институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Порівняльний статичний аналіз структури в’їзного туризму по м. Києву та Україні

Каталог пособий и учебных материалов | Статистика туризма | Контрольная | Страниц: 16 | Год: 2009 | Размер: 51 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Порівняльний статичний аналіз структури в’їзного туризму по м. Києву та Україні


ВСТУП 3


1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТАТИСТИКИ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 4

2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСНОВНИХ ПОКАЗНИКІВ ТА ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ В’ЇЗНОГО ТУРИЗМУ ПО М. КИЄВУ ТА УКРАЇНІ 7


ВИСНОВКИ 15
ЛІТЕРАТУРА 16

Cмотрите также:
Проблеми та перспективи розвитку в’їзного туризму в Україні

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ В’ЇЗНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 6 1.1. Ретроспектива в’їзного туризму в Україні 6 1.2. Сучасний ринок в’їзного туризму в державі 9 1.2.1. Організаційно-правове забезпечення в’їзного туризму в Україні 9 1.2.2. Динаміка туристичного потоку 15 1.2.3. Основні регіони України, що приймають туристів 22 1.2.4. Тривалість перебування іноземних туристів їх витрати 31 РОЗДІЛ 2. ПРОБЛЕМИ В’ЇЗНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 35 2.1. Політична та законодавча база функціонування в’їзного туризму 35 2.2. Економічні проблеми країни 42 2.3. Нерозвинена інфраструктура туристичної галузі 48 2.4. Робота вітчизняних менеджерів 59 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В’ЇЗНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 66 3.1. Передумови розвитку в’їзного туризму 66 3.1.1. Туристичний потенціал України 66 3.1.2. Міжнародне співробітництво України в галузі туризму 72 3.1.3. Інвестиційні можливості туристичної сфери України 83 3.1.4. Розвиток в’їзного туризму України в контексті підготовки до проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу 97 3.2. Аналіз роботи вітчизняних туроператорів та тур агентів 104 ВИСНОВКИ 111 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 117 ДОДАТКИ 124

Порівняльний статистичний аналіз структури виїзного туризму по м. Києву та Україні

Вступ 3 1. Особливості зовнішньоекономічної діяльності туристичних підприємств України 4 2. Динаміка виїзного туризму в Україні і Києві 8 Висновок 20 Література 20

Контрольна робота з маркетингу

1. Організація рекламної діяльності 4 2. Методи PR в туризмі 9 3. Аналіз ринку в’їзного туризму України 12 Список використаних джерел 15

Стан та перспективи розвитку освітнього туризму в Україні

Вступ (актуальність, мета, завдання та ін.) 3 1. Історичне становлення освітнього туризму в Україні 5 1.1. Теоретичні засади освітнього туризму 5 1.2. Зародження та розвиток освітнього туризму в світі і в Україні 10 2. Сучасний стан освітнього туризму 13 2.1. Сучасний стан освітнього туризму в світі 13 2.2. Сучасний стан освітнього туризму на Україні 14 2.3. Особливості організації освітнього туризму на Україні 18 3. Перспективи розвитку освітнього туризму в Україні 22 3.1. Умови для розвитку освітнього туризму в Україні 22 3.2. Матеріально-технічна і наукова база 25 3.3. Шляхи удосконалення освітнього туризму в Україні 28 3.4. Підготовка кадрів для освітнього туризму 30 Висновки 33 Список використаних джерел 35 Додатки 37 В роботі є таблиці, зноски, аналіз

Конституційне право

1. Порівняння моделі конституцій США, Німеччини, Франції, України 3 2. Порівняльний аналіз конституційного статуса особи в Україні, Німеччини, Франції, Швейцарії, Італії 9 3. Порівняльний аналіз конституційних моделей законодавчої влади України, Польщі, Німеччини 12 3. Порівняльний аналіз судової влади України, Німеччини, США 19 5. Порівняльний аналіз моделей місцевого самоврядування в Україні, Німеччини, Франції, Англії 24 Список использованных источников 28

