институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розвиток діяльності, здібностей, особистості, мислення

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент персонала | Контрольная | Страниц: 15 | Год: 2009 | Размер: 23 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Розвиток діяльності, здібностей, особистості, мислення

ВСТУП 3
1. Розвиток діяльності 4
2. Розвиток здібностей 6
3. Розвиток особистості працівника 9
4. Розвиток мислення персоналу 10
ВИСНОВКИ 13
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15

Cмотрите также:
Розвиток невербального творчого мислення як умова успішного навчання

П Л А Н Вступ. Розділ І. Розвиток невербального творчого мислення як умова успішного навчання. 1.1. Інтелектуальний потенціал. 1.2. Програма “Формування культури мислення”. Розділ ІІ. Творча активність особистості 2.1. Сутнісна властивість особистості. 2.2. Невербальна творча активність – креативність. Розділ ІІІ. Діагностика невербальної творчої діяльності молодших школярів. 3.1. умови проведення. 3.2. Обробка результатів тестування. Список використаної літератури

Розвиток творчого мислення дитини засобами хореографічного навчання

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛЕННЯ 5 1.1. Поняття про мислення 5 1.2. Види мислення 11 1.3. Процеси мислення 17 1.4. Форми мислення 20 1.5. Пізнавальне мислення 26 РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ МИСЛЕННЯ 30 РОЗДІЛ 3. АКТИВІЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ У ШКОЛЯРА СЕРЕДНЬОГО ВІКУ НА УРОКАХ ХОРЕОГРАФІЇ 34 РОЗДІЛ 4. ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ НА РОЗВИТОК ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ 37 ВИСНОВКИ 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ 45 Додаток А. Процес мислення 45

Діяльність як умови розвитку особистості

зміст Вступ 3 Розділ І. Діяльність основний фактор всебічного розвитку особистості 6 1.1. Значення діяльності в розвитку особистості 6 1.2. Методологічний принцип єдності свідомості і діяльності 9 1.3. Особливості перебігу діяльності дітей молодшого шкільного віку. 12 1.4.Характерні особливості учбової діяльності молодших школярів 17 Розділ ІІ. Дослідження навчальної діяльності молодших школярів 25 2.1.Дослідження спрямованності молодших школярів, як відношення до навчальної діяльності 25 2.2.Аналіз результатів дослідження 27 2.3. Рекомендації щодо інтелектуального розвитку особистості 31 Висновки 33 Список використаної літератури 36 Тест. ВИЗНАЧЕННЯ СПРЯМОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ Мета дослідження: теоретично обґрунтувати психологічні особливості і методичні аспекти впливу психологічних умов на розвиток особистості у процесі діяльності. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати наукову літературу з проблеми дослідження. 2. Обґрунтувати теоретичні засади дослідження ролі психологічних умов у інтелектуальному розвитку особистості в процесі діяльності. 3. Виявити психологічні особливості навчальної діяльності дітей молодшого шкільного віку у розвитку їх розумових здібностей. 4.Вивчити значення ролі навчання для розвитку психічних пізнавальних процесів і розумових здібностей дітей молодшого шкільного віку. Об`єкт дослідження: діти молодшого шкільного віку у процесі засвоєння знань і розвитку їх розумових здібностей. Предмет дослідження: психологічні умови ролі навчання у розвитку розумових здібностей дітей молодшого шкільного віку

Особливості розвитку мислення в дошкільному віці

ВСТУП 4 I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку мислення в дошкільному віці. 6 II Розвиток мислення в дошкільному віці. 15 1. Загальна характеристика мислення дітей дошкільного віку 15 2 Розвиток образного мислення дошкільників 19 3 Вплив діяльності на розвиток мислення дошкільників 22 III Практична частина. 25 3.1 Експериментальне дослідження рівня розвитку мислення дітей дошкільного віку. 25 ВИСНОВКИ 38 ЛІТЕРАТУРА 40

