институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Економічний аналіз діяльності туристичного підприємства «Назва»

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика туризма | Контрольная | Страниц: 19 | Год: 2009 | Размер: 37 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Економічний аналіз діяльності туристичного підприємства «Назва»

1. Система показників, що характеризує господарську діяльність туристичного підприємства, їх класифікація в економічному аналізі 3
2. Аналіз формування прибутку туристичного підприємства 14
3. Практичне завдання. Висновки 17
Проаналізуємо склад та структуру кредиторської заборгованості «Назва» за допомогою таблиці 3.1.
Таблиця 3.1.
Види кредиторської заборгованості Абсолютні величини Зміни Структура б загальному обсязі
на початок звітного періоду на кінець звітного періоду в абсолютних величинах (3 - 2) у % на початок періоду (4:2)*100 на початок звітного періоду на кінець звітного періоду
...
4. Перелік використаної літератури 19
Cмотрите также:
Оцінка резервів доходів туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність доходів підприємства 5 1.2. Джерела формування доходів підприємства 10 1.3. Фактори, що впливають на динаміку доходів, показники їх оцінки 19 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДОХОДІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 26 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика діяльності підприємства ТОВ «Назва» 26 2.2. Аналіз джерел формування доходів підприємства ТОВ «Назва» 30 2.3. Аналіз факторів зростання доходів ТОВ «Назва» 33 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО РЕЗЕРВІВ ПІДВИЩЕННЯ ДОХОДІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 36 3.1. Економічний аналіз підприємства 36 3.2. Соціологічний аналіз підприємства 38 ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 44 ДОДАТКИ 47

Організація та проведення маркетингових досліджень ринку туристичного підприємства

курсова - бакалавр ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ 6 1.1. Економічна сутність туристичного ринку і його складові 6 1.2. Чинники формування попиту та пропозиції в туризмі 11 1.3. Методологія досліджень ринкової кон’юнктури 23 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 29 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Назва» 29 2.2. Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства ТОВ «Назва» 33 2.3. Аналіз внутрішнього середовища ТОВ «Назва» 43 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» З УРАХУВАННЯМ РЕЗУЛЬТАТІВ РИНКОВОЇ ДОСЛІДЖЕННЯ 53 3.1. Аналіз ринку туристичного підприємства ТОВ «Назва» 53 3.2. Напрямки вдосконалення маркетингового комплексу туристичного підприємства ТОВ «Назва» 61 Усі вищенаведені пропозиції здатні покращити проведення маркетингових досліджень на підприємстві ТОВ «Назва». 69 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 74 ДОДАТКИ 79-89 звітність

Стратегічне планування діяльності туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО – ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГИЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність та характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Економічна стратегія розвитку діяльності туристичного підприємства 14 1.3. Нормативно – правова база, що регулює діяльність туристичних підприємств в ринкових умовах господарювання 22 РОЗДІЛ 2. ФІНАНСОВИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "Назва" 31 2.1. Загальна характеристика ВАТ "Назва" 31 2.2. Аналіз фінансового стану та фінансових результатів діяльності ВАТ "Назва" 34 2.3 Економічний прогноз діяльності туристичного підприємства у 2009-2010 рр. 49 РОЗДІЛ 3. 56 ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 56 3.1. Проблеми процесів планування діяльності туристичного підприємства 56 3.2. Напрямки вдосконалення процесів планування діяльности туристичних підприємств 59 ВИСНОВКИ 62 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ. 69-84 звітність

Формування стратегії конкурентоспроможності туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО–МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Конкурентоспроможність – основа ефективної діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Стратегічний портфель в діяльності туристичного підприємства 14 1.3. Методологічні засади формування та запровадження конкурентних стратегій в діяльності туристичного підприємства 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВСІХ ДЖЕРЕЛ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «НАЗВА» 40 2.1. Організаційно–економічна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Назва» 40 2.2. Дослідження стану маркетингового середовища туристичного підприємства ТОВ «Назва» 51 2.3. Оцінка конкурентоспроможності діяльності туристичного підприємства ТОВ «Назва» 63 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ В ДІЯЛЬНОСТІ ТА РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «НАЗВА» 73 3.1. Проблеми в системі стратегії управління діяльністю туристичного підприємства ТОВ «Назва» 73 3.2. Розробка стратегії конкурентоспроможності туристичного підприємства ТОВ «Назва» 79 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 102 ДОДАТКИ 107

Фінансові результати діяльності туристичного туристичного підприємства та оцінка ефективності їх використання

