институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Економ аналіз турпідприємств

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика туризма | Контрольная | Страниц: 18 | Год: 2009 | Размер: 34 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Економ аналіз турпідприємств

1. АНАЛІЗ ФОНДУ ОПЛАТИ ПРАЦІ 3
2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 10
ЛІТЕРАТУРА 18
Задача 20. Використовуючи дані таблиці, розрахувати обертання оборотних коштів, суму оборотних коштів, що вивільнилася з обороту у результаті прискорення їх обертання, та коефіцієнт використання оборотних коштів. За результатами аналізу дати оцінку отриманим показникам. Назвіть шляхи прискорення обертання оборотних коштів.

Таблиця. Аналіз ефективності використання оборотних коштів.
Показники Минулий рік Поточний рік
План
Одноденний оборот з реалізації, грн. 870,0 900,0
Середній запас оборотних коштів, тис. грн. 18,2 18,8
Одноденний оборот з реалізації, грн. 890,0 930,0
Фактично
Середній запас оборотних коштів, тис. грн. 19,7 19,2
Обертанні оборотних коштів, днів 22 21
Прискорення обертання оборотних коштів, днів
(+,-) -1
Сума оборотних коштів, що вивільнилася з обороту в результаті прискорення їх обертання
(+,-)
Коефіцієнт використання оборотних коштів
Примітка. Розраховуючи коефіцієнт використання оборотних коштів треба виходити з того, що рік має 360 днів.



Cмотрите также:
Магазини економ класу: види, особливості, ефективність їх функціонування

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ МАГАЗИНУ ЕКОНОМ-КЛАСУ 5 1.1. Поняття та характеристика магазинів 5 1.2. Місце магазинів економ-класу в торговельному обслуговуванні населення 14 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ В МАГАЗИНІ ЕКОНОМ КЛАСУ ТОВ «Назва» 21 2.1. Характеристика магазину 21 2.2. Вивчення попиту та формування асортименту 24 2.3. Організація продажу товарів та обслуговування покупців 32 РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ МАГАЗИНУ ЕКОНОМ-КЛАСУ «Назва» 44 3.1. Автоматизація торгово-технологічних операцій в магазині «Назва» 44 3.2. Напрямки вдосконалення організації торгово-технологічних операцій в магазині «Назва» 46 3.3. Шляхи удосконалення обслуговування покупців у магазині «Назва» 49 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 59 ДОДАТКИ 62

Економ аналіз діяльності тур підприємств

1. Аналіз стану та руху основних фондів 2 2 Аналіз дебіторської заборгованості туристичного підприємства 8 Література 14

Економ аналіз діяльності туристичних підприємств

1. Аналіз виконання договірних зобов'язань 3 2. Аналіз фінансової стійкості туристичного підприємства. 9 Література. 22 Додатки 23-27 Робота з прикладами і розрахунками

Туризм на Черкащині

1. Виникнення туризму в дорадянський період 2 2. Динаміка розвитку туризму. Аналіз діяльності турпідприємств (сучасний стан) 5 3. Проблеми та перспективи розвитку туризму на Черкащині 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 21 ДОДАТКИ 22

Економ аналіз тур підприємств

1. Аналіз обсягу виробництва та виручки від реалізації продукції (послуг) на туристичному підприємстві 3 2. Аналіз платоспроможності туристичного підприємств 16 Задача. 21 Проаналізувати дебіторську заборгованість. Визначити склад та розміри дебіторської заборгованості. Зробити висновки. Література 23 Додаток 1 Баланс підприємства 25

К/р з загального менеджменту

1. Сутність та основні види турпідприємств. Функції туристичного підприємства 2. Класифікація інновацій. Інноватика як наука. Список використаної літератури.

Теорія економ аналізу

1. Аналіз прибутку від реалізації товарної продукції (послуг) 2 2. Аналіз взаємозв'язку активу та пасиву балансу. Оцінка фінансової стійкості туристичного підприємства 7 Література 15 Додаток 1. Фінансова звітність підприємства сфери туризму 17

Аналіз балансового прибутку

Економ аналіз діяльності тур підприємств Література 1. Богданов П., Шеремет Р. Теорія економічного аналізу – К.:ТРК, 2001.-302 с. 2. КочетковВ.Н. Основы экономического анализа.- К.: УФИМБ, 1998.- 168 с. 3. Мельник В.М. Основи економічного аналізу – К.: КНЕУ, 2003.- 464 с. 4. Савіцька Г.В. Економічний аналіз.- Мінськ: Ролекс, 1998.- 512 с.

Економ аналіз діяльності підприємств

1. Класифікація видів економічного аналізу. 3 2. Аналіз структури продукції харчового підприємства. 9 3. Порівняльний і факторний аналіз економічних показників за даними таблиці 15 1 Добова потужність підприємства, т 2,00 50,00 52,00 2 Коефіцієнт використання потужності 0,10 0,90 0,80 3 Число днів роботи за рік, діб 5,00 256,00 251,00 4 Об'єм продукції за рік, т 1078,40 11520,00 10441,60 Список літератури. 18 Додатки 19-33

Економ анализ Український автомобільний холдинг

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Характеристика статутної діяльності підприємства 5 РОЗДІЛ 2. Оцінка фінансових результатів діяльності підприємства 7 РОЗДІЛ 3. Аналіз обсягів випуску продукції і їх впливу на фінансові результати 12 РОЗДІЛ 4. Аналіз ефективності використання виробничих ресурсів 16 РОЗДІЛ 5. Оцінка фінансового стану підприємства 19 Висновок 23 Література 24