институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Маркетинг Контрольна робота

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 27 | Год: 2009 | Размер: 104 кб. | Стоимость: 110 грн. | Смотреть | Купить

Маркетинг Контрольна робота

ВСТУП 2
1. ТОВАРНА ПОЛІТИКА 5
1.1. Визначення цільової аудиторії підприємства 5
1.2. Опис життєвого циклу товару на ринку України 8
2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ 11
3. ЦІНОВА ПОЛІТИКА 15
3.1. Аналіз існуючих цінових стратегій 15
3.2. Визначення цінової стратегії фірми «__» 17
4. КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА 18
4.1. Реклама фірми «__» 18
4.2. Розробка заходу «паблік рілейшнз» фірми «__» 22
4.3. Заходи стимулювання збуту фірми «__» 23
ВИСНОВОК 25
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 26

Cмотрите также:
Контрольна робота на тему «Маркетинг у видавництві»

.Маркетинг у видавництві. Сегментація і позиціювання......3 Література....................................................................................

Контрольна робота маркетинг

1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ 3 2. ФУНКЦІЇ КАНАЛІВ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ 8 ЛІТЕРАТУРА 14

Контрольна робота з предмету: «Маркетинг»

1. Планування маркетингової діяльності. 3 2. Прогнозування попиту на товари. 7 Список літератури 12

Контрольна робота маркетинг туризма

1. Процес сегментації ринку 3 2. Види маркетингового контролю 9 3. Матриця БКГ 15 Література 19

Контрольна робота маркетинг

1. КОМПЛЕКСНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ І ЙОГО ОСНОВНІ НАПРЯМКИ 3 2. ПРОЦЕС УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ 14 ЛІТЕРАТУРА 25

КОНТРОЛЬНА РОБОТА з дисципліни “Маркетинг”

1. Роль маркетингу в ринковій економіці 2. Закон попиту та пропозиції ринкового механізму

Маркетинг Контрольна робота

ВСТУП 3 1. СУТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ РЕКЛАМИ НА СПОЖИВЧОМУ РИНКУ 4 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ТА СВІТОВОЇ РЕКЛАМНОЇ ІНДУСТРІЇ 10 ВИСНОВКИ 18 ЛІТЕРАТУРА 19

Контрольна робота маркетинг

Зміст 1. Аналіз ринкових можливостей. Сітка розвитку товару і ринку. 3 2. Стратегічне планування маркетингу. 6 Список використаної літератури: 12

Контрольна робота з дисципліни: „Маркетинг”

1. Особливості маркетингу місць та маркетингу осіб 3 2. Поняття фірмового стилю 5 Список літератури 7

Маркетинг Індивідуальна контрольна робота

1. Загальна інформація про АП "__" та його ринки збуту - 3 - 2. Аналіз організації маркетингової діяльності на підприємстві - 6 - 3. Концепція маркетингу АП "__". - 9 - Список використаної літератури - 13 -