институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Екскурсія-огляд як засіб формування лексичної компетентності дошкільника

Каталог пособий и учебных материалов | Экскурсоведение | Контрольная | Страниц: 28 | Год: 2009 | Размер: 33 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Екскурсія-огляд як засіб формування лексичної компетентності дошкільника

ВСТУП 2
1. Особливості лексичного розвитку дітей дошкільного віку; завдання словникової роботи 3
2. Характеристика методів розвитку словника 17
3. Методика проведення екскурсій-оглядів в різних вікових групах 18
ВИСНОВОК 24
Література 26
Додаток 27
Конспект заняття по ознайомленню з музеєм дитячого садка 27
Cмотрите также:
Психолого-педагогічні основи впровадження проблемного підходу у навчанні лексики

Вступ Розділ I Психолого-педагогічні основи впровадження проблемного підходу у навчанні лексики 1.1. Проблемне навчання як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів 1.2. Вікові особливості учнів старшого етапу середньої школи 1.3. Психологічна характеристика лексичної компетенції Висновки до розділу I Розділ II Методика застосування проблемного навчання у формуванні лексичної компетенції учнів на уроках англійської мови 2.1. Критерії відбору лексики для вивчення у загальноосвітній школі 2.2. Етапи формування лексичної компетенції 2.3. Методика формування лексичної компетенції учнів старших класів на основі застосування проблемного підходу 2.4. Експериментальна перевірка ефективності запропонованої методики Висновки до розділу II Загальні висновки Бібліографія

Етапи формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках іноземної мови

Вступ 3 Розділ 1. Поняття комунікативних вмінь та їх сутність 6 1.1. Комунікативні уміння в процесі вивчення іноземної мови 6 1.2. Основні вимоги до комунікативних умінь та навичок спілкування іноземною мовою у середній школі 14 Розділ 2. Етапи формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках іноземної мови 18 2.1. Методи діагностики та розвитку комунікативної компетентності учнів 18 2.2. Розвиток комунікативної компетентності учнів на уроці 29 2.3. Розвиток комунікативної компетентності учнів засобами мистецтва 42 Розділ 3. Методи розвитку умінь та навичок комунікативної компетенції учнів на уроці іноземної мови 55 Висновки 64 Список використаних джерел 67

Формування професійної компетентності менеджера з персоналу

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 6 1.1. Місце менеджера в системі управління 6 1.2. Основи мистецтва управлінської діяльності 15 1.3. Основні стилі керівництва та лідерства в практиці управління організацією 23 1.4. Компетентність менеджера як базова характеристика його фаховості 31 РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФІЛЮ КОМПЕТЕНТНОСТІ МЕНЕДЖЕРА 39 2.1. Функціональний аналіз діяльності та управлінські ролі менеджера 39 2.2. Модель розвитку професійних здібностей менеджера 52 2.3. Управління кар’єрою як складова професійного розвитку 60 2.4. Професійне навчання як напрям підвищення професійної компетентності 69 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ПРОФІЛЮ МЕНЕДЖЕРА НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «ДНІПРО» 78 3.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 78 3.2. Діагностика рівня професійної компетентності менеджера з персоналу 86 3.3. Недоліки в організації професійного навчання на підприємстві 94 3.4. Пропозиції щодо підвищення рівня професійної компетентності персоналу підприємства 99 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 105 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 109 ДОДАТКИ 114

Збагачення художнього досвіду дітей дошкільного віку на заняттях малювання засобами українського декоративного мистецтва

Вступ 3 Розділ І. Науково-теоретичні аспекти формування творчих здібностей дитини 6 1.1 Поняття художньо-естетичного виховання дітей 6 1.2 Малювання як вид зображуваної діяльності дошкільника 13 1.3 Психологічні особливості зображувальної діяльності дошкільника 16 Розділ ІІ. Розвиток дитини на заняттях малювання засобами народної творчості 19 2.1 Елементи народних орнаментів в дитячому малюнку та аплікації 19 2.2 Використання дошкільниками мотивів українського декоративного мистецтва в малюванні 28 2.3 Розвиток творчих здібностей дошкільників 33 Розділ ІІІ. Мистецтво живопису як засіб художнього та естетичного виховання дітей дошкільного віку 40 Висновки 46 Список використаних джерел 49

Формування і розвиток наукового світогляду в процесі навчання біологї в середній школі

