институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Основні переваги стратегічного управління і можливості його застосування на українських підприємствах на прикладі підприємства ТОВ «__»

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент стратегический | Курсовая | Страниц: 59 | Год: 2009 | Размер: 129 кб. | Стоимость: 175 грн. | Смотреть | Купить

Основні переваги стратегічного управління і можливості його застосування на українських підприємствах на прикладі підприємства ТОВ «__»

ВСТУП 3
1. СТРАТЕГІЯ І ЇЇ РОЛЬ В ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «__» 5
1.1. Підприємство як відкрита система 5
1.2. Концепції стратегічного управління 8
2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТОВ «__» 22
2.1. Діагностика зовнішнього середовища 22
2.2. Діагностика внутрішнього середовища 25
2.3 SWOT-аналіз ТОВ «__» 27
2.4. Аналіз конкурентоспроможності ТОВ «__» 31
3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ ТОВ «__» 39
3.1. Портфельний аналіз та планування 39
3.2. Корпоративна стратегія 42
3.3. Конкурентна стратегія 44
3.4. Функціональна стратегія 45
ВИСНОВКИ 50
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 53
Додаток 1. МАРКЕТИНГОВІ КОРПОРАТИВНІ (ЗАГАЛЬНО-ФІРМОВІ) СТРАТЕГІЇ 56
Додаток 2. МАРКЕТИНГОВІ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ 57
Додаток 3. С Т Р А Т Е Г І Ї М А Р К Е Т И Н Г У 58
Cмотрите также:
Зарубіжний досвід стратегічного менеджменту

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи системи стратегічного менеджменту 5 1.1. Поняття стратегічного менеджменту та зарубіжні концепції стратегій 5 1.2. Елементи системи стратегічного менеджменту 10 1.3. Стадії процесу стратегічного управління 15 Розділ 2. Стратегічне управління як основна частина системи менеджменту підприємства 18 2.1. Важливість стратегічного управління в менеджменті підприємства 18 2.2. Маркетингові стратегії та SWOT-аналіз у системі стратегічного менеджменту підприємства в умовах маркетингової орієнтації 27 Розділ 3. Перспективи впровадження зарубіжного досвіду стратегічного менеджменту на вітчизняних аграрних підприємствах 31 3.1. Перспективи впровадження досвіду теорії і практики стратегічного менеджменту і стратегічного управління 31 3.2. Особливості впровадження та перспективи розвитку стратегічного менеджменту на аграрних підприємствах 35 Висновки 39 Список використаної літератури 42

Билети Стратегічне управління підприємством

ПЛАН 1 Етапи історичного розвитку управління підприємством. 3 2. Визначення бар'єрів входу-виходу в галузі. 4 3. Характеристика оточуючого середовища діяльності підприємства. 5 4. Прогнозування зовнішнього середовища підприємства. 7 5. Етапи формування та реалізації стратегії підприємства. 8 6. Форми прийняття рішень. 10 7. Діагностика стратегічних ресурсів підприємства. 12 8. Функції вищого керівництва на різних рівнях стратегічних змін. 13 9. Проблеми підприємства у реалізації стратегії. 15 10.Загальні основи управління стратегічними змінами. 16 11.Управління через вибір стратегічних позицій. 17 12.Складові стратегічного прогнозування. 18 13.Стратегічні можливості на різних етапах життєвого циклу підприємства. 19 14.Зміна організаційної структури в процесі реалізації стратегії. 20 15.Взаємозв'язок поточного та стратегічного планування в процесі 21 стратегічного управління. 21 16.Розробка комплексної стратегії підприємства. 23 17.Система контролю на підприємстві. 24 18.Концепція стратегічного управління на зарубіжних підприємствах. 25 19.Методи оцінки стратегій. 26 20.Елемент кадрової стратегії підприємства. 26 21.Розробка фінансової стратегії на підприємстві. 27 22.Розробка маркетингової стратегії на підприємстві. 29 23.Аналіз життєвих циклів виробів. 30 24.Застосування матричних моделей в стратегічному управлінні підприємством. 32 28.Переваги та недоліки диверсифікації. 33 29.Еволюція диверсифікації. 34 30.Стратегії диверсифікації. 34 31 .Обґрунтування вибору стратегій за допомогою моделі АДЛ. 35 32.Розробка стратегії управління персоналом. 37 33.Розробка виробничих стратегій. 38 34.Корпоративна культура в реалізації стратегії. 39 35.Сприйняття стратегічних змін. 41 36. Фактори впливу на вибір стратегічного рішення 42 37. Взаємозв’язок стратегії та організаційної структури 43 39.Вертикальна та горизонтальна інтеграція. 44 40.Перспективи розвитку стратегічного управління в Україні. 45

Стратегічне управління персоналом організації учасника ЗЕД (на прикладі)

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 5 1.1. Тенденції розвитку теорії та практики управління персоналом 5 1.2. Кадровий потенціал як об’єкт стратегічного управління персоналом підприємства 10 1.3. Механізм стратегічного управління персоналом вітчизняних підприємств 13 2. АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА (на матеріалах вітчизняної корпорації «Назва») 19 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 19 2.2. Дослідження системи управління персоналом на підприємстві 25 2.3. Оцінка системи управління персоналом на підприємстві 29 3. ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 37 3.1. Основні шляхи удосконалення системи управління персоналом на підприємстві 37 3.2. Стратегічні напрями удосконалення управління персоналом підприємства 46 ВИСНОВОК 53 ЛІТЕРАТУРА 56 ДОДАТКИ 60

