институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Експериментально-психологічні методи дослідження мислення та мовлення людини

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Лабораторная | Страниц: 19 | Год: 2009 | Размер: 62 кб. | Стоимость: 130 грн. | Смотреть | Купить

Експериментально-психологічні методи дослідження мислення та мовлення людини

Теоретична частина 3
1. Характеристика методів дослідження мислення та мовлення особистості 3
2. Послідовність проведення емпіричного дослідження особливостей мислення 5
3. Типові помилки в дослідженні мислення й мовлення особистості та методи запобігання їм. 8
Практична частина 10
Лабораторна робота № 1 10
Лабораторна робота № 1
Мета: ознайомити студентів із процедурою визначення лабільності-ригідності розумових процесів за допомогою методу "словесний лабіринт".
Мета: виявлення рухливості або лабільності розумових процесів.

Лабораторна робота № 2 14
Мета: сформувати у студентів уміння застосовувати методику дослідження особливостей наочно-образного мислення "піктограма".

Необхідний матеріал: Чисті аркуші паперу, прості та кольорові олівці, секундомір.

Лабораторна робота № З 17
Мета: сформувати у студентів навички дослідження за методикою вивчення індивідуально-психологічних особливостей мислення "відгадування загадки".
Список використаної літератури 19

Cмотрите также:
Експериментально-психологічні методи дослідження

Експериментально-психологічні методи дослідження 2 Список використаної літератури 11

Мовлення

ВСТУП 3 1. Сутність мовлення та його функції 4 2. Основні психологічні теорії, що пояснюють процес формування мовлення 7 3. Мовлення як засіб спілкування 10 4. Мовлення як інструмент мислення 11 ВИСНОВКИ 16 Список використаної літератури 17

Психологічні аспекти розвитку мовлення у дошкільників

Вступ 4 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дітей дошкільного віку 7 1.1. Етапи розвитку мовлення дитини 7 1.2. Своєрідність мовлення дошкільників 12 1.3. Психологічні аспекти розвитку мовлення дошкільника 17 Розділ 2. Дослідження психологічних аспектів розвитку мовлення дітей дошкільного віку 22 2.1 Планування експерименту 22 2.2 Результати дослідження та їх інтерпретація 23 Розділ 3. Особливості корекційної програми та перевірка її ефективності 26 3.1 Психологічні ігри для розвитку мовлення дітей дошкільного віку 26 3.2 Вивчення ефективності розвиваючої роботи 34 Висновок 36 Список використаної літератури 38 Об'єктом дослідження є процес вивчення і розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Предметом виступають психологічні аспекти розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Метою стало створення системи психологічного вивчення і розвитку мовлення дітей

Експериментально-психологічні методи дослідження

Вступ 3 1. Методики оцінки психічних функцій. 3 2. Нейропсихологічні методи дослідження. 10 Висновок 16 Список літератури 17

Патологія мислення та мовлення

Вступ 3 1. Сутність різновидів порушень мислення та мови 6 2. Афатичні розлади мовлення 7 3. Неафатичні розлади мовлення 9 Висновки 16 Список використаної літератури: 18

Розвиток мислення учнів у процесі оволодіння навичками культури писемного мовлення

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти розвитку писемного мовлення у початковій школі 5 1.1 Аналіз психолого-педагогічної літератури 5 1.2 Основні проблеми розвитку писемного мовлення у школярів молодших класів 8 Розділ 2. Розвиток мислення учнів у процесі оволодіння навичками культури писемного мовлення 12 2.1 Педагогічний досвід з розвитку писемного мовлення 12 2.2 Дослідження рівня розвитку мовлення молодших школярів 18 2. 3 Результати дослідження та висновки 23 Висновки 28 Список використаної літератури 29 Додаток 30

Розвиток мислення та мови

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ 5 1.1. Мислення та його класифікація 5 1.2. Розвиток мислення 10 1.3. Зв’язок мислення та мови 14 Висновок до другого розділу 17 РОЗДІЛ ІІ МОВА І МОВЛЕННЯ 18 2.1. Генезис розвитку мовлення 18 Формування активної лексики є джерелом усього психічного розвитку дитини. 19 2.2. Мова і мовлення 19 2.3. Роль мови у процесі пізнання 22 2.4. Розвиток мови 24 Висновок до третього розділу 29 ВИСНОВОК 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

Мислення і засоби його активізації

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи, вивчення проблеми мислення 6 1.1. Поняття мислення 6 1.2. Процеси мислення 8 1.3. Види та форми мислення 9 1.4. Розв`язання логічних задач 14 1.5. Творче мислення та особистість 18 1.6. Розлади мислення 20 Розділ 2. Емпіричне дослідження явища мислення 34 2.1. Методики дослідження мислення 35 2.2. Організація проведення дослідження та результати 40 2.3. Рекомендації щодо покращання аналітичності мислення 43 Висновки 45 Список використаних джерел 47 Додатки 49

Методи дослідження логічного мислення

Вступ 3 Розділ І. Поняття про методи психодіагностики 5 1.1Особливості методик дослідження пізнавальних процесів 5 1.2 Вимоги до психодіагностичних методик та ситуацій 13 Розділ ІІ. Особливості логічного мислення як предмету дослідження психодіагностики 19 2.1 Феноменоменологія мислення як психічного процесу 19 2.2 Специфіка логічного мислення 22 Розділ ІІІ. Головні методики для оцінки образно – логічного мислення 28 Висновки 33 Список використаної літератури 34

Практичне заняття: Психологія старшокласника: діагностування особистості, пам'яті, мислення

ДОСЛІДЖЕННЯ № 1. Роль відчуттів у пізнавальній діяльності людини 3 ДОСЛІДЖЕННЯ № 2. Концентрація уваги 5 ДОСЛІДЖЕННЯ № 3. Оперативна пам’ять 7 ДОСЛІДЖЕННЯ № 4. Аналітичність мислення 9 ВИСНОВКИ 11 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 14