институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Комунікативний, інтерактивний та перцептивний аспекти спілкування, їх функції у конфлікті

Каталог пособий и учебных материалов | Конфликтология | Контрольная | Страниц: 20 | Год: 2009 | Размер: 36 кб. | Стоимость: 65 грн. | Смотреть | Купить

Комунікативний, інтерактивний та перцептивний аспекти спілкування, їх функції у конфлікті

Вступ 3
1. Зміст спілкування 4
2. Засоби спілкування 5
3. Функції (аспекти) спілкування 6
Комунікативна функція спілкування 6
Перцептивна функція спілкування 11
Інтерактивна функція спілкування 15
Список використаної літератури 20
Cмотрите также:
Етапи становлення психіки

План 1. Етапи становлення психіки 3 2. Топографічна модель особистості за Фрейдом 9 3. Спілкування як сприймання партнерами один одного у процесі спілкування (перцептивний бік спілкування) 12 Список використаної літератури 22

Особливості спілкування дітей раннього віку з дорослими

ВСТУП 2 І. ПОНЯТТЯ „СПІЛКУВАННЯ” 4 І.1. Мовний фактор спілкування 6 І.2. Етапи розвитку мовного спілкування 8 ІІ. КОМУНІКАТИВНИЙ ФАКТОР СПІЛКУВАННЯ 12 ІІ.1. Контакти дитини з дорослим (в ході спільних дій та розмови) 12 ІІ.2. Потреба в спілкуванні дітей раннього віку та індивідуальна взаємодія дитини і дорослого 17 ІІІ. РОЛЬ І ВПЛИВ СПІЛКУВАННЯ В РОДИНІ НА ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ 23 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32

Особливості спілкування дітей раннього віку з дорослими

ВСТУП 1 І. ПОНЯТТЯ „СПІЛКУВАННЯ” 3 І.1. Мовний фактор спілкування 5 І.2. Етапи розвитку мовного спілкування 7 ІІ. КОМУНІКАТИВНИЙ ФАКТОР СПІЛКУВАННЯ 11 ІІ.1. Контакти дошкільника з дорослим (в ході спільних дій та розмови) 11 ІІ.2. Потреба в спілкуванні дітей дошкільного віку та індивідуальна взаємодія дитини і дорослого 16 ІІІ. РОЛЬ І ВПЛИВ СПІЛКУВАННЯ В РОДИНІ НА ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНИКА 22 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 ДОДАТОК 1 32 ДОДАТОК 2 35

Психологічні особливості ділового спілкування

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретична частина 5 1.1. Історико-психологічні аспекти дослідження проблеми ділового спілкування 5 1.2. Характеристика ділового спілкування 12 1.2.1. Визначення спілкування, його класифікація 13 1.2.2. Психологічні особливості ділового спілкування 16 1.2.3 Зони спілкування 17 1.2.4. Фази спілкування 18 1.2.5.Форми і функції спілкування 19 1.2.6. Стратегія і тактика спілкування 20 1.2.7. Рівні ділового спілкування 21 Розділ 2. Практична частина 23 2.1. Методика дослідження 23 2.2. Організація проведення дослідження та результати 29 2.3. Рекомендації щодо досягнення взаєморозуміння у спілкуванні 31 Висновки 36 Список використаних джерел 37 Додатки 39

Цілі, рівні, функції міжособистого спілкування

Вступ 2 1. Завдання міжособистісного спілкування. 3 2. Міжособистісні стосунки. 6 3. Психологія спілкування і міжособистісні стосунки. Міжособистісне спілкування. 8 4. Структура спілкування в міжособових відносинах. 11 5. Функції спілкування в міжособистісних стосунках. 13 6. Психологія міжособистісної дії. 17 Висновки 20 Список використаної літератури 22

Стилі поведінки в конфлікті та основні шляхи успішного виходу з конфліктних ситуацій

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І Особливості поведінки особи в конфліктній ситуації 4 1.1. Поняття "конфліктна особистість" 4 1.2. Аспекти поведінки людини в конфлікті 7 РОЗДІЛ ІІ Стилі поведінки в конфлікті та основні шляхи успішного виходу з конфліктних ситуацій 10 2.1. Стратегії поведінки в конфлікті 10 2.1.1. Стиль конкуренції 11 2.1.2. Стиль ухилення 13 2.1.3. Стиль пристосування 14 2.1.4. Стиль співробітництва 16 2.1.5. Стиль компромісу 17 2.2. Основні шляхи успішного вирішення конфлікту 20 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23

Стилі поведінки в конфлікті та основні шляхи успішного виходу з конфліктних ситуацій

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І Особливості поведінки особи в конфліктній ситуації 4 1.1. Поняття "конфліктна особистість" 4 1.2. Аспекти поведінки людини в конфлікті 7 РОЗДІЛ ІІ Стилі поведінки в конфлікті та основні шляхи успішного виходу з конфліктних ситуацій 10 2.1. Стратегії поведінки в конфлікті 10 2.1.1. Стиль конкуренції 11 2.1.2. Стиль ухилення 13 2.1.3. Стиль пристосування 14 2.1.4. Стиль співробітництва 16 2.1.5. Стиль компромісу 17 2.2. Основні шляхи успішного вирішення конфлікту 20 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23

Типологія спілкування: типи, функції, проблеми, компоненти психотехніка

Вступ 3 1. Сутність та значення спілкування 4 2. Види спілкування 8 3. Основні типи, принципи та суперечності спілкування. 11 4. Механізми спілкування 15 Висновки 18 Список використаної літератури 20

Психологія ділового контакту

Вступ 3 1. Поняття спілкування та його види 4 2. Мета, цілі та завдання ділового спілкування 7 3. Зони та фази ділового спілкування 10 4. Форми і функції ділового спілкування 12 5. Стратегія і тактика ділового спілкування 13 6. Засоби спілкування 16 7. Соціальні типи, в діловому спілкуванні 19 Висновок 21 Список літератури 22

Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення

Вступ 3 Розділ 1. Загальне поняття про спілкування, його функції 5 1.1. Спілкування його структура та функції 5 1.2. Психологічні способи впливу в процесі спілкування. Прийоми підвищення ефективності спілкування 9 1.3. Фактори, які впливають на спілкування 12 Розділ 2. Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення 14 2.1. Спілкування - один з основних інструментів професійної діяльності соціального працівника 14 2.2. Модель, етапи та засоби професійного спілкування соціального працівника 17 2.3. Особливості спілкування з людьми, які мають різні типи психологічної конституції 25 2.4. Вдосконалення навичок слухання 30 Висновки 34 Список використаних джерел 36