институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Товарознавчі аспекти дослідження ринку йогуртів

Каталог пособий и учебных материалов | Товароведение | Курсовая | Страниц: 59 | Год: 2009 | Размер: 827 кб. | Стоимость: 160 грн. | Смотреть | Купить

Товарознавчі аспекти дослідження ринку йогуртів

ВСТУП 3
1. Загальні методологічні підходи до дослідження ринку споживчих товарів 2. Аналіз ринку кисломолочних товарів в Україні 5
3. Оцінка якості та конурентоспроможності йогуртів на споживчому ринку 30
4. Актуальні завдання по формуванню ринку кисломолочних напоїв в Україні 39
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48
ДОДАТКИ 53

Cмотрите также:
Товарознавчі аспекти дослідження ринку кабельно-провідникової продукції на основі підприємства «Карат ЛТД»

1.Товарознавчі характеристики товарів 4 1.1 Товарознавчі характеристики конкретних видів товарів 5 1.2 Поняття про споживчі властивості та їх класифікація 8 1.3 Стандартизація і сертифікація 11 2. Аналізу сучасного стану кабельної промисловості 13 3. Загальна характеристика кабельної продукції 19 3.1 Товарні характеристики і терміни кабельної продукції 19 3.2 Види кабельної продукції 21 3.2.1 Установочні проводи 21 3.2.2 Монтажні проводи 23 3.2.3 Обмотувальні проводи 24 3.2.4 Кабелі 26 3.3 Характеристики окремих видів кабельної продукції ТОВ «КАРАТ ЛТД» 28 4. Транспортування кабельної продукції 41 5. Сертифікація продукції ТОВ «Карат ЛТД» 42 ВИСНОВКИ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 53

Товарознавчі аспекти дослідження ринку сухих будівельних сумішей (СБС) в Україні

Вступ 3 1. Стан споживчого ринку СБС в Україні 5 2. Характеристика сухих будівельних сумішей 12 3. Порівняльна характеристика асортименту споживчих властивостей товарів на ринку 15 4. Об’єкти та методи дослідження 24 5. Вивчення вагомості споживчих властивостей 27 6. Експертна оцінка споживчих властивостей 28 Висновки та пропозиції 41 Література 42

Маркетинг

Вступ - 3 - 1. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень - 4 - 1.1. Основні методологічні принципи, що забезпечують ефективність маркетингових досліджень - 9 - 1.2. Види маркетингових досліджень - 10 - 2. Практичний аспект життєвого циклу товару йогуртів «Назва» - 11 - 3. Співставлення теоретичного і практичного аспектів - 15 - Висновки - 20 - Список використаної літератури - 22 -

Маркетингове дослідження ринку: основні напрями та порядок проведення дослідження ринку

ВСТУП 3 1. ПРОЦЕС МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 4 2. ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 7 3. ПРОЕКТ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 11 4. ВИКОНАВЦІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 16 ВИСНОВОК 18 ЛІТЕРАТУРА 19

Дослідження ринку туристичних послуг України та м. Києва зокрема з використанням методик маркетингового дослідження

Вступ 3 1. Методологія маркетингових досліджень 5 2. Характеристика туристичного ринку 6 3. Споживачі туристських послуг 10 4. Сегментування туристичного ринку 13 5. Асортимент послуг туристичного ринку 14 6. Дослідження динаміки і структури ринку туристичних послуг 16 7. Готельний бізнес України, як передумова розвитку туристичного ринку 19 Висновки 26 Список використаної літератури 28 Додатки 30-32

Маркетингові дослідження на етапі виходу на зарубіжний ринок (на прикладі ТОВ «Клуб сиру»)

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти маркетингових досліджень 5 1.1. Сутність міжнародних маркетингових досліджень 5 1.2. Методи маркетингових досліджень та їх еволюція 8 1.3. Напрями маркетингових досліджень на етапі виходу фірми на зарубіжний ринок 15 Розділ 2. Дослідження привабливості російського ринку молочних продуктів 20 2.1. Дослідження макросередовища 20 2.2. Дослідження переваг на російському ринку молочних продуктів 28 2.3. Дослідження конкуренції на російському ринку молочних продуктів 30 2.4. Рекомендації щодо доцільності виходу фірми ТОВ «Клуб сира» на російський ринок молочних продуктів 43 Висновки 48 Список використаної літератури 50

Ціноутворення в умовах монопольного ринку

Вступ 3 І. Розділ. Теоретичні аспекти ціноутворення в умовах монопольного ринку 5 1.1. Специфіка ціноутворення в умовах монопольного ринку 5 1.2. Фактори, які впливають на ціноутворення в умовах монопольного ринку 10 1.3. Характеристика основних засад монопольного ціноутворення 11 ІІ. Розділ. Дослідження антимонопольного регулювання ціни. Зарубіжний досвід 20 2.1. Досвід Росії в регулюванні монополіями 20 2.2. Захист конкуренції в країнах світу 27 ІІІ. Розділ. Аналіз монопольної діяльності на Україні 30 3.1. Регулювання монопольної ціни на законодавчому рівні 30 3.2. Дослідження монополізації ринку лісоматеріалів 43 Висновок 49 Література 51 Додаток А 55 Додаток Б 56

Ринок. Інфраструктура ринку на її формування в Україні

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ РИНКУ 4 1.1. Ринок як підсистема ринкової економіки 4 1.2. Структура та види ринку 10 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ МОДЕЛЕЙ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ. ІНФРАСТРУКТУРА РИНКУ 16 2.1. Національні моделі ринкової економічної системи 16 2.2. Інфраструктура ринку, її елементи 23 2.3. Механізми розвитку ринкової інфраструктури в країні 30 3. ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ РИНКОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РИНКОВОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ 35 3.1. Особливості становлення ринкових відносин в Україні 35 3.2. Ринкова інфраструктура України в конкурентному середовищі 45 ВИСНОВОК 54 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 56 ДОДАТКИ 58-61

Маркетингове дослідження телевізорів Березка

1. Визначення предмета дослідження і збір вихідних даних 3 2. Дослідження товару 5 3. Визначення місткості ринку 12 4. Сегментація ринку 15 5. Позиціювання товару на ринку 24 6. Розробка маркетингової стратегії 26 7. Дослідження кон’юнктури ринку 28 8. Вибір стратегії ціноутворення 30 9. Формування каналів збуту і системи руху товарів 32 10. Розробка рекламної програми 34 11. Бюджет реалізації маркетингової програми 36 Список літератури 37

Маркетингові дослідження характеристик та рівня попиту

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 4 2. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ХАРАКТЕРИСТИК ТА РІВНЯ ПОПИТУ (на прикладі ринку компакт-дисків) 14 ВИСНОВОК 22 ЛІТЕРАТУРА 23