институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація продовольчого постачання підприємств ресторанного бізнесу

Каталог пособий и учебных материалов | Ресторанное хозяйство | Курсовая | Страниц: 49 | Год: 2003 | Размер: 207 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Організація продовольчого постачання підприємств ресторанного бізнесу

Вступ 3
1. Загальна характеристика організаційної та господарської діяльності підприємства 4
1.1. Характеристика ресторану “Козацький” 8
2. Організація продовольчого постачання підприємств ресторанного бізнесу. 12
2.1. Визначення потреби підприємств суспільного харчування в сировині і напівфабрикатах 13
2.1.1. Мета продовольчого забезпечення 14
2.1.2. Форми постачання та вибір постачальника 16
2.1.3. Управління складським господарством підприємства 18
2.1.4. Управління транспортним господарством підприємства 20
2.1.5. Оптимізація маршрутів доставки товарів 21
2.2. Продовольче постачання на прикладі ресторану “Козацький” 24
3. Удосконалення організації продовольчого постачання підприємств готельного господарства. 31
Висновки 34
Використана література: 36
Додаток 37
Cмотрите также:
Організація продовольчого постачання підприємств

План Вступ 3 1. Загальна характеристика організаційної та господарської діяльності підприємства 4 1.1. Характеристика ресторану “Козацький” 8 2. Організація продовольчого постачання підприємств ресторанного бізнесу. 12 2.1. Визначення потреби підприємств суспільного харчування в сировині і напівфабрикатах 13 2.1.1. Мета продовольчого забезпечення 14 2.1.2. Форми постачання та вибір постачальника 16 2.1.3. Управління складським господарством підприємства 18 2.1.4. Управління транспортним господарством підприємства 20 2.1.5. Оптимізація маршрутів доставки товарів 21 2.2. Продовольче постачання на прикладі ресторану “Козацький” 24 3. Удосконалення організації продовольчого постачання підприємств готельного господарства. 31 Висновки 34 Використана література: 36 Додаток 37

Організація продовольчого постачання в підприємствах ресторанного бізнесу (на прикладі ВАТ „Ресторан „Вітряк”)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОДОВОЛЬЧОГО ПОСТАЧАННЯ 5 1.1. Сутність запасів підприємства та їх види 5 1.2. Фактори, що впливають на обсяг і структуру запасів готової продукції 9 1.3. Методи нормування запасів готової продукції 13 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКА ТА ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВАТ "РЕСТОРАН "ВІТРЯК" 18 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОДОВОЛЬЧОГО ПОСТАЧАННЯ ВАТ "РЕСТОРАН "ВІТРЯК" 27 РОЗДІЛ 4. РЕЗЕРВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ ВАТ "РЕСТОРАН "ВІТРЯК" 32 ВИСНОВОК 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36 Додатки 37-48

Організація продовольчого постачання в підприємства ресторанного бізнесу

ЗМІСТ ВСТУП ........................................................................................................ 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТЕЛІВ..................................... 5 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ПРИ ГОТЕЛЯХ.............................................................. 12 3. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРІВ З ВЕЛИКИМИ ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ........................................................................... 19 4. ЗАКУПКА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ НА РИНКАХ..................................................................................................... 26 5. ОРГАНІЗАЦІЯ ТРАНСПОРТНИХ ПЕРЕВОЗОК.............................. 30 ВИСНОВКИ................................................................................................ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................ 36 ДОДАТКИ................................................................................................... 38

Вдосконалення обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу (на прикладі будь-якого ресторану Києва)

ВСТУП 4 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 6 1.1. Принципи організації обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу 6 1.2. Організація обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу 9 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ «Назва» 15 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу та ресторану як його складової 15 2.2. Аналіз обслуговування в ресторані туристів за різними класами 21 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 31 3.1. Напрямки розвитку ресторанного бізнесу в Україні 31 3.2. Підвищення рівня обслуговування клієнтів в ресторані «Назва» 39 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51 ДОДАТКИ 54-59

Підвищення ефективності матеріально-технічного постачання в підприємствах ресторанного господарства

Вступ 3 1. Теоретична частина 6 1.1. Суть і значення матеріально- технічного постачання 6 1.2. Організація матеріально- технічного постачання 15 2. Аналітична частина 22 2.1. Характеричстика досліджуваного підприємства 22 2.2. Аналіз діяльності служби матеріально-технічного постачання 32 3. Проектна частина 47 3.1. Підвищення ефевикності матеріально- техночіного постачання в підприємствах ресторанного господарства 47 Висновки 62 Література 65-68

Конспект з предмету Організація ресторанного господарства

ЗМІСТ 1. Структура ринку закладів ресторанного господарства 3 2. Класифікація і характеристика закладів ресторанного господарства 6 3. Організація постачання закладів ресторанного господарства продовольчими товарами та предметами матеріально-технічного призначення 9 4. Система контролю у закладах ресторанного господарства 13 5. Класична організація виробництва у закладах ресторанного господарства 17 6. Індустріальна технологія виробництва готової до споживання продукції 20 7. Організація обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства відкритого типу 23 8. Організація діяльності фірм з експлуатації закладів ресторанного господарства за місцем роботи споживачів 26 9. Організація роботи закладів ресторанного господарства за місцем навчання 28 10. Організація обслуговування споживачів у місцях масового відпочинку, під час спортивних змагань, на ярмарках, виставках, у супермаркетах та торгових центрах 30 11. Організація обслуговування пасажирів на транспорті 33 Список літератури 37

ВЗАЄМОДІЯ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ З ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИМ БІЗНЕСОМ

Вступ 3 Розділ 1. Роль та значення готельно-ресторанного бізнесу в туристичній інфраструктурі 6 1.1. Місце готельно-ресторанного бізнесу в туристичній інфраструктурі 6 1.2. Сутність та значення ресторанного бізнесу для розвитку туризму 11 1.3. Сучасний стан розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні на сучасному етапі 15 Розділ 2. Аналіз взаємодії туристичних фірм із готельно-ресторанним комплексом "Карпатська зірка" 20 2.1. Загальна характеристика готельно-ресторанного комплексу "Карпатська зірка" 20 2.2. Порядок бронювання номерів (місць), укладання договору на готельне обслуговування та оплати послуг 22 2.3. Порядок надання послуг в готельно-ресторанному комплексі "Карпатська зірка" клієнтам туристичних фірм 25 2.4. Взаєморозрахунки із туристичними фірмами та відповідальність сторін 28 Розділ 3. Перспективи удосконалення розвитку взаємодії підприємств туристичної інфраструктури з готельно-ресторанним бізнесом 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

ВЗАЄМОДІЯ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ З ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИМ БІЗНЕСОМ

Вступ 3 Розділ 1. Роль та значення готельно-ресторанного бізнесу в туристичній інфраструктурі 6 1.1. Місце готельно-ресторанного бізнесу в туристичній інфраструктурі 6 1.2. Сутність та значення ресторанного бізнесу для розвитку туризму 11 1.3. Сучасний стан розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні на сучасному етапі 15 Розділ 2. Аналіз взаємодії туристичних фірм із готельно-ресторанним комплексом "Карпатська зірка" 20 2.1. Загальна характеристика готельно-ресторанного комплексу "Карпатська зірка" 20 2.2. Порядок бронювання номерів (місць), укладання договору на готельне обслуговування та оплати послуг 22 2.3. Порядок надання послуг в готельно-ресторанному комплексі "Карпатська зірка" клієнтам туристичних фірм 25 2.4. Взаєморозрахунки із туристичними фірмами та відповідальність сторін 28 Розділ 3. Перспективи удосконалення розвитку взаємодії підприємств туристичної інфраструктури з готельно-ресторанним бізнесом 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Історія розвитку ресторанного бізнесу в світі

1. Коротка історія ресторанного бізнесу 2 2. Сучасний стан розвитку ресторанного бізнесу 6 Література 10

Кейтерінг як популярний вид обслуговування підприємств ресторанного бізнесу

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. Обслуговування у підприємствах ресторанного господарства 4 1.1. Ресторанне господарство: сутність та особливості 4 1.2. Раціональна організація виробничих процесів 6 РОЗДІЛ 2. Сучасні напрямки розвитку вітчизняного ресторанного господарства 11 РОЗДІЛ 3. Особливості надання кейтерінгових послуг 20 3.1. Види кейтерінгу 20 3.2. Розвиток кейтерінгу в Україні 23 3.3. Заходи спрямовані на вдосконалення кейтерінгу 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 33