Прем’єр Палас» 14 2.1. Оцінка системи управління якістю готельних послуг діяльності ВАТ «Прем’єр Палас» на сучасному етапі 14 2.2. Аналіз асортиментної політики додаткових послуг як складової якості процесу управління діяльністю ВАТ «Прем’єр Палас» 16 2.3. Стандарти якості процесу управління в готелі ВАТ «Прем’єр Палас» 25 2.4. Дослідження впливу якості готельних послуг на кінцеві результати діяльності ВАТ «Прем’єр Палас» 29 3. Проблеми та напрями удосконалення процесу управління якістю готельних послуг в діяльності ВАТ «Прем’єр Палас» 32 3.1. Проблеми системного підходу щодо управління якістю готельних послуг на прикладі ВАТ «Прем’єр Палас» 32 3.2. Рекомендації щодо вдосконалення процесу управління якістю готельних послуг на прикладі ВАТ «Прем’єр Палас» 35 Висновки та пропозиції 39 Список використаних джерел 42-46

Послуги засобів розміщення у туристичній індустрії

Вступ 3 Розділ І Теоретичні і методичні основи вивчення якості готельних послуг 6 1.1. Поняття та сутність готельних послуг 6 1.2. Показники якості надання послуг та методика їх розрахунку 12 Розділ ІІ. Організаційно-економічна характеристика надання готельних послуг на прикладі ВАТ “Готель “Голосіївський” 19 2.1. Загальна характеристика готелю 19 2.2. Динаміка ефективності наданання готельних послуг 22 Розділ ІІІ. Напрямки підвищення якості надання готельних послуг 28 3.1. Забезпечення конкурентних переваг 28 3.2. Обгрунтування прогнозних показників діяльності готелю 30 Висновки 31 Бібліографія 34

Маркетингове дослідження або ресторану або готелю на вибір

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 5 1.1. Дослідження проблем та перспективи розвитку готельного бізнесу 5 1.2. Дослідження ситуації на ринку на ринку готельних послуг 12 1.3. Дослідження споживачів послуг підприємств готельного бізнесу 13 1.4. Дослідження конкурентів на ринку готельних послуг 15 РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА 20 2.1. Характеристика маркетингової продуктової політики підприємства 21 2.2. Характеристика маркетингової цінової політики підприємства 24 2.3. Характеристика маркетингової збутової політики підприємства 26 2.4. Характеристика маркетингової комунікаційної політики підприємства 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42 ДОДАТКИ 45

Розробка системи управління якістю послуг підприємства готельного господарства ( на прикладі готелю)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 6 1.1. Система управління якістю як основа конкурентоспроможності підприємства готельного господарства 6 1.2. Категорія послуги в індустрії гостинності та її основні характеристики 18 1.3. Управління якістю готельних послуг: система, методи, функції та нормативно-правове регулювання 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ У ВАТ „ГОТЕЛЬ „Назва” 45 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика готельного підприємства 45 2.2. Дослідження системи управління якістю на прикладі ВАТ „Готель „Назва” 60 2.3. Аналіз стратегії поліпшення якості послуг ВАТ „Готель „Назва” 73 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ В ГОТЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ У ВАТ „ГОТЕЛЬ „Назва” В УМОВАХ РИНКУ 76 3.1. Проблемні аспекти розробки та впровадження систем управління якістю (СУЯ) в діяльність ВАТ „Готель „Назва” 76 3.2. Розробка програми удосконалення якості послуг у ВАТ „Готель „Назва” 87 3.3. Визначення стратегічних пріоритетів кадрової політики з метою поліпшення якості готельних послуг 98 3.4. Прогнозна оцінка ефективності реалізації системи управління якістю готельних послуг 107 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 112 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 115 ДОДАТКИ 120

Маркетингове дослідження консультаційних послуг

МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ВИСНОВКИ ЛІТЕРАТУРА