институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розвиток конкуренції та боротьба за ринок збуту пивобезалкогольної продукції

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика | Курсовая | Страниц: 46 | Год: 2009 | Размер: 370 кб. | Стоимость: 160 грн. | Смотреть | Купить

Розвиток конкуренції та боротьба за ринок збуту пивобезалкогольної продукції


ВСТУП 3


1. ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИГОТОВЛЕННЯ ПИВА 4

2. ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ „ПИВЗАВОД НА ПОДОЛІ” НА РИНКУ ПИВОБЕЗАЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ 14

3. АНАЛІЗ РІВНЯ РОЗВИТКУ СВІТОВОГО РИНКУ ПИВА 23

4. ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ВИРОБНИКІВ ПИВА. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ПИВА В УКРАЇНІ 29


ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46

Cмотрите также:
Особливості конкуренції в СКС, боротьба з недобросовісною конкуренцією

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Роль і значення конкуренції 5 1.1. Ринкова конкуренція, її суть, форми та значення у розвитку економіки 5 1.2. Фірма та її місце на ринку 9 1.3. Ринок та ринкові ціни 10 1.4. Конкурентоздатність та шляхи її досягнення 12 Розділ 2. Особливості конкуренції в СКС, боротьба з недобросовісною конкуренцією 15 2.1. Економічний закон конкуренції 15 2.2. Методи і способи конкурентної боротьби 16 2.3. Основні форми прояву недобросовісної конкуренції 18 2.4. Характерні риси проявів недобросовісної конкуренції в Україні та чинники, що їм сприяють 23 Висновки 38 Список використаної літератури 41

Аналіз асортименту і якості споживