институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Економічний аналіз – важлива функція управління

Каталог пособий и учебных материалов | Экономический анализ | Контрольная | Страниц: 21 | Год: 2009 | Размер: 39 кб. | Стоимость: 175 грн. | Смотреть | Купить

Економічний аналіз – важлива функція управління

Вступ 3
1. Сутність управлінського аналізу 4
2. Системний підхід до економічного аналізу 4
3. Значення оперативного економічного аналізу 6
4. Сучасні зміни економічного аналізу 10
Висновки 12
Задача 1 13
Підприємство випускає продукцію в асортименті. Проаналізувати валовий обсяг випуску продукції підприємства і визначити вплив асоргиментно-структурних зрушень на обсяг випуску продукції. Вихідні дані:
Таблиця 1 - Вихідні дані для аналізу обсягу випуску продукції
Назва виробу Ціна одиниці виробу, грн Обсяг продукції в натуральних одиницях


Варіант II


Пл. Факт.
А 2.50 55 50
Б 3,20 60 65
В 4,50 50 45
Г 5.80 45 50
д 6.00 80 100
Разом -

Задача 2 14
Визначити, чи виконаний план за сортністю продукції за наведеними даними, використавши різні способи ( спосіб першосортних одиниць, порівняння середньозважених цін та спосіб порівняння рівнів виконання плану внпуску вартісному і натуральному вимірі).
Розрахувати вплив факторів на зміну суми товарної продукції (кількісних і якісних).
Таблиця 3 - Виконання плану випуску продукції за сортністю
Сорт Ціна за 1 шт., грн. За планом Фактично
Кількість, шт. Питома вага, % Кількість, шт. Питома вага, %
1 120 1000 83,3 1100 85,9
2 100 150 12,5 80 6,3
3 80 50 1,7 100 7,8
Разом - 1200 100,0 1280 100,0

Задача 3 16
Розрахуйте за наведеними даними вплив трудових факторів на виконання виробничої програми.
1 Обсяг продукції за місяць у порівняних цінах, тис. грн. 65400 58150
2 Середньооблікова кількість робітників, осіб 120 110
3 Загальна кількість відпрацьованих усіма робітниками за місяць людино-днів 2520 2420
4 Загальна кількість відпрацьованих усіма робітниками за місяць людино-годин 20160 18755
5 Середнє число днів роботи одного робітника 21 22
6 Середня тривалість робочого дня, год. 8 7,75
7 Середньомісячний виробіток одного робітника, тис. грн. 545 528,636
8 Середньодобовий виробіток одного робітника, тис. грн. 25,952 24,029
9 Середньогодинний виробіток одного робітника, тис. грн. 3,244 3,101

Задача 4 18
За наведеними даними проаналізуйте вплив факторів на зміну матеріальних витрат у собівартості продукції. Вкажіть резерви зниження собівартості.
Таблиця 6 – Виконання кошторису матеріальних витрат на виготовлення продукції
Вид матеріалу Одиниця виміру План Звіт Кількість виробленої продукції, ум.од.
Норма витрат Ціна, грн. Норма витрат Ціна, грн.
* 1 2 3 4 5 6
А кг 60 5 55 6 1000
В м 2 50 4 56

Задача 5 19
Розрахуйте прибуток від реалізації (на підприємстві виробляється один вид продукції) і визначити вплив факторів на зміну суми прибутку. Чи є резерви зростання прибутку на підприємстві. Дати свої пропозиції щодо резервів можливого збільшення.
Таблиця 8 – Вихідна інформація для аналізу прибутку від реалізації
Показники План Факт Відхилення від плану (+, -) % до плану
1. Реалізовано продукції, т 1550 1800 1800-1550=250 +16,1
2. Собівартість 1 т, грн. 700 750 750-700=50 +7,1
3. Ціна за 1 т, грн. 900 850 850-900=-50 -5,6
4. Прибуток з 1 т, грн. 900-700=200 850-750=100 -100 -50,0
5. Прибуток від реалізації товарної продукції, тис. грн. 200*1550=310 100*1800=180 -130 -41,9

