институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Маркетингове дослідження ринку теплоенергетики (на матеріалах ТЕЦ-5)

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 36 | Год: 2009 | Размер: 51 кб. | Стоимость: 125 грн. | Смотреть | Купить

Маркетингове дослідження ринку теплоенергетики (на матеріалах ТЕЦ-5)

ВСТУП 3
1. Загальна характеристика об’єкту дослідження (ТЕЦ-5) 4
2. Маркетингове дослідження ринку діяльності ТЕЦ-5 (теплоенергетика) 18
3. Шляхи покращення маркетингової діяльності ТЕЦ-5 24
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36

Cмотрите также:
Опис маркетингової діяльності зарубіжної фірми

СПИСОК ДОДАТКІВ 3 СПИСОК ІЛЮСТРАЦІЙ 4 СПИСОК ВЖИВАНИХ У ЗВІТІ СКОРОЧЕНЬ 5 ВСТУП 6 1. Методологія дослідження 7 2. Маркетингове дослідження світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.1. Лідери світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.2. Маркетингове дослідження діяльності компанії Назва на світовому ринку безалкогольних напоїв 13 2.3. Аналіз фінансових показників діяльності компанії Назва 15 3. Маркетингове дослідження українського ринку безалкогольних напоїв 21 3.1. Уподобання українців щодо безалкогольних напоїв 21 3.2. Дослідження діяльності компанії Назва в Україні 24 ВИСНОВКИ 28 РЕКОМЕНДАЦІЇ 30 РЕЗЮМЕ 31 ДЖЕРЕЛА ВТОРИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ 32 КОРИСНІ АДРЕСИ ТА ТЕЛЕФОНИ 33 ДОДАТКИ 34 ІЛЮСТРАЦІЇ 38

Маркетингове дослідження товару

Вступ 3 I. Теоретичні основи маркетингового дослідження 4 1.1 Поняття маркетингу та його значення в економіці 4 1.2 Методи маркетингового дослідження 7 II Маркетингове дослідження товару (парфуми) 13 2.1 Дослідження ринку парфумів в Україні та закордоном 13 2.2 Перспективи розвитку ринку парфумерних виробів в Україні 18 2.3 Розрахунок коефіцієнту конкурентоспроможності парфумерних виробів 20 2.4 Дослідження товару методом анкетування 23 Висновки 28 Література 30

Описати маркетингову діяльність зарубіжної фірми (Зроблено на прикладі Coca-Cola)

СПИСОК ДОДАТКІВ 3 СПИСОК ІЛЮСТРАЦІЙ 4 СПИСОК ВЖИВАНИХ У ЗВІТІ СКОРОЧЕНЬ 5 ВСТУП 6 1. Методологія дослідження 7 2. Маркетингове дослідження світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.1. Лідери світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.2. Маркетингове дослідження діяльності компанії Coca-Cola на світовому ринку безалкогольних напоїв 13 2.3. Аналіз фінансових показників діяльності компанії Coca-Cola 15 3. Маркетингове дослідження українського ринку безалкогольних напоїв 21 3.1. Уподобання українців щодо безалкогольних напоїв 21 3.2. Дослідження діяльності компанії Coca-Cola в Україні 24 ВИСНОВКИ 28 РЕКОМЕНДАЦІЇ 30 РЕЗЮМЕ 31 ДЖЕРЕЛА ВТОРИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ 32 КОРИСНІ АДРЕСИ ТА ТЕЛЕФОНИ 33 ДОДАТКИ 34 ІЛЮСТРАЦІЇ 38

Маркетингове дослідження практика

ВСТУП………………………………………………………………………..……...3 РОЗДІЛ І. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ………………………………….5 1.1. Дослідження проблем та перспективи розвитку готельного бізнесу……….5 1.2. Дослідження ситуації на ринку на ринку готельних послуг……………….10 1.3. Дослідження споживачів послуг підприємства……………………………..15 1.4. Дослідження конкурентів…………………………………………………….21 РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА (готель) 25 2.1. Характеристика маркетингової продуктової політики підприємства……..25 2.2. Характеристика маркетингової цінової політики підприємства…………..28 2.3. Характеристика маркетингової збутової політики підприємства…………31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37

Маркетингове дослідження ринку: основні напрями та порядок проведення дослідження ринку

ВСТУП 3 1. ПРОЦЕС МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 4 2. ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 7 3. ПРОЕКТ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 11 4. ВИКОНАВЦІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 16 ВИСНОВОК 18 ЛІТЕРАТУРА 19

Маркетингове дослідження або ресторану або готелю на вибір

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 5 1.1. Дослідження проблем та перспективи розвитку готельного бізнесу 5 1.2. Дослідження ситуації на ринку на ринку готельних послуг 12 1.3. Дослідження споживачів послуг підприємств готельного бізнесу 13 1.4. Дослідження конкурентів на ринку готельних послуг 15 РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА 20 2.1. Характеристика маркетингової продуктової політики підприємства 21 2.2. Характеристика маркетингової цінової політики підприємства 24 2.3. Характеристика маркетингової збутової політики підприємства 26 2.4. Характеристика маркетингової комунікаційної політики підприємства 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42 ДОДАТКИ 45

Дослідження ринку: форми та методи

Зміст 1. Дослідження ринку: форми та методи. Маркетингове дослідження 3 2. Використання елементів маркетингу у господарській практиці підприємств України 8 Література 15

Маркетингове дослідження телевізорів Березка

1. Визначення предмета дослідження і збір вихідних даних 3 2. Дослідження товару 5 3. Визначення місткості ринку 12 4. Сегментація ринку 15 5. Позиціювання товару на ринку 24 6. Розробка маркетингової стратегії 26 7. Дослідження кон’юнктури ринку 28 8. Вибір стратегії ціноутворення 30 9. Формування каналів збуту і системи руху товарів 32 10. Розробка рекламної програми 34 11. Бюджет реалізації маркетингової програми 36 Список літератури 37

Маркетингове дослідження споживачів ЖУ "Південне" ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд" (Маркетингове дослідження підприємств ЖКГ)

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика об’єкту дослідження (ЖУ "Південне ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд") 5 2. Маркетингове дослідження споживачів ЖУ "Південне" ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд" 10 3. Шляхи покращення діяльності ЖУ "Південне" ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд" 19 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26

Суть, мета і завдання маркетингових досліджень

Вступ 2 1. Процес маркетингового дослідження 3 2. Постановка проблеми маркетингового дослідження 6 3. Проект маркетингового дослідження 10 4. Виконавці маркетингових досліджень 15 Висновок 17 Література 18 Практичне маркетингове дослідження 19 Маркетингове дослідження проведемо за допомогою таких методів як опитування та анкетування… Додатки 22