институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Спеціалізація магазинів та їхня ефективність у сучасних умовах (організація і технологія торгівлі)

Каталог пособий и учебных материалов | Коммерческая деятельность | Курсовая | Страниц: 40 | Год: 2009 | Размер: 172 кб. | Стоимость: 175 грн. | Смотреть | Купить

Спеціалізація магазинів та їхня ефективність у сучасних умовах (організація і технологія торгівлі)

ВСТУП 3
1. Фактори, які визначають спеціалізацію магазину 5
2. Особливості та переваги мережевого магазину ВАТ „Назва” 10
3. Спеціалізація магазину ВАТ „Назва” 16
4. Організація торговельно-технологічного процесу в магазині ВАТ „Назва” 24
5. Ефективність діяльності магазину ВАТ „Назва” в сучасних умовах 28
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37
ДОДАТКИ 40

Cмотрите также:
Спеціалізація магазині та їхня ефективність у сучасних умовах

Вступ 3 1. Теоретико-методологічні основи дослідження ефективності функціонування торговельних підприємств 6 1.1. Класифікація підприємств роздрібної торгівлі 6 1.2. Економічна ефективність торговельного підприємства 9 1.3. Формування логістичних мереж у торгівлі меблями 13 2. Аналіз ефективності діяльності ВАТ «Магазин «Назва» 21 2.1. Загальні відомості про підприємство 21 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 24 3. Напрями вдосконалення ефективності меблевої торговлі 33 3.1. Сучасні напрямки розвитку роздрібної торговельної мережі 33 3.2. Еволюція меблевих магазинів 35 Висновки 40 Література 43 Додаток. Фінансова звітність ВАТ «Магазин «Назва» 46

Торгівля

Вступ / 1. Поняття роздрібної торгівлі, її види / 2. Типи магазинів, їх характеристика / 3. Вимоги до розміщення торгових мереж / 4. Особливості розміщення магазинів м. Ужгорода / 5. Поняття культури торгівлі / 6. Стан роздрібної торгівлі м. Ужгорода / 7. Шляхи поліпшення роздрібної торгівлі міста / Висновки / Список використаної літератури

Спеціалізація та кооперування. Вітчизнаний та зарубіжний досвід

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ ТА КООПЕРУВАННЯ, ЯК СУСПІЛЬНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА 5 1.1. Поняття спеціалізації та кооперування та їх ефективність 5 РОЗДІЛ 2. МІЖНАРОДНИЙ ПОДІЛ ПРАЦІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ 12 2.1. Міжнародна спеціалізація виробництва, сучасні тенденції 12 2.2. Види та форми міжнародного кооперування, особливості розвитку на сучасному етапі 16 РОЗДІЛ 3. СУЧАСНА ТРАНСФОРМАЦІЯ МІЖНАРОДНОГО ПОДІЛУ ПРАЦІ 22 3.1. Перспективи участі України у світогосподарський процесах спеціалізації та кооперування 22 3.2. Спеціалізація та кооперування, сучасні тенденції для України на прикладі Луганської області 28 ВИСНОВОК 37 ДОДАТКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44 Мета дослідження – пояснити такі поняття, як спеціалізація та кооперування, розкрити їх значення в міжнародному масштабі, використовуючи зарубіжний та вітчизняний досвід. Провести дослідження сучасних тенденцій для України. Предметом дослідження є спеціалізація та кооперування, як суспільні форми організації виробництва. Об’єктом дослідження даної роботи є міжнародний поділ праці та світогосподарські процеси сучасності.

Організація і технологія торговельної діяльності

1. Класифікація підприємств роздрібної торгівлі та характеристика їх видів 3 2. Структура і призначення приміщень загальнотоварних і спеціальних складів 8 3. Задача 13 Оптове підприємство уклало договір постачання з магазинами № 1 і 2, де зазначено, що борошно постачатиметься централізовано рівними партіями кожної декади місяця. Розрахуйте коефіцієнт рівномірності постачання борошна до магазинів, визначте, який магазин краще обслуговується оптовим підприємством, і запропонуйте шляхи забезпечення своєчасного завезення борошна до магазинів. Вихідні дані подано в таблиці. ... Література 15

Організація і технологія торгівельної діяльності

1. Зарубіжний досвід розвитку роздрібної торговельної мережі. 3 2. Форми оптової реалізації товарів і визначальні фактори їх вибору. 6 3. Порівняйте ефективність роботи магазинів, що застосовують різні форми продажу товарів. 10 Список використаної літератури 13

Оптова торгівля лікарськими засобами

Вступ 3 Розділ 1. Становлення фармацевтики України як галузі в сучасних ринкових умовах 4 Розділ 2. Організація оптової торгівлі лікарськими засобами 13 2.1. Основне поняття оптової торгівлі 13 2.2. Нормативно-правова база здійснення оптової торгівлі лікарськими засобами 16 2.3. Умови здійснення оптової торгівлі на аптечному складі 22 2.4. Ліцензування оптової торгівлі лікарськими препаратами 26 Розділ 3. Проблеми правового регулювання оптової торгівлі лікарськими засобами 28 Висновки 33 Список використаної літератури 35

Магазини економ класу: види, особливості, ефективність їх функціонування

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ МАГАЗИНУ ЕКОНОМ-КЛАСУ 5 1.1. Поняття та характеристика магазинів 5 1.2. Місце магазинів економ-класу в торговельному обслуговуванні населення 14 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ В МАГАЗИНІ ЕКОНОМ КЛАСУ ТОВ «Назва» 21 2.1. Характеристика магазину 21 2.2. Вивчення попиту та формування асортименту 24 2.3. Організація продажу товарів та обслуговування покупців 32 РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ МАГАЗИНУ ЕКОНОМ-КЛАСУ «Назва» 44 3.1. Автоматизація торгово-технологічних операцій в магазині «Назва» 44 3.2. Напрямки вдосконалення організації торгово-технологічних операцій в магазині «Назва» 46 3.3. Шляхи удосконалення обслуговування покупців у магазині «Назва» 49 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 59 ДОДАТКИ 62

Оптова торгівля, її поняття і роль в умовах ринкової економіки

Вступ 3 1.Значення роздрібної та оптової торгівлі для економіки 5 1.1. Роздрібна торгівля, її суть та значення 5 1.2. Поняття оптової торгівлі. Суб’єкти і об’єкти 8 2. Ефективність оптової та роздрібної торгівлі 12 2.1. Забезпечення товарами, продаж товарів у магазинах роздрібної торгівлі 12 2.2.Ефективність комерційної діяльності підприємства засобами самообслуговування. Супермаркети 15 3. Стратегічні напрями розвитку оптової торгівлі споживчими товарами 18 Висновки 26 Список використаної літератури: 28

Міжнародна торгівля в сучасних умовах

ВСТУП 3 1. ФОРМУВАННЯ ГЛОБАЛЬНОЇ ТОРГІВЕЛЬНОЇ СИСТЕМИ – ОСНОВНА РИСА СУЧАСНГО ЕТАПУ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ 5 2. ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ МІЖНАРОДНОЇ ТОРІГВЛІ НА СУЧАНОМУ ЕТАПІ 7 2.1. Динаміка міжнародної торгівлі 7 2.2. Товарна структура міжнародної торгівлі 8 2.3. Географічна структура міжнародної торгівлі 11 3. ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНІ ПОЗИЦІЇ УКРАЇНИ 17 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23 ДОДАТОК 25

ТОРГІВЛЯ ПОСЛУГАМИ В МЕВ

ВСТУП 3 Розділ 1. Світовий ринок послуг 6 1.1. Поняття, види міжнародних послуг та їх класифікація. 6 1.2. Місце і роль послуг в світовій економіці 9 1.3. Особливості ринку послуг в сучасних умовах розвитку 12 1.4. Місце України на світовому ринку послуг 18 Розділ 2. Сучасні тенденції розвитку сфери послуг в економіці держави 23 2.1. Міжнародна торгівля послугами України 23 2.2. Стан міжнародної торгівлі послугами України з країнами ЄС 32 Розділ 3. Напрямки розвитку ринку послуг України в сучасних умовах 37 3.1. Передумови розвитку зовнішньої торгівлі послугами України 37 3.2. Перспективи розвитку торгівлі послугами в умовах інтеграції України в світове господарство 44 ВИСНОВКИ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 54 ДОДАТКИ 57