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Аналіз методичної літератури 5 1.1. Світогляд учнів при навчанні біології 5 1.2. Адаптація учнів до оточуючого природнього середовища як розвиток світогляду 7 Розділ 2. Досвід вчителів у формуванні та розвитку наукового світогляду учнів 8 2.1. Психологічний рівень учня та його вплив на формування і розвиток світогляду учнів 8 2.2. Важливість процесу інтегрованого навчання 10 Розділ 3. Формування і розвиток наукового світогляду в процесі навчання біології в середній школі 15 3.1. Інформаційні компетентності учнів як дидактична категорія 15 3.2. Використання інтерактивних технологій як засіб формування світогляду учнів у процесі навчання біології 21 3.3. Розробка уроку „Екскурсія до лісу”, як ефективний метод розвитку наукового світогляду учнів в процесі навчання біології 30 3.4. Розробка уроку по темі «Вищі ссавці: Ряд примати» 35 Висновок 45 Список використаної літератури 46 Мета курсової роботи полягає у досліденні чинників формування і розвитку учнів середньоосвтньої школи у процесі вивчення біології. Предметом курсової роботи є науковий світогляд учнів на уроках біології. Об’єкт дослідження – формування та розвиток наукового світогляду учнів. Для досягнення мети курсової роботи складемо ряд наступних задач дослідження: 1. Опрацювати аналіз методичної літератури. 2. Визначити особливості наукового світогляду учнів у процесі навчання біології. 3. Дослідити вплив психологічних факторів на формування і розвиток наукового світогляду учнів. 4. Роздивитися поняття інтегрованого навчання та визначити його вплив на формування і розвиток наукового світогляду учнів середньо освітньої школи у процесі навчання біології. 5. Здробити практичне дослідження на розробці уроців обраної теми. Структура роботи: курсова робота складається зі зісту, вступу двох теоретичних розділів. Одного практичного, висновку та списку використаної літератури.

Професійна компетентність спеціаліста з соціальної роботи і шляхи її формування

Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. Поняття професійної компетентності..............................................5
1.1. Сутність професійної компетентності ...........................................5
1.2. Професійна компетентність у соціальній роботі............................10
Розділ 2. Професійно-етичні вимоги до соціального працівника................25
2.1. Професійні вимоги до спеціаліста з соціальної роботи..................25
2.2. Особистісні риси соціального працівника.......................................33
Розділ 3. Проблеми та перспективи розвитку професії соціального
працівника..........................................................................................49
Висновки.............................................................................................................72
Список використаної літератури......................................................................77


Інтернет технології у професійній роботі менеджера

Вступ 3 1. Інтернет як засіб ділового спілкування і комунікацій 4 2. Інтернет як засіб реклами 6 3. Інтернет як засіб маркетингового дослідження ринку 11 4. Інтернет як засіб електронної комерції 13 5. Інтернет-магазини 19 Висновки 22 Список використаної літератури 24

Екскурсія містом Черніговом. Чернігів – колиска української культури.

Екскурсія містом Черніговом. Чернігів – колиска української культури. o Зустріч на території чернігівського Валу o Спасо-Преображенський Собор (XI ст.) – головний храм Чернігова o Борисоглібськи Собор (XІI ст..) – усипальниця Чернігівських князів династії Святославовичів o П’ятницька церква – перлина архітектури монгольської доби o Перерва (обід) o Продовження екскурсії, відвідини: o Іллінської церкви з відвіданням Антонієвих печер (XII – XVII ст.)

Екскурсія містом Черніговом. Чернігів – колиска української культури.

Екскурсія містом Черніговом. Чернігів – колиска української культури. o Зустріч на території чернігівського Валу o Спасо-Преображенський Собор (XI ст.) – головний храм Чернігова o Борисоглібськи Собор (XІI ст..) – усипальниця Чернігівських князів династії Святославовичів o П’ятницька церква – перлина архітектури монгольської доби o Перерва (обід) o Продовження екскурсії, відвідини: o Іллінської церкви з відвіданням Антонієвих печер (XII – XVII ст.)

МОРАЛЬНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА

Вступ 3 Розділ 1. Поняття професійної компетентності 5 1.1. Сутність "професійної компетентності" 5 1.2. Моральна культура спілкування 7 Розділ 2. Професійно-етичні вимоги до соціального працівника 15 2.1. Професійні вимоги до спеціаліста з соціальної роботи 15 2.2. Особистісні риси соціального працівника 19 Розділ 3. Проблеми та перспективи розвитку професії соціального працівника 22 Висновки 27 Список використаної літератури 31