институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Провести статистичний аналіз розвитку туризму по регіонах на основі фінансово-економічної діяльності туристської фірми

Каталог пособий и учебных материалов | Статистика туризма | Контрольная | Страниц: 18 | Год: 2009 | Размер: 298 кб. | Стоимость: 65 грн. | Смотреть | Купить

Провести статистичний аналіз розвитку туризму по регіонах на основі фінансово-економічної діяльності туристської фірми

Вступ 3
1. Особливості регіонального розвитку туризму в Україні 3
2. Формування регіональних ринків туристичних послуг 10
Висновок 17
Література 18
Cмотрите также:
Провести статистичний аналіз розвитку туризму по регіонах на основі стану та розвитку матеріально-технічної бази

Вступ 3 1. Теоретичні та прикладні засади економічного оцінювання і регулювання туристичної привабливості території 4 2. Вплив розвитку туристичної інфраструктури на ефективність туристичної діяльності регіону 9 Висновки 20 Література 21

Провести порівняльний аналіз економічної ефективності туристської діяльності на основі статистичних даних складових ефективності по регіонах

Вступ 3 1. Особливості зовнішньоекономічної діяльності туристичних підприємств України 4 2. Аналітична довідка про роботу туроператорів та турагентів за 9 місяців 2006 року (дані за формою № 1-ТУР(к)) 6 Висновки 14 Література 15

Провести статистичний аналіз розвитку туризму по регіонах на основі стану та розвитку матеріально-технічної бази

Вступ 3 1. Теоретико-методологічні засади формування регіонального ринку туристичних послуг 4 2. Діагностика розвитку регіонального ринку туристичних послуг м. Києва 6 3. Обґрунтування напрямів вдосконалення організаційно-економічного механізму регулювання ринку туристичних послуг м. Києва 13 Висновки 18 Література 19

Порівняльний аналіз економічної ефективності туристичної діяльності в регіонах

Вступ 3 1. Сутність та методика розрахунку економічної ефективності туристичної діяльності 4 2. Статистичні дані щодо регіонального розвитку туризму 8 3. Аналіз ефективності туристичної діяльності по регіонах 12 Висновки 16 Література 17

Порівняльний аналіз економічної ефективності туристичної діяльності на основі статистичних даних складових ефективності по регіонах

Вступ 3 1. Теоретичні засади дослідження економічної ефективності туристичної діяльності 4 2. Стан розвитку туристичної діяльності в регіонах 6 3 Дослідження економічної ефективності діяльності 11 Висновки 12 Література 13

Економіко-статистичний аналіз діяльності підприємства

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти економіко-статистичного аналізу діяльності підприємств 6 1.1. Мета, завдання і предмет економічної статистики і система її показників 6 1.2. Категорії економічної статистики 7 1.3. Основні класифікації в економічній статистиці 9 Розділ 2. Економіко-статистичний аналіз діяльності підприємства 12 2.1. Статистичний аналіз виробництва та реалізації продукції 12 2.2. Статистичний аналіз праці на підприємстві 16 2.3. Статистика витрат виробництва та фінансових результатів господарської діяльності 34 Розділ 3. Статистичний аналіз діяльності промислового підприємства 44 3.1. Аналіз залежності між економічними факторами діяльності підприємства 44 3.2. Статистичний аналіз запасів підприємства 48 Висновки 54 Список використаної літератури 55 Додатки 57

Аналіз впливу розвитку туристської галузі на стан економіки та соціальної сфери України

ВСТУП 3 1. ТУРИЗМ ЯК ГЛОБАЛЬНЕ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНЕ ЯВИЩЕ В СУЧАСНОМУ СВІТІ 5 1.1. Вплив туристської галузі на економіку та платіжний баланс держави 5 1.2. Економічна ефективність туризму 10 1.3. Туризм і соціальна сфера 13 2. АНАЛІЗ ВПЛИВУ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ НА СТАН ЕКОНОМІКИ ТА СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ 17 2.1. Туристська галузь України 17 2.2. Аналіз туристського ринку України та його вплив на стан економіки та соціальної сфери України 20 2.3. Перспективи залучення іноземних інвестицій в туристську галузь України 28 3. ФІНАНСОВО-КРЕДИТНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО РОЗВИТКУ ІНОЗЕМНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 31 3.1. Економічні проблеми іноземного туризму в Україні 31 3.2. Фінансово-кредитні проблеми іноземного туризму в Україні 36 3.3. Соціальні питання розвитку іноземного туризму в Україні 40 ВИСНОВКИ 47 ЛІТЕРАТУРА 50 ДОДАТКИ 52

Шляхи підвищення ефективності діяльності фірми

Зміст Вступ 4 1. Концепція формування стратегії розвитку туризму 6 1.1. Основні стратегічні напрями розвитку туризму 6 1.2. Управлінські аспекти підвищення ефективності діяльності туристської фірми 13 1.3. Фактори підвищення ефективності туризму 20 2. Підвищення доходності туристичного підприємства як кінцева мета удосконалення діяльності 27 2.1. Загальна техніко-економічна характеристика турфірми ТОВ "Вест-Ком" 27 2.2. Вдосконалення системи планування та управління туристичної фірми 39 2.3. Основні напрямки підвищення ефективності функціонування туристичної фірми 57 3. Розробка ефективних напрямків діяльності туристичної фірми “Вест-Ком” 67 3.1. Планування туристського продукту 67 3.2. Маркетинг і збут туристських послуг 79 3.3. Вплив інновацій на економічний розвиток туристичної фірми 100 Висновки 106 Список використаної літератури 114

Контрольна робота з соціально-економічної статистики сфери послуг та туризму

Вступ. 3 1. Статичична оцінка туристичних послуг. 4 2. Статистичний аналіз діяльності персоналу туристичної фірми. 8 Висновок. 12 Список літературних джерел. 13

Стратегічне планування економічного розвитку підприємства на прикладі туристичної фірми ЗАТ “Тоналіто-інтур

Вступ 3 1. Концепція формування стратегії розвитку туризму 5 1.1. Основні стратегічні напрями розвитку туризму 5 1.2. Управлінські аспекти розробки стратегії розвитку туристської фірми 11 1.3. Фактори підвищення ефективності туризму 18 2. Роль стратегічного планування в підвищенні доходності туристичного підприємства 25 2.1. Загальна техніко-економічна характеристика турфірми ТОВ "Тоналіто -Інтур" 25 2.2. Характеристика системи планування та управління туристичної фірми 36 2.3. Основні напрямки підвищення ефективності функціонування туристичної фірми 53 3. Розробка стратегічних напрямків діяльності туристичної фірми “Тоналіто – Інтур” 62 3.1. Планування туристського продукту 62 3.2. Маркетинг і збут туристських послуг 70 3.3. Вплив інновацій на економічний розвиток туристичної фірми 81 Висновки 88 Список використаної літератури 97