институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Стимулювання продажу за допомогою системи знижок

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 30 | Год: 2009 | Размер: 72 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Стимулювання продажу за допомогою системи знижок

Вступ 3
1. Поняття стимулювання продажу 5
2. Розвиток стимулювання продажу 9
3. Засоби стимулювання продажу 15
4. Система знижок як засіб стимулювання продаж 18
Висновки 27
Список використаної літератури 30
Cмотрите также:
Стимулювання продажу за допомогою системи знижок

Зміст Вступ 3 1. Сутність цінових знижок для стимулювання збуту товарів 4 2. Модифікації цін через систему знижок 10 3. Практичний аспект застосування знижок для стимулювання продажу 16 Висновки 22 Список використаної літератури 24

Стимулювання продажу товарів

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ТА ЙОГО МІСЦЕ В КОМПЛЕКСІ ПРОСУВАННЯ 4 1.1. Сутність стимулювання продажу товарів 4 1.2. Класифікація заходів стимулювання продукції 7 1.3. Суб’єкти процесу стимулювання 10 2. ОРГАНІЗАЦІЯ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ТОВАРІВ 15 2.1. Планування заходів стимулювання продажу товарів 15 2.2. Комунікативність стимулювання продажу товарів 19 2.3. Досвід компанії „AVON” у стимулюванні продажу товарів 21 3. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ПРОДУКЦІЇ НА РИНКУ 27 3.1. Особливості державного стимулювання продажу товарів 27 3.2. Досвід акцій зі стимулювання продажу товарів в Україні 35 ВИСНОВКИ 39 ЛІТЕРАТУРА 40-41 Метою роботи є вивчення особливостей заходів стимулювання продажу товарів для забезпечення максимального задоволення потреб вітчизняних споживачів та підвищення ефективності діяльності підприємств.

Стимулювання продажу товарів

ВСТУП 3 1. Сутність стимулювання продажу товарів та його місце в комплексі просування 5 2. Класифікація та вибір оптимальних методів стимулювання продажу товарів 11 3. Дослідження організації стимулювання продажу товарів на підприємстві ТОВ «Назва» 23 4. Оцінка ефективності стимулювання продажу товарів на підприємстві ТОВ «Назва» 32 5. Шляхи удосконалення стимулювання продажу товарів на підприємстві ТОВ «Назва» 37 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47 ДОДАТКИ 49

Засоби ефективного стимулювання продажу товарів

Зміст Вступ 3 1. Мета ефективного стимулювання продажу товарів 4 2. Вибір засобів стимулювання продажу товарів 6 3. Розробка програми стимулювання продажу товарів 11 Висновки 13 Список використаної літератури 14

Курсова робота з торгівлі

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Теоретичні засади торгівельної діяльності по продажу товарів 5 1.1. Поняття продажу товарів і обслуговування покупців та фактори які на це впливають 5 1.2. Роль робітників торгівлі у стимулюванні продажу товарів 7 2. Аналіз торгової діяльності мережевого магазину « » та практики стимулювання продажу товарів у ньому 11 2.1. Показники які характеризують стимулювання продажу товарів за рахунок підвищення якості обслуговування покупців у магазині 11 2.2. Аналіз стимулювання продажу товарів у магазині « » та практики її підвищення 14 3. Шляхи подальшого стимулювання продажу товарів у магазині « » 39 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47

Стимулювання праці як засіб мотиваційного впливу на працівників організації

курсова - бакалавр ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЕФЕКТИВНОСТІ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ 6 1.1. Сутність та види стимулювання праці в організації 6 1.2. Методи стимулювання праці в організації 16 1.3. Особливості стимулювання праці на туристичному підприємстві 23 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „Назва” 26 2.1. Загальна характеристика діяльності ТОВ „Назва” 26 2.2. Характеристика системи стимулювання праці ТОВ „Назва” 30 2.3. Оцінка ефективності системи стимулювання праці ТОВ „Назва” 39 РОЗДІЛ 3. ЗАХОДИ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ ТОВ „Назва” 45 3.1. Напрями підвищення стимулювання праці ТОВ „Назва” 45 3.2. Удосконалення системи стимулювання праці ТОВ „Назва” 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 69-76 звітність

Планування системи знижок і націнок

Вступ 3 1. Характеристика оцінки рівня попиту та пропозиції на продукції 4 2. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів 6 3. Планування системи знижок та націнок 15 Висновки 26 Список використаної літератури 28

ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади організації стимулювання продуктивності праці на підприємстві 7 1.1. Сутність та принципи стимулювання праці 7 1.2. Показники та критерії ефективності стимулювання праці на підприємстві 16 РОЗДІЛ 2. Дослідження діючої системи стимулювання продуктивності праці на ТОВ "Автоцентр" 37 2.1 Аналіз оплати праці персоналу ТОВ "Автоцентр" 37 2.2 Дослідження факторів, що впливають на оплату праці персоналу підприємства 44 2.3 Оцінка ефективності системи стимулювання праці на підприємстві 51 РОЗДІЛ 3. Удосконалення системи стимулювання продуктивності праці на підприємстві 57 3.1. Основні напрями підвищення ефективності стимулювання праці персоналу 57 3.2. Розробка системи стимулювання продуктивності праці персоналу 64 ВИСНОВКИ 79 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 82 ДОДАТКИ 87

Стимулювання персоналу в сільськогосподарському виробництві (на прикладі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИККО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ 5 1.1. Сутність та основні характеристики стимулювання 5 1.2. Характеристика основних моделей стимулювання праці 9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ СТИМУЛЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ВАТ „Назва” ТА ШЛЯХИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ 15 2.1. Місце розташування, природні умови та комунікації підприємства 15 2.2. Організаційно-економічна характеристика господарства 18 2.3. Аналіз системи стимулювання персоналу у ВАТ «Назва» 27 2.4. Шляхи удосконалення стимулювання персоналу у ВАТ «Назва» 30 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 37

ЗБАЛАНСОВАНІСТЬ ФІНАНСОВОЇ СИСТЕМИ ТА ФІНАНСОВЕ СТИМУЛЮВАННЯ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. СУТНІСТЬ ФІНАНСІВ, СТРУКТУРА Й ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФІНАНСОВОЇ СИСТЕМИ 5 1.1. Фінанси і їх функції 5 1.2. Закономірності забезпечення економічного стимулювання 8 1.3. Фінанси підприємств – основа фінансової системи 14 РОЗДІЛ ІІ. ЗБАЛАНСОВАНІСТЬ ФІНАНСОВОЇ СИСТЕМИ ТА ФІНАНСОВЕ СТИМУЛЮВАННЯ 25 2.1. Збалансованість фінансової системи 25 2.2. Економічна сутність результату фінансової діяльності. Методика виявлення та основні елементи 30 РОЗДІЛ ІІІ. УДОСКОНАЛЕННЯ ФІНАНСОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ФІНАНСОВОГО СТИМУЛЮВАННЯ 36 Висновки 42 Література 44