Розвиток міжнародного туризму в Україні

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 6 Теоретичні засади міжнародного туризму та його розвитку 6 1.1. Сутність міжнародного туризму та його значення 6 1.2. Види міжнародного туризму 20 1.3. Аналіз основних чинників що впливають на формування і функціонування туристичного ринку 27 РОЗДІЛ 2 37 Аналіз розвитку міжнародного туризму в Україні 37 2.1. Огляд та аналіз сучасного стану міжнародного туризму в Україні його інфраструктури та матеріально-технічної бази 37 2.2. Дослідження організації туризму в провідних туристичних країнах світу 49 2.3. Особливості організації міжнародного туризму в Україні 58 РОЗДІЛ 3 75 Напрямки удосконалення міжнародного туризму 75 3.1. Прогнози розвитку світового туризму 75 3.2. Перспективи розвитку та шляхи удосконалення міжнародного туризму в Україні 81 3.3 Інноваційні форми організації туристичної діяльності українських підприємств 95 ВИСНОВОК 106 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 112

Розвиток іноземного туризму в Україні

Вступ 3-5 Розділ І. Становлення іноземного туризму в світі та Україні 6 1.1. Теоретичні засади іноземного туризму 6-19 1.2. Зародження іноземного туризму в Україні 19-26 Розділ ІІ. Сучасний стан іноземного туризму в Україні 27 2.1. Аналіз сучасного стану іноземного туризму в Україні 27-42 2.2. Особливості організації іноземного туризму на Україні 42-53 Розділ ІІІ. Перспективи розвитку іноземного туризму в Україні 54 3.1. Інфраструктура іноземного туризму в Україні 54-64 3.2. Матеріально-технічна база розвитку іноземного туризму в Україні 64-78 3.3. Шляхи удосконалення розвитку іноземного туризму в Україні 78-82 Висновки 83-86 Список використаних джерел 87-90 Додатки 91-100 Мета написання роботи - дослідження розвитку та аналіз сучасного стану міжнародного туризму в Україні. Предметом дослідження даної роботи є розвиток іноземного туризму в Україні, теоретико-методологічні та практичні аспекти визначення шляхів його оптимізації. Об’єктом дослідження є міжнародний туризм в Україні. Джерельна база. В процесі написання дипломної роботи автором було опрацьовано та використано ряд наукових праць, видань та інших джерел інформації. Наявний графічний та аналітичний матеріал

Підготовка кадрів у туристичній галузі

Вступ 3 1. Характеристика розвитку туризму у незалежній Україні, як підгрунтя становлення системи туристичної освіти 6 1.1. Стан і тенденції розвитку туризму у світі та в Україні 6 1.2. Природні та історико-культурні ресурси 8 1.3. Туристичний потенціал України та проблеми його використання 9 2. Становлення системи підготовки фахівців для туристичної галузі. 22 2.1. Особливості підготовки кадрів туризму за радянської доби 22 2.2. Динаміка чисельності навчальних закладів, заянятих підготовкою фахівців для туризму в регіонах України 26 3. Зміст освіти 30 3.1. Спеціалізація туристичної освіти 30 3.2. Порівняльний аналіз системи підготовки кадрів в Україні та країнах заходу 36 3.3. Туристична освіта в Україні та болонський процес 38 Висновки 42 Література 46

Стан та перспективи розвитку ділового туризму в Україні

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДІЛОВОГО ТУРИЗМУ 5 1.1. Сутність ділового туризму 5 1.2. Зародження та розвиток ділового туризму в світі 9 1.3. Світовий досвід організації ділового туризму в Україні 11 РОЗДІЛ ІІ. СУЧАСНИЙ СТАН ДІЛОВОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 17 2.1. Ресурсна база ділового туризму в Україні 17 2.2. Особливості організації ділового туризму в Україні 24 2.3. Правове забезпечення ділового туризму в Україні 29 РОЗДІЛ ІІІ. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ДІЛОВОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 33 3.1. Проблеми ділового туризму в Україні 33 3.2. Перспективи ділового туризму в Україні 36 ВИСНОВКИ 43 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45

Стан та перспективи розвитку грального туризму в Україні

Вступ 3 1. Теоретичні засади грального туризму 6 1.1. Зародження та розвиток грального туризму 6 1.2. Гральний туризм як предмет дослідження 13 1.3. Азартна гра як підгрунтя грального туризму 17 2. Організація грального туризму в Україні 22 2.1. Сучасний стан грального туризму в Україні 22 2.2. Особливості організації грального туризму в Україні 25 2.3. Законодавча база в Україні щодо грального туризму 27 2.4. Перспективи розвитку грального бізнесу в Україні 30 2.5. Міжнародний досвід грального туризму 37 Висновки 40 Література 44-46