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 6 1.1. Сутність економічного аналізу 6 1.2. Характеристика фінансово-економічних показників діяльності туристичного підприємства 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ТУРИСТИЧНОГО ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 18 2.1. Загальна техніко-економічна характеристика туристичного підприємства 18 2.2. Аналіз фінансово-економічних показників ТОВ „ Назва” 24 2.3. Аналіз платоспроможності та ліквідності туристичного підприємства 31 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ТОВ „ Назва” 36 3.1. Напрямки підвищення фінансово-економічних показників ТОВ „ Назва ” 36 3.2. Економічне обгрунтування запропонованих заходів…………………….. 50 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 68

Фінансові результати діяльності туристичного туристичного підприємства та оцінка ефективності їх використання

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 6 1.1. Сутність економічного аналізу 6 1.2. Характеристика фінансово-економічних показників діяльності туристичного підприємства 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ТУРИСТИЧНОГО ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 18 2.1. Загальна техніко-економічна характеристика туристичного підприємства 18 2.2. Аналіз фінансово-економічних показників ТОВ „ Назва ” 24 2.3. Аналіз платоспроможності та ліквідності туристичного підприємства 31 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ТОВ „ Назва ” 36 3.1. Напрямки підвищення фінансово-економічних показників ТОВ „ Назва” 36 3.2. Економічне обгрунтування запропонованих заходів…………………….. 50 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 68

Удосконалення процесу прийняття управлінських рішень на туристичному підприємстві

ВСТУП 3 Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Науково-методичні аспекти прийняття управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Особливості прийняття управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства 17 1.3. Законодавча та нормативна база, що регулює діяльність туристичного підприємства 35 Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “Назва” 42 2.1. Загальна економічна характеристика діяльності туристичного підприємства 42 2.2. Аналіз процесу прийняття управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства ТОВ „Назва” 59 2.3. Оцінка ефективності управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства„Назва” 82 Розділ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ „Назва” 88 3.1. Проблеми у прийнятті управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства „Назва” в умовах кризи 88 3.2. Система підвищення якості прийняття управлінських рішень та її вплив на ефективність діяльності 91 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 102 ДОДАТКИ 110

Організація та проведення маркетингового дослідження туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ В ТУРИЗМІ 5 1.1. Сутність та структура ринку туристичних послуг 5 1.2. Напрямки досліджень ринку туристичних послуг 7 1.3. Методика проведення маркетингового дослідження ринку 12 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „Назва” 16 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 16 2.2. Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства 22 2.3. Аналіз внутрішнього середовища туристичного підприємства 27 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „Назва” НА ОСНОВІ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРОВЕДЕНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 33 3.1. Аналіз розвитку туристичного підприємства ТОВ „Назва” 33 3.2. План оптимізації маркетингового комплексу підприємства ТОВ „Назва” за результатами дослідження 39 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 55 Звітність

Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОГО АСОРТИМЕНТУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Місце товарної політики в структурі маркетингового комплексу туристичного підприємства 6 1.2 Сутність асортиментної політики туристичного підприємства 12 1.3 Методологія маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту 15 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «назва» 27 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства «назва» 27 2.2 Аналіз зовнішнього середовища ЗАТ «назва» 31 2.3 Аналіз внутрішнього середовища ЗАТ «назва» 37 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ЗАТ «назва» НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 55 3.1 Аналіз туристичної пропозиції 55 3.2 План вдосконалення асортиментної політики ЗАТ «назва» 62 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 70 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 73 ДОДАТКИ 77-81

ЧИННИКИ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ЇХ ВПЛИВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (БАКАЛАВР)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Особливості та характеристика процесу формування внутрішнього середовища туристичного підприємства 5 1.2. Методичні основи проведення аналізу стану внутрішнього середовища в діяльності туристичного підприємства 14 1.3. Законодавча база, що регулює діяльність туристичного підприємства в умовах ринку 19 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „ НАЗВА ” 26 2.1. Коротка характеристика діяльності «Назва» 26 2.2. Аналіз та оцінка стану внутрішнього середовища «Назва» 30 2.3. Система управління чинників внутрішнього середовища та їх вплив на ефективність діяльності «Назва» 45 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМНІ СИСТЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ВНУТРІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „ НАЗВА ” 51 3.1. Проблеми в діяльності «Назва» 51 3.2. Напрямки вдосконалення системи управління ефективності діяльності «Назва» 56 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 64 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 70 ДОДАТКИ 74