институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Смислове навантаження і двоїстість образу Дон Кіхота в однойменному романі Сервантеса

Каталог пособий и учебных материалов | Литература | Реферат | Страниц: 16 | Год: 2009 | Размер: 24 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Смислове навантаження і двоїстість образу Дон Кіхота в однойменному романі Сервантеса

Вступ 3
1. Ідейна основа роману «Дон Кіхот» 4
2. Смислове навантаження та двоїстість образу Дон Кіхота 8
Висновок 15
Література 16

Cмотрите также:
Специфіка творення образу Роксолани в українському романі

Вступ 4 1. Історичний прообраз героїні Роксолани 7 1.1 Шлях до гарему 7 1.2 Дружина падишаха 11 1.3 Леді смерть 14 2. Створення образу Роксолани Павлом Загребельним 19 2.1 Роксолана - символ українського жіноцтва 19 2.2 Специфіка образу Роксолани у романі Загребельного 24 2.3 Думка Загребельного про роман "Роксолана" взагалі та специфіку створення образа головної героїні 27 3. Розкриття образу Роксолани у творчості інших українських романістів 29 Висновки 32 Використана література: 34

Лист до Дон Кіхота

Тема: Лист до Дон Кіхота Предмет: Зарубіжна література Вид: твір

Лист до Дон Кіхота

Тема: Лист до Дон Кіхота Предмет: Зарубіжна література Вид: твір

Графічна форма та художній образ

План Вступ 2 Розділ І. Графічний художній образ як процес пізнання 4 1.1. Визначення графічного художнього образу 4 1. 2. Образи відчуттів, сприйняття 8 1. 3. Образи представлення, уяви 19 Розділ ІІ. Образотворчі умови формування графічно-художнього образу 22 2.1. Образотворчі аспекти художнього образу 22 2.2. Формування графічного художнього образу у школярів на уроках образотворчого мистецтва 26 Висновки 28 Список використаної літератури 29 Додатки 31

Лист до Дон Кіхота

Лист до Дон Кіхота

Образ світу у романі "Тигролови " І. Багряного

Вступ 2 1. Основні елементи сюжету твору 4 2. Людські цінності у романі «Тигролови» 10 3. Образне бачення світу І.Багряним 14 Висновки 18 Література 21

Художественное творчество Данте Алигьери, Франческа Петрарки, Ф. Рабле, Мигеля де Сервантеса, Лопе де Вега, Уильяма

Художественное творчество Данте Алигьери, Франческа Петрарки, Ф. Рабле, Мигеля де Сервантеса, Лопе де Вега, Уильяма

Художні засоби створення історичного і місцевого колориту в романі В.Скотта „Айвенго”

Зміст Вступ 2 1. Історичні романи Вальтера Скотта 4 2. Роман „Айвенго” – втілення історії Англії 10 3. Створення історичного і місцевого колориту в романі В. Скотта „Айвенго” 11 3.1. Історичний колорит в романі 11 3.2. Національний колорит 14 3.2. „Антикварний роман” Вальтера Скотта 16 4. Вальтер Скотт – історичний романіст 20 Висновки 26 Список використаних джерел 27

"Психологічні особливості образу Я у підлітковому та юнацькому віці"

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичний основи вивчення психологічних особливостей образу Я в підлітковому і юнацькому віці 6 1.1. Психологічна характеристика підліткового і юнацького віку 6 1.2. Я-образ і самооцінка як складові Я-концепції 12 1.3. Теоретичні аспекти проблеми "Я" в науці 29 Розділ 2. Аналіз складових "Я-образу" в психологічній літературі 31 2.1. Я-концепція: різні аспекти і складові даного поняття 37 2.2. Я-концепція і самооцінка в підлітковому і юнацькому віці 39 Розділ 3. Вивчення особливостей образу Я в підлітковому і юнацькому віці 48 3.1. Опис програми дослідження і обґрунтування вибору методик 48 3.2. Аналіз і інтерпретація отриманих результатів 57 Висновки 79 Список літератури 84 Додатки 88

Соціально-психологічні чинники формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти формування образу "Я" та самооцінки 7 1.1. Становлення Я-концепції як умова розвитку дітей дошкільного віку 7 1.2. Поняття та сутність самооцінки, її значення в розвитку дітей дошкільного віку 19 1.3. Соціально-психологічні чинники формування образу "Я" та самооцінки дітей дошкільного віку 27 2. Розробка концепції експериментального дослідження проблеми формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 38 2.1. Психологічні основи особистісного становлення дошкільника 38 2.2. Психолого-педагогічне проектування становлення самооцінки дитини дошкільного віку 51 2.3. Розробка методики проведення дослідження соціально-психологічних чинників формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 56 3. Аналіз результатів дослідження соціально-психологічних чинників формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 66 3.1. Узагальнення результатів емпіричного дослідження 66 3.2. Рекомендації стосовно розробки педагогічної технології виховного процесу, спрямованого на особистісне становлення дітей дошкільного віку 86 Висновки 96 Література 103 Додаток А 112 Додаток Б 113