институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Роль держави в міжнародній торгівлі

Каталог пособий и учебных материалов | Международная экономика | Курсовая | Страниц: 52 | Год: 2009 | Размер: 156 кб. | Стоимость: 160 грн. | Смотреть | Купить

Роль держави в міжнародній торгівлі

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. РОЗВИТОК МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ - ОСОБЛИВОСТІ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ 6
1.1. Сучасні тенденції міжнародної торгівлі 6
1.2. Політика лібералізації та протекціонізму - переваги та недоліки застосування 18
РОЗДІЛ 2. ЛІБЕРАЛІЗАЦІЯ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ: ЗАХОДИ Й ІНСТРУМЕНТИ ПОЛІТИКИ ОБМЕЖЕНОГО ПРОТЕКЦІОНІЗМУ 26
2.1. Поєднання тарифних і нетарифних методів регулювання 26
2.2. Неекономічні методи регулювання ЗЕД 28
РОЗДІЛ 3. СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ: РОЛЬ ТА НАСЛІДКИ ЧЛЕНСТВА У СОТ 33
ВИСНОВКИ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48-52
Cмотрите также:
Посередники в міжнародній торгівлі

Вступ 3 1. Посередництво в системі методів міжнародної торгівлі 6 1.1. Методи міжнародної торгівлі 6 1.2. Торгівля через торговельно-посередницькі фірми 7 2. Особливості діяльності посередницьких організацій в міжнародній торгівлі 11 2.1. Види посередницьких операцій 11 2.2. Типи торговельно-посередницьких фірм в міжнародній торгівлі 22 2.3. Методи розрахунку та виплати винагороди посередникам 31 Висновки 34 Список використаної літератури 38

Взаємодія попиту та пропозиції у міжнародній торгівлі

ВСТУП 2 1. МІСЦЕ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ В ЕКОНОМІЧНОМУ РОЗВИТКУ КРАЇНИ 3 2. ПОПИТ І ПРОПОЗИЦІЯ В МІЖНАРОДНІЙ ЕКОНОМІЦІ 6 3. ВЗАЄМОДІЯ ПОПИТУ І ПРОПОЗИЦІЇ В МІЖНАРОДНІЙ ТОРГІВЛІ 12 4. ФАКТОРИ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ 17 ВИСНОВКИ 22 ЛІТЕРАТУРА 23 ДОДАТКИ 24-26

Вибір умов поставки при міжнародній торгівлі сировиною (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИБОРУ УМОВ ПОСТАВКИ ПРИ МІЖНАРОДНІЙ ТОРГІВЛІ СИРОВИНОЮ 6 1.1 Характеристика умов поставки в міжнародній торгівлі 6 1.2. Особливості міжнародної торгівлі сировиною 15 1.3 Критерії вибору умов поставки при міжнародній торгівлі сировиною 24 Висновки до 1 розділу 32 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИБОРУ УМОВ ПОСТАВКИ ПРИ МІЖНАРОДНІЙ ТОРГІВЛІ ЗАЛІЗОРУДНОЮ СИРОВИНОЮ 35 2.1. Аналіз діяльності ВАТ «Назва» на міжнародному ринку залізорудної сировини 35 2.2 Аналіз вибору умов поставки при міжнародній торгівлі залізорудною сировиною 42 2.3 Оптимізація вибору умов поставки при міжнародній торгівлі залізорудною сировиною 51 Висновки до розділу 2 56 РОЗДІЛ 3. ВИБІР УМОВ ПОСТАВКИ УКРАЇНСЬКИМИ СУБ’ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ ПРИ МІЖНАРОДНІЙ ТОРГІВЛІ ЗАЛІЗОРУДНОЮ СИРОВИНОЮ 59 3.1. УкраїнА на міжнародному ринку залізорудної сировини 59 3.2 Особливості вибору умов постанов українськими суб'єктами господарювання при міжнародній торгівлі залізорудною сировиною 65 Висновки до розділу 3 69 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 76 ДОДАТОК 82

