институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Управління капіталом туристичного підприємства ( на прикладі тур фірми)

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика туризма | Диплом | Страниц: 114 | Год: 2009 | Размер: 372 кб. | Стоимость: 350 грн. | Смотреть | Купить

Управління капіталом туристичного підприємства ( на прикладі тур фірми)

ВСТУП 3
Розділ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ АКТИВІВ ТА КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Економічна сутність та джерела формування капіталу підприємства 6
1.2. Фінансова структура капіталу підприємства 23
1.3. Визначення вартості капіталу підприємства та напрямки його зростання 31
Розділ 2. ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ФІНАНСОВИХ АКТИВІВ ТА КАПІТАЛУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «Назва» 46
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Назва» 46
2.2. Аналіз активів туристичного підприємства 50
2.3. Оцінка фінансової структури та динаміки капіталу туристичного підприємства ТОВ «Назва» 58
Розділ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ АКТИВІВ І КАПІТАЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 66
3.1. Зростання рентабельності фінансових активів і капіталу підприємства 66
3.2. Шляхи оптимізації структури капіталу 73
3.3. Оптимізація інвестиційної діяльності 86
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 98
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 104
ДОДАТКИ 110

Cмотрите также:
Удосконалення механізму управління на прикладі туристичного підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти застосування механізму управління 6 1.1. Завдання та методи управління персоналом 6 1.2. Цілі управління персоналом 25 1.3. Функції системи управління на підприємстві 28 Розділ 2. Дослідження застосування методів управління в туризмі на прикладі туристичного агентства «Назва» 32 2.1. Загальна характеристика туристичної фірми «Назва» 32 2.2. Діагностика механізму управління туристичної фірми «Назва» 38 Розділ 3. Шляхи удосконалення механізмів управління 49 3.1. Недоліки системи управління туристичної фірми «Назва» 49 3.2. Пропозиції, щодо вдосконалення механізму управління туристичної фірми «Назва» 50 Висновки 57 Список використаної літератури 60

Управління оборотним капіталом підприємства

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМ КАПІТАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність, склад і структура оборотних коштів 5 1.2. Необхідність і способи визначення потреби в оборотних коштах 8 1.3. Нормування оборотних коштів для створення виробничих запасів 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМ КАПІТАЛОМ ВАТ „АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 13057” 14 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМ КАПІТАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 21 ВИСНОВОК 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27 Додатки, схеми, звітність Метою є дослідження управління оборотним капіталом підприємств. Завданням дослідження є: - аналіз теоретичного матеріалу управління оборотним капіталом підприємства; - аналіз управління оборотним капіталом на прикладі конкретного підприємства; - виявлення недоліків в управління оборотним капіталом підприємства; - розроблення способів удосконалення управління оборотним капіталом. Предметом дослідження є діяльність підприємства ВАТ „Автотранспортне підприємство 13057”. Робота складається з вступу, трьох розділів, висновку, списку використаної літератури та додатків. В першому розділі проведено дослідження теоретичної бази с приводу управління оборотним капіталом підприємства. В другому розділі проведено аналіз управління оборотним капіталом підприємства ВАТ „Автотранспортне підприємство 13057”. Третій розділ присвячено удосконаленню управління оборотним капіталом на підприємстві. Під час написання дослідження було використано наукові праці таких вчених як Бланк І. А., Голов С. Ф., Кожанова Є.П., Коробов М.Я та інші, а також статистичний матеріал підприємства

Управління оборотним капіталом фірми і визначення потреби в короткостроковому кредиті.

Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. Економічний зміст оборотного капіталу підприємства.................5
1.1. Економічна суть і класифікація оборотного капіталу........................5
1.2. Особливості управління оборотним капіталом підприємства.........9
Розділ 2. Аналіз діючої системи управління оборотним
капіталом підприємства...................................................................14
2.1. Визначення потреби в оборотних коштах підприємства.................14
2.2. Аналіз джерел формування оборотних коштів підприємства
і їх оптимальний вибір.........................................................................17
2.3. Банківський кредит як джерело формування
оборотних коштів.................................................................................29
Розділ 3. Напрямки підвищення ефективності управління
оборотними коштами підприємства.................................................34
Висновки.............................................................................................................41
Список використаної літератури......................................................................43
Додатки...............................................................................................................46


Управління поведінкою персоналу (конфлікти і стреси)

Вступ 3 1. Поняття управління персоналом 5 1.1. Мета, функції, задачі управління персоналом на турпідприємстві 5 1.2. Нормативна база, що регулює трудові відносини на турпідприємстві 9 1.3. Конфлікт та стрес 13 2. Управління поведінкою персоналу на прикладі туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” (м. Одеса) 18 2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 18 2.2. Аналіз господарської діяльності туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 20 3. Шляхи удосконалення управління поведінкою персонала на прикладі туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 30 Висновки та пропозиції 38 Список використаної літератури 40

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Види реклами та їх характеристика 5 1.2. Особливості управління рекламною компанією туристичного підприємства 13 1.3. Реклама турбізнесу в Україні 18 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТП "САМ" 26 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "САМ" 26 2.2. Аналіз внутрішнього й зовнішнього середовища підприємства 30 2.3. Аналіз фінансової діяльності підприємства 48 2.4. Стан рекламної діяльності на ТП "САМ" 58 РОЗДІЛ 3 ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ "САМ" 65 3.1. Формування плану рекламних заходів туристичної фірми "САМ" 65 3.2. Обґрунтування видів та типів реклами на прикладі туристичного підприємства "САМ" 70 3.3. Розрахунок необхідного бюджету і ефективності пропонованих заходів. 73 ВИСНОВОК 84 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 87 ДОДАТКИ 91

АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Види реклами та їх характеристика 5 1.2. Особливості управління рекламною компанією туристичного підприємства 13 1.3. Реклама турбізнесу в Україні 18 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТП "САМ" 26 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "САМ" 26 2.2. Аналіз внутрішнього й зовнішнього середовища підприємства 30 2.3. Аналіз фінансової діяльності підприємства 48 2.4. Стан рекламної діяльності на ТП "САМ" 58 РОЗДІЛ 3 ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ "САМ" 65 3.1. Формування плану рекламних заходів туристичної фірми "САМ" 65 3.2. Обґрунтування видів та типів реклами на прикладі туристичного підприємства "САМ" 70 3.3. Розрахунок необхідного бюджету і ефективності пропонованих заходів. 73 ВИСНОВОК 84 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 87 ДОДАТКИ 91

Аналіз управління оборотними капіталами підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМ КАПІТАЛОМ 6 1.1. Суть і економічна природа оборотного капіталу 6 1.2. Система управління оборотним капіталом підприємства 10 1.3. Нормування як метод управління оборотним капіталом 12 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ВПЛИВУ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМ КАПІТАЛОМ НА ФІНАНСОВИЙ СТАН ЗАТ ОО „ВІЗУС” 16 2.1. Загальна характеристика фінансово-економічної діяльності ЗАТ “Візус” 16 2.2. Аналіз структури, стану та ефективності використання оборотного капіталу 25 2.3. Аналіз впливу управління оборотним капіталом на фінансовий стан підприємства 28 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМ КАПІТАЛОМ 32 ВИСНОВКИ 38 ЛІТЕРАТУРА 41 ДОДАТКИ 45

Управління оборотним капіталом фірми і визначення потреби в короткостроковому кредиті

Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. Економічний зміст оборотного капіталу підприємства.................6
1.1. Економічна суть і класифікація оборотного капіталу........................6
1.2. Особливості управління оборотним капіталом підприємства.........11
Розділ 2. Аналіз діючої системи управління оборотним
капіталом підприємства...................................................................17
2.1. Визначення потреби в оборотних коштах підприємства.................17
2.2. Аналіз джерел формування оборотних коштів підприємства
і їх оптимальний вибір.........................................................................20
2.3. Банківський кредит як джерело формування
оборотних коштів.................................................................................35
2.4. Діюча система кредитування підприємств........................................40
Розділ 3. Напрямки підвищення ефективності управління
оборотними коштами підприємства.................................................44
Висновки.............................................................................................................53
Список використаної літератури......................................................................55
Додатки...............................................................................................................58


Розробка політики управління позиковим капіталом у контексті антикризового управління торговельного підприємства

Вступ 3 І. Теоретичні засади управління позиковим капіталом торговельного підприємства 5 1.1. Економічна сутність та види позиковим капіталом торговельного підприємства 5 1.2. Методичні підходи до оцінки сутності залучення та використання позиковим капіталом торговельного підприємства (потрібні формули) 13 1.3. Методика аналізу та планування позиковим капіталом торговельного підприємства (потрібні блок схеми послідовності) 20 ІІ. Дослідження практики управління позиковим капіталом торговельного підприємства ТОВ “АЛО” 23 2.1. Аналіз динаміки та структури позикового капіталу на торговельного підприємства ТОВ “АЛО” 23 2.2. Оцінка сутності управління позиковим капіталом на торговельному підприємстві ТОВ “АЛО” 28 ІІІ. Розробка політики управління позиковим капіталом торговельного підприємства як засобу запобігання його банкрутства 40 3.1. Етапи обгрунтування основних етапів політики управління позиковим капіталом на торговельному підприємстві ТОВ “АЛО” 40 3.2. Розробка політики управління позиковим капіталом позиковим капіталом торговельного підприємства на плановий період у контексті антикризового управління торгівельним підприємством 42 3.3. Оцінка ефективності розробки політики управління позиковим капіталом торговельного підприємства ТОВ “АЛО” з позиції запобігання його банкрутства 44 4. Електронне програмне забезпечення (які програми, як їх використовувати) 49 Висновок 52 Литература 57 Додаток 1. Фінансова звітність ТОВ “АЛО” 61 Додаток 2. Фінансова звітність ТОВ “АЛО” 64 Додаток 3. Фінансова звітність ТОВ “АЛО” 67 Додаток 4. Дані про випуск облігацій ТОВ “АЛО” 71-75 Об’єктом дослідження роботи є процес управління позиковим капіталом в підприємствах роздрібної торгівлі. Предметом дослідження є методичні підходи до формування оптимальної структури капіталу в підприємствах роздрібної торгівлі на прикладі ТОВ “АЛО” в сучасних умовах. Теоретичною та методологічною основою дослідження стали законодавчі та нормативні акти України, наукові праці вітчизняних і закордонних учених з досліджуваної проблеми

Застосування методів управління на туристичному підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Науково-теоретичні аспекти механізму впровадження методів управління в діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Еволюція, сутність та особливості методів управління 15 1.3. Роль керівництва в забезпеченні ефективності застосування методів управління в діяльність туристичного підприємства 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ТУРОПЕРАТОРА „ ” 36 2.1. Коротка характеристика діяльності туристичного підприємства 36 2.2. Аналіз та оцінка механізму застосування методів управління в діяльності туристичного підприємства 48 2.3. Стратегія розвитку діяльності туристичного підприємства з урахуванням існуючої системи методів управління 66 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІСНУЮЧОГО МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 72 3.1. Проблеми вдосконалення існуючого механізму запровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства 72 3.2. Напрямки вдосконалення процесу впровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства. 86 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 102 ДОДАТКИ 111