Стратегічне бюджетування в системі управління підприємствами харчової промисловості

ВСТУП ... 4 РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади стратегічного бюджетування на підприємствах харчової промисловості 8 1.1 Економічна сутність та роль стратегічного бюджетування в управлінні підприємствами харчової промисловості 8 1.2 Мета та завдання стратегічного бюджетування на підприємствах харчової промисловості 15 1.3. Основні етапи стратегічного бюджетування на підприємствах харчової промисловості 21 РОЗДІЛ 2. Дослідження стану стратегічного бюджетування на підприємстві ТОВ "..." 31 2.1 Комплекс задач стратегічного бюджетування ТОВ "..." 31 2.2 Система інформаційного забезпечення стратегічного бюджетування на ТОВ "..." 48 2.3 Оцінка стратегічної позиції ТОВ "..." 70 РОЗДІЛ 3. Обґрунтування системи стратегічних бюджетів підприємства ТОВ "..." 88 3.1 Розробка стратегічних цільових параметрів діяльності ТОВ "..." 88 3.2 Обґрунтування системи стратегічних бюджетів ТОВ "..." 96 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 109 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 114 ДОДАТКИ 120

Основні принципи стратегічного управління. Завдання стратегічного управління

ВСТУП 3 1. СУТНІСТЬ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ 4 2. МОДЕЛІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТА ЇХ ВИБІР В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОСТІ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 12 3. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 16 ВИСНОВОК 25 ЛІТЕРАТУРА 26

Сутність та необхідність стратегічного управління

ЗМІСТ Вступ 3 1. Сутність та необхідність стратегічного управління 6 2. Моделі стратегічного управління 8 3. Переваги стратегічного підходу до управління 9 4. Сутність досконалої, монополістичної та олігополістичної конкуренції 12 Висновок 16 Список використаної літератури 18

Стратегічне бюджетування в системі управління підприємством харчової промисловості (бакалаврская работа)

Вступ 4 Розділ 1. Теоретичні засади стратегічного бюджетування на підприємствах харчової промисловості 8 1.1 Економічна сутність та роль стратегічного бюджетування в управлінні підприємствами харчової промисловості 8 1.2 Мета, завдання та основні етапи стратегічного бюджетування на підприємствах харчової промисловості 14 Розділ 2 Дослідження стану фінансово-господарської діяльності на підприємстві ТОВ "..." 21 2.1 Дослідження стану управління активами підприємства та джерелами їх утворення 21 2.2 Оцінка політики формування фінансових результатів на підприємстві 30 2.3. Аналіз грошового обігу підприємства 37 Розділ 3. Обґрунтування системи стратегічних бюджетів підприємства ТОВ "..." 40 Висновки і пропозиції 49 Список використаної літератури 52 Додатки 55

Сутність, роль і особливості стратегічного менеджменту

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи стратегічного менеджменту підприємства 5 1.1 Сутність та роль стратегічного менеджменту в системі управління підприємством 5 1.2 Стратегія фірми: поняття, типи, особливості розробки 10 1.3 Переваги стратегічного підходу до управління 14 Розділ 2. Дослідження процесу стратегічного менеджменту ТОВ „...” 17 2.1 Організаційна характеристика об’єкту дослідження 17 2.2 Моніторинг діяльності фірми при розробці стратегії 19 2.3 Оцінка стратегії підприємства 22 Розділ 3. Пропозиції щодо вдосконалення процесу стратегічного менеджментупідприємства...……………………………………………….25 3.1 Визначення управлінських складових, що впливають на процес стратегічного менеджменту підприємства 25 3.2 Пропозиції щодо вдосконалення процесу стратегічного менеджменту підприємства 30 Висновок 32 Список використаної літератури 35

Стратегічне бюджетування в системі управління підприємством харчової промисловості (выпускная работа бакалавра)

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні засади стратегічного бюджетування на підприємствах харчової промисловості 7 1.1 Економічна сутність та роль стратегічного бюджетування в управлінні підприємствами харчової промисловості 7 1.2 Мета, завдання та основні етапи стратегічного бюджетування на підприємствах харчової промисловості 13 Розділ 2 Дослідження стану фінансово-господарської діяльності на підприємстві ТОВ "..." 20 2.1 Дослідження стану управління активами підприємства та джерелами їх утворення 20 2.2 Оцінка політики формування фінансових результатів на підприємстві 29 2.3. Аналіз грошового обігу підприємства 36 Розділ 3. Обґрунтування системи стратегічних бюджетів підприємства ТОВ "..." 39 Висновки і пропозиції 48 Список використаної літератури 51 Додатки 54

Стратегічне планування маркетингових комунікацій

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7 1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в діяльності сучасного підприємства 7 1.2. Класифікація маркетингових комунікацій 19 1.3. Інструментарій здійснення та стратегічного планування маркетингових комунікацій 32 РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 54 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 54 2.2. Аналіз ринку на якому працює ... та комунікативної активності вітчизняних підприємств 67 2.3. Аналіз застосування маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємства 87 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 97 3.1. Основні підходи до застосування теорії маркетингових комунікацій в системі стратегічного планування діяльності підприємства 97 3.2. Удосконалення підходів до організації та планування інтегрованих маркетингових комунікацій 109 ВИСНОВКИ 116 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 121 ДОДАТКИ 131