институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методики викладання граматики у вищій школі

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Контрольная | Страниц: 15 | Год: 2009 | Размер: 25 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Методики викладання граматики у вищій школі

Вступ 3
1. Методичні засади викладання граматики англійської мови 4
2. Сучасні підходи до вивчення граматики англійської мови 10
Висновок 14
Література 15

Cмотрите также:
Методики викладання лексикології у вищій школі

Вступ 3 1. Лексікологія як предмет викладання 4 2. Експериментальне викладання дисципліни «лексикологія англійської мови» за модульно-рейтинговою системою 6 Висновок 12 Література 13

Форми та методи навчання у вищій школі

Вступ……………………………………………………………………………. 3 1. Форми організації навчання у вищій школі……………………………….. 3 2. Методи організації навчання у вищій школі………………………………. 8 Висновок ……………………………………………………………………….. 12 Використана література ……………………………………………………….. 13

Вивчення гумористично-сатиричних творів І.Нечуя-Левицького у вищій школі

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні основи викладання літератури у школі 1.1 Методи літературознавчого аналізу та проблема літературної освіти в школі 5 1.2 Методологічні основи побудови ефективної структури заняття з літератури 7 Розділ 2. Основні терміни і поняття на позначення теми сміху в літературній спадщині І.Нечуя-Левицького 10 2.1. Природа комічного в контексті культури та літератури. Гумор. Сатира. Іронія 10 2.2. Особливості формування стилю І.Нечуя-Левицького 11 2.3 Особливості гумору І.С.Нечуя-Левицького 14 Розділ 3. Особливості вивчення гумористично-сатиричних творів І.С.Нечуя-Левицького у вищій школі 20 3.1 Засоби гумору у творах І.С.Нечуя-Левицького 20 3.2 Методика опрацювання оповідань І.С.Нечуя-Левицького 22 Висновки 25 Список використаної літератури 28

Методика викладання у вищій школі

Питання 1. Форми організації навчального процесу та шляхи підвищення його ефективності. 2 Питання 2. Специфіка (критерии) перевірки знань, умінь та навичок студентів з фахових дисциплін 4 Питання 3. Методи навчання та специфіка їх використання в практиці викладання фахових дисциплін. 10 Питання 8. Методика підготовки викладача до навчального заняття з фахових дисциплін. 24 Питання 12. Написання тексту лекції. Вибір і композиція матеріалу. Структура лекції: план, вступ, головна частина, висновок. 25 Питання 13. Основні види навчальних занять у вищих навчальних закладах: лекція; семінарське, практичне, індивідуальне заняття; консультація; самостійна робота. 27 Питання 14. Впровадження нових методів і технологій навчання у вищій школі. 30 Питання 15. Індивідуальне заняття і його значення у підготовці фахівця. 37 Питання 16. Самостійна робота студентів і форми її організації 38 Список використаної літератури 40

СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ШКОЛІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ МЕТОДІВ ТА ПРИЙОМІВ ВИКЛАДАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 1.1 КРИЗА СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ І ПОШУКИ ШЛЯХІВ ЇЇ ПОДОЛАННЯ 5 1.2 Класифікація методів та прийомів викладання зарубіжної літератури 9 РОЗДІЛ 2. СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ШКОЛІ 16 2.1 Програма вивчення зарубіжної літератури та основні вимоги до методів викладання 16 2.2 Дослідницький та евристичний методи викладання зарубіжної літератури. Бесіда та її роль у вивченні зарубіжної літератури 20 2.3 Використання методів та прийомів викладання творчості Джека Лондона 27 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39

Сутність навчання в розумінні методики викладання

Вступ 3 1. Сутність та задачі методики викладання 4 2. Сутність навчання в розумінні методики викладання 6 3. Педагогічний процес як об’єкт методики навчання 9 Висновки 15 Список використаної літератури 15

Методика викладання математики в закладах для дітей дошкільного віку (дитсадок) із затримкою психічного розвитку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ОСНОВ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ ДІТЯМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗПР 5 1.1. Математичний розвиток у структурі цілісного розвитку дитини-дошкільника з ЗПР 5 1.2. Особливості методики викладання математики для дітей дошкільного віку з ЗПР 8 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І 12 РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ ДІТЯМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗПР 13 2.1. Завдання, етапи дослідження 13 2.2. Результати експерименту 17 2.3. Вдосконалення методики викладання математики на основі одержаних результатів 33 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ 42 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47 ДОДАТКИ 50

Інноваційні технології навчання

Предмет: методи викладання у вищій школі Вступ 4 Педагогічні інновації та інноваційні педагогічні технології: сутність і структура 5 Комп’ютерна технологія навчання, як приклад інноваційних технологій навчання. 10 Висновок 14 Список літератури 15

Екологічне виховання у школі

Вступ 3 1. Суть, мета і задачі екологічного виховання 6 2. Екологічне виховання у школі 15 2.1. Формування екологічної культури підлітків у процесі викладання шкільного курсу 15 2.2. Можливість екологічного виховання на уроках 18 2.3. Спрямування екологічного виховання у школі 21 3. Стан екологічного виховання в Україні у тісному предметному зв’язку з уроками у школі 25 Висновки 29 Список використаної літератури 32

Спеціальна методика викладання грамоти в дошкільному закладі (дитсадок) із затримкою психічного розвитку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ ГРАМОТИ ДІТЯМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ 5 1.1. Підготовка до викладання грамоти для дітей із затримкою психічного розвитку 5 1.2. Використання дидактичних ігор при навчанні дітей із затримкою психічного розвитку грамоти 8 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ І 11 РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СПЕЦІАЛЬНОЇ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ГРАМОТИ ДІТЯМ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ В ДИТЯЧОМУ САДКУ 13 2.1. Проведення дослідження методики викладання грамоти дітям із затримкою психічного розвитку у дитячому садку 13 2.2. Спеціальна методика викладання грамоти для дітей із ЗПР 16 2.3. Ефективність використання спеціальної методики викладання грамоти для дітей із затримкою психічного розвитку 25 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ ІІ 28 ВИСНОВОК 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 35