Література 21

Cмотрите также:
Економічний аналіз - важлива функція управління

ВСТУП 3 1. Економічний аналіз - важлива функція управління 4 ВИСНОВОК 15 Задача 16 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 18

Економічний аналіз як функція управління

Вступ. 3 1. Роль економічного аналізу в системі управління 4 2. Економічний аналіз та прийняття управлінських рішень 5 3. Економічний аналіз в системі маркетингу 10 Висновок. 11 Література. 13

ЗВІТ З ПРАКТИКИ

Щоденник з практики ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Характеристика підприємства – бази практики 4 2. Аналіз стану стратегічного управління і планування 6 3. Функція організації 12 4. Функція мотивування 17 5. Функція контролювання 20 6. Функція координування 24 7. Освітня функція 26 8. Управління інноваційною діяльністю 31 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТКИ 41

Економічний аналіз як функція управління та елемент керованої системи

Економічний аналіз як функція управління та елемент керованої системи 3 Задача № 1 6 Задача № 14 9 Задача № 16 13 Список використаної літератури 15

Економічний аналіз як функція управління та елемент керованої системи

Вступ 2 1. Роль економічного аналізу в системі управління 3 2. Економічний аналіз та прийняття управлінських рішень 6 Висновок 15 Задача 1. 16 За допомогою методу ланцюгових підстановок та інтегрального методу визначити ступінь впливу на рівень витрат на 1 карбованець товарної продукції зміни собівартості та обсягу випуску товарної продукції. Зробити висновки за >результатами аналізу, виходячи з наведених даних: Показник План Звіт Собівартість товарної продукції Обсяг товарної продукції Витрати на 1 грн. >товарної продукції 6 380 10245 0,62 6 525 11080 0,59 Список використаної літератури 17

Сучасні технології Менеджменту.

План. Вступ……………………………………………………………………3 1. Сутність та зміст менеджменту……………………………5 1.1. Загальні поняття.……………………………………………..5 1.2. Задачі і цілі управління………………………………………..6 1.3. Школи та принципи управління……………………………7 1.4. Сучасні принципи менеджменту…………………………10 2. Сутність і зміст функцій менеджменту………………….12 2.1. Основні функції менеджменту……………………………..14 2.1.1. Функція планування……………………………………….15 2.1.2. Функція організації……………………………………….17 2.1.3. Функція мотивації………………………………………..18 2.1.4. Функція контролю………………………………………..19 2.2. Функції управління на сучасному етапі………………...20 3. Методи і моделі управління………………………………….23 3.1. Сучасні методи управління………………………………..23 3.2. Сучасні проблеми управління………………………………25 3.3. Наукові підходи до менеджменту………………………27 3.4. Нові види менеджменту…………………………………..29 4. Сучасні технології менеджменту………………………….31 4.1. Нові інформаційні технології управління……………….33 4.2. Інноваційний менеджмент………………………………...35 4.3. Нова соціальна система управління..…………………..38 4.4. Значення технологій менеджменту ……………………40 Висновок……………………………………………………………..42 Список використаної літератури……………………………..44

Мета та функції контролінгу

Зміст. Вступ. 3 1. Контроллінг — це управління управлінням. 3 2. Контроллінг як функція управління і функція підтримки управління. 6 3. Методичні рекомендації по розробці положення про службу контроллінгу середнього підприємства. 11 Висновок. 15 Література. 17

Функції менеджменту

Вступ 3 1. Функція планування 5 2. Функція організації 8 3. Функція мотивації 11 4. Функція контролю 14 Висновки 16 Список літератури 18

Економічний аналіз діяльності туристичних підприємств

ВВЕДЕННЯ 3 Економічний аналіз діяльності туристичних підприємств 4 Економічний аналіз у системі управління туристичним підприємством та його роль в умовах формування ринкових відносин в Україні. 4 Аналіз інших прибутків і збитків 8 Література 12

Менеджмент контрольна

Зміст 1. Основи проектування об'єкта управління 3 2. Визначення та аналіз резервів управління 10 3. Регулювання як функція управління 15 Список використаної літератури 23