Особливості розвитку мислення в ранньому дитинстві

План 1. ВСТУП 3 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛЕННЯ 4 а. Мислення, як пізнавальний процес 5 б. Операції мислення 10 в. Форми мислення 12 г. Види мислення 14 3. РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ В РАННЬОМУ ВІЦІ 17 а. Перші прояви наочно - дійового мислення, його характеристика 17 б. Перехід до наочно образного мислення 23 в. Виникнення знакової функції 26 г. Значення предметної діяльності, дидактичних ігор у розвитку мислення дитини в ранньому віці 30 4. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА: РОЛЬ СПІЛКУВАННЯ З ДОРОСЛИМ У РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ В РАННЬОМУ ВІЦІ 35 5.ВИСНОВКИ 45 6. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 47 Дитяча психологія Досліджено 25 джерел

Розвиток творчих здібностей спеціаліста

1. Психологічна характеристика творчості, як форми самореалізації 2 2. Стратегія та тактика продуктивного мислення 5 3. Ефективне використання творчих ресурсів в діяльності 9 Список використаної літератури 13

Психологія дошкільника

Зміст Вступ 4 Розділ 1 6 Психологія дошкільника. Середина дитинства 6 1.1. Концепція - Я дитини 5 -7 років 6 1.2. Вплив навчальної діяльності на розвиток дітей дошкільного віку 11 Розділ 2 17 Розвиток мислення в дітей дошкільного віку 17 2.1. Розвиток уяви дошкільнят 17 2.2. Розвиток мислення дітей дошкільного віку 20 2.3. Розвиток мовлення дитини і його звўязок з мисленням 24 Розділ 3 35 Методи діагностики мислення дітей дошкільного віку 35 3.1. Методики для оцінки образно - логічного мислення 35 3.2. Методики для оцінювання наочно - діючого мислення 43 Висновки 51 Список використаної літератури 53

Розвиток мислення дітей дошкільного віку

Вступ 3 1. Сучасні теорії розвитку мислення 4 2. Індивідуальний досвід дитини і мислення 8 3. Види мислення дошкільника 9 4. Моделювання як спосіб осмислення складних ситуацій і понять 11 5. Індивідуальності особливості розвитку мислення 12 6. Умови розвитку мислення дошкільників 14 Висновок 18 Список літератури 19

ЗДІБНОСТІ

Вступ 3 Розділ 1. Психологічна характеристика здібностей особистості 6 1.1. Здібності людини: понятійно-категоріальний апарат 6 1.2. Загальні та спеціальні здібності: взаємозв’язки і взаємозалежності 9 1.3. Творчі здібності: поняття, дефініції, генеза 13 Розділ 2. Емпіричне дослідження здібностей особистості в юнацькому віці 18 2.1. Загальний аналіз методів діагностичного вивчення здібностей 18 2.2. Організація та результати діагностичного дослідження здібностей 29 2.3. Рекомендації згідно результатам дослідження 35 Висновки 39 Список використаної літератури 41 Додатки 44 Методика вивчення комунікативних і організаторських умінь Прогресивні матриці Равена (тест Равена)

Психологічні засоби розвитку творчих здібностей дошкільників

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти розвитку творчих здібностей дошкільників 7 1.1. Поняття та сутність творчих здібностей 7 1.2. Вікові особливості та основні етапи формування творчих здібностей дітей дошкільного віку 11 1.3. Дослідження основних психологічних засобів розвитку творчих здібностей дошкільників 18 2. Обґрунтування моделі експериментального дослідження 40 2.1. Психологічні основи розвитку творчих здібностей дошкільників 40 2.2. Психолого-педагогічне проектування системи психологічних засобів розвитку творчих здібностей дошкільників 52 2.3. Розробка методики дослідження розвитку творчих здібностей дошкільників та застосування окремих психологічних засобів 66 3. Аналіз результатів впливу психологічних засобів на розвиток творчих здібностей дошкільників 74 3.1. Узагальнення результатів експерименту 74 3.2. Рекомендації стосовно застосування психолого-педагогічної технології розвитку творчих здібностей дошкільників 78 Висновки 91 Література 100 Додатки 111 Додаток А. Розвиток творчих здібностей дітей 112 Додаток Б. Пізнавальний портрет дитини 113 Додаток В. Психолого-педагогічні методи та засоби розвитку творчої діяльності дітей дошкільного віку 114