институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: План заходів в області PUBLIC RELATIONS по подоланню існуючих проблем (на прикладі ЗАТ)

Каталог пособий и учебных материалов | ПР | Контрольная | Страниц: 11 | Год: 2009 | Размер: 18 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

План заходів в області PUBLIC RELATIONS по подоланню існуючих проблем (на прикладі ЗАТ)

Зміст
1. Вступ………………………………………………………….
2. Аналіз ринкової ситуації…………………………………….
2.1. Опис ринку………………………………………………..
2.2. Опис фірми………………………………………………..
2.3. Опис товару………………………………………………
2.4. Стратегічні і тактичні цілі фірми……………………….
3. Планування стратегії PR……………………………………..
3.1. Місія PR – компанії…………………………………………
3.2. Цілі та засоби PR – компанії………………………………
4. Цільова аудиторія та проведення Промо-акції……………….
5. Вибір засобів та заходів для проведення PR –компанії………
5.1. Оцінка та вибір конкретних засобів PR……………………
5.2. Вибір медіа засобів…………………………………………..
5.3. Планування заходів PR………………………………………
6. Висновок…………………………………………………………
7. Література………………………………………………………..
Cмотрите также:
Функція ПР в управлінні в індустрії туризму. Значення та суть

План ВСТУП 3 1. ЗМІСТ І ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ PUBLIC RELATIONS 5 1.1. Мета і складові ПР 5 1.2. Теорія спілкування і філософія ПР 8 2. PUBLIC RELATIONS У ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ 11 2.1. PR-діяльність туристичних фірм. 14 2.2. Public Relations у готельному бізнесі 18 2.3. Public Relations у ресторанному бізнесі 26 3. PUBLIC RELATIONS НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ ТУРИЗМУ 30 3.1. PR-діяльність туристичних компаній на прикладі компанії «Янатур» 33 ВИСНОВКИ 36 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 38 Об'єктом курсової роботи є вивчення надання PR-послуг в туристичних фірмах (на прикладі “Янатур”), готелях і ресторанах. Хронологічні рамки курсової роботи торкаються розгляду public relations переважно за останні роки. При дослідженні даної теми автор зіштовхнувся з фактичною відсутністю літератури не тільки в області у туристичному бізнесі, але й в області українського бізнесу в цілому. Існує дефіцит спеціалізованих журналів. Мабуть, можна виділити лише журнали «Ресторанний Бізнес» і «Ресторанний Світ», видавництва «Вітрина», а також «Готель і ресторан. Бізнес і управління», де основна увага, однак, приділяється ресторанам при готелях, готелям і трохи туристичним фірмам. Також серед друкованих видань вирізняється “ Туристичний бізнес“ та журнал «З-спілкування», які в деяких номерах приділяють увагу розвитку туристичного PR в Україні, але інформації зовсім небагато, а також декілька книжок таких, як Чуміков А.Н. , «Зв'язки з громадськістю» та «Паблік рілейшнз. Зв'язки з громадськістю в сфері бізнесу». Книги всі московського видавництва.

План заходів в області PR по подоланню існуючих проблем ВАТ «Чернігівська кондитерська фабрика «Стріла»

Вступ 3 1. Аналіз ринкової ситуації 4 1.1. Опис ринку 4 1.2. Опис фірми 7 1.3. Опис товару 10 1.4. Стратегічні і тактичні цілі фірми 13 2. Планування стратегії PR 15 2.1. Місія PR-кампанії 15 2.2. Цілі та засоби PR-кампанії 15 3. Цільова аудиторія для проведення промо-кампанії 17 4. Вибір засобів та заходів для проведення PR-кампанії 18 4.1. Оцінка і вибір конкретних засобів та заходів PR 18 4.2. Вибір медіа засобів та планування заходів PR 19 4.3. Розрахунок бюджету 20 Висновки 21 Перелік літератури 22

Этический кодекс бизнесмена. Имидж. Public relations.