Вибір умов поставки при міжнародній торгівлі сировиною

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИБОРУ УМОВ ПОСТАВКИ ПРИ МІЖНАРОДНІЙ ТОРГІВЛІ СИРОВИНОЮ 6 1.1 Характеристика умов поставки в міжнародній торгівлі 6 1.2. Особливості міжнародної торгівлі сировиною 15 1.3 Критерії вибору умов поставки при міжнародній торгівлі сировиною 24 Висновки до 1 розділу 32 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИБОРУ УМОВ ПОСТАВКИ ПРИ МІЖНАРОДНІЙ ТОРГІВЛІ ЗАЛІЗОРУДНОЮ СИРОВИНОЮ 35 2.1. Аналіз діяльності ВАТ «Назва» на міжнародному ринку залізорудної сировини 35 2.2 Аналіз вибору умов поставки при міжнародній торгівлі залізорудною сировиною 43 2.3 Оптимізація вибору умов поставки при міжнародній торгівлі залізорудною сировиною 52 Висновки до розділу 2 57 РОЗДІЛ 3. ВИБІР УМОВ ПОСТАВКИ УКРАЇНСЬКИМИ СУБ’ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ ПРИ МІЖНАРОДНІЙ ТОРГІВЛІ ЗАЛІЗОРУДНОЮ СИРОВИНОЮ 63 3.1. Україна на міжнародному ринку залізорудної сировини 63 3.2 Особливості вибору умов поставки українськими суб'єктами господарювання при міжнародній торгівлі залізорудною сировиною 69 Висновки до розділу 3 73 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 75 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 80 ДОДАТОК 86

Бартерна торгівля як форма міжнародної торгівлі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ 5 1.1. Передумови розвитку міжнародної торгівлі 5 1.2. Форми міжнародної торгівлі 7 1.3. Місце бартерної торгівлі у сучасній міжнародній торгівлі 11 Висновки до розділу І 17 РОЗДІЛ ІІ. МЕХАНІЗМ ФУНКЦІОНУВАННЯ БАРТЕРНОЇ ТОРГІВЛІ 19 2.1. Динаміка розвитку бартерних відносин в міжнародній торгівлі 19 2.2. Сучасні тенденції бартеру як форми міжнародної торгівлі 22 2.3. Місце України в світовій бартерній торгівлі 27 2.4. Перспективи розвитку бартерної торгівлі за умов глобалізації 33 Висновки до розділу ІІ 36 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ 47

Світова організація торгівлі: механізми регулювання міжнародних економічних відносин

Зміст Вступ 3 Розділ І. Інституційний базис та основні принципи регулювання міжнародної торгівлі 6 1.1 СОТ в системі ООН 6 1.2 Основні угоди системи СОТ 9 1.3 Механізм регулювання світової торгівлі 12 Розділ ІІ. Роль СОТ в міжнародній економічній діяльності 16 2.1 Принципи міжнародної торговельної системи 16 2.2 Процеси лібералізації в міжнародній торгівлі 19 2.3 Основні функції СОТ та її вплив на міжнародну торгівлю 22 Розділ ІІІ. Україна і Світова організація торгівлі 26 3.1 Переговорний процес щодо вступу України в СОТ (етапи вступу) 26 3.2 Торгівля - основа зовнішньоекономічних звязків України з іноземними країнами 28 3.3 Позитивні та негативні наслідки членства в СОТ для України 31 Висновки 35 Список використаних джерел 38 Додаток 41

Теорія порівняння переваг та обґрунтування міжнародної торгівлі

ЗМІСТ ВСТУП ......................................................................................................3 1. Міжнародна торгівля: сутність і значення.......................................5 1.1. Сутність міжнародної торгівлі .....................................................5 1.2. Основні теорії міжнародної торгівлі ..............................................9 2. Теорія порівняльних переваг та обґрунтування міжнародної торгівлі ..............................................................................................................18 3. Місце та роль України в міжнародній торгівлі...........................23 3.1. Аналіз сучасного стану та проблем зовнішньої торгівлі України...............................................................................................................23 3.2. Перспективи вступу України у Всесвітню торговельну організацію........................................................................................................25 ВИСНОВКИ ...........................................................................................30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ........................................31

Характеристика ролі демпінгу в міжнародній торгівлі. Участь України в антидемпінгових процесах

Вступ 3 1. Демпінг як одна з форм недобросовісної конкуренції в міжнародній торгівлі 5 2. Механізм антидемпінгових процедур 7 3. Огляд антидемпінгових розслідувань в світі 12 4. Антидемпінгові процедури за участю України 14 Висновки 25 Література 26

Взаємодія попиту і пропозиції у міжнародній торгівлі

Зміст Вступ 2 Взаємодія попиту і пропозиції у міжнародній торгівлі 2 Висновок 2 Список використаної літератури 2

Структура і динаміка світової торгівлі

Вступ 2 1. Міжнародна торгівля як одна з визначальних форм міжнародних економічних відносин 3 2. Структура міжнародної торгівлі 5 3. Аграрна політика у сфері міжнародної торгівлі. Особливості міжнародної торгівлі послугами 8 4. Типи комерційних угод у системі ГАТТ/СОТ 12 Висновки. Участь України у міжнародній торгівлі на прикладі торгівлі послугами 16 Література 20