План 1. Этический кодекс бизнесмена. Имидж. Public relations. 2. Государство и финансы предприятия. 3. Организация оплаты труда. Литература

Імідж фірми та заходи PR

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи іміджу фірми та заходів PR 5 1.1 Імідж фірми: поняття та етапи створення 5 1.2 Public Relations: сутність та значення для іміджу фірми 11 Розділ 2. Оцінка практики застосування іміджу фірми та заходів PR 18 2.1 Аналіз основних складових іміджу фірми 18 2.2 Інформаційне забезпечення планування іміджу 20 2.3 Ситуація PR - послуг на Україні. 22 Розділ 3. Шляхи вдосконалення функціонування іміджу фірми та системи PR 24 3.1 Вплив іміджу на ріст продаж 24 3.2 Public Relations як засіб забезпечення економічного благополуччя 27 Висновки 34 Список використаної літератури 36

Контрольна робота з дисципліни "Public Relations"

1. Визначення понять "комунікації" та "інформації" 3 2. Значення Паблік Рілейшнз в кризових ситуациях 7 Список використаної літератури 14

Связки с громадскістю (Public relations)

1. PR кампания и ее связь с рекламой, маркетингом и торговлей - 3 - 2. Комуникатор в коммуникационном процессе - 6 - 3. Построение PR структур - 10 - Список использованной литературы - 17 -

Антикризове управління підприємством

1. Окремі фази циклів та їх вплив на конфігурацію ЖЦ підприємств різних типів 3 2.Місце оперативних та стратегічних заходів по подоланню кризи 9 Анотація на статтю Карпунь І.Н. «Структурні фінансові механізми антикризових заходів суб'єкта господарювання» 14 Література 15

Взаємодія зі ЗМІ: особливості та практичні поради

Вступ 3 1. Переваги і недоліки реклами в ЗМІ 4 2. Особливості взаємовідношення фахівців Public Relations із засобами масової інформації 7 3. Практичні рекомендації підвищення ефективності PR компаній 8 Висновки 14 Список використаних джерел 15 Статті Зв'язки PR із ЗМІ ЗМІ як засіб PR Піар і ЗМІ : погляд головного редактора Співпраця ЗМІ і PR - вічний пошук компромісу Які ділові вигоди від оцінки ЗМІ? Огляд літератури

Розвиток архівної справи в Україні в різні періоди (на прикладі Державного архіву Сумської області)

Вступ 3 І. Історична ретроспектива розвитку архівної справи в Україні на прикладі Державного архіву Сумської області 6 1.1. Комплектування фондів Державного архіву Сумської області на початковому етапі функціонування (1925-1941 рр.) 6 1.2. Державний архів Сумської області в роки Великої Вітчизняної війни 10 1.3. Архівне будівництво у 1945-1991 рр. 17 Висновок 19 ІІ. Сучасний стан та перспективи використання фондів Державного архіву Сумської області 21 2.1. Загальна характеристика фондів Державного архіву Сумської області 21 2.2. Використання фондів Державного архіву Сумської області з метою підготовки спеціалістів гуманітарних спеціальностей (на базі Сумського педуніверситету) 24 2.3. Використання новітніх технологій при комплектуванні і опрацюванні фондів Державного архіву Сумської області 27 Висновки 32 Література 37

Формування іміджу як PR-діяльність

ЗМІСТ ВСТУП ……………………………………………………………….…..3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ....................5 1.1. Сутність та історичні аспекти становлення іміджу як PR-діяльності ………………………………………………………………... 5 1.2. Іміджмейкинг в системі Public Relations……………………..…9 1.3. Психологічні основи створення іміджу………………………...18 2. АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІІ…...24 2.1. Стратегічні проблеми і концепці іміджу компаній…………..24 2.2. Аналіз діючого іміджу компанії ………………………………..28 2.3. Формування іміджу компанії Dell……………………………....32 2.4. Формування іміджу керівника організації ……………………...38 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ …………………………………….....47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………...50 ДОДАТКИ ………………………………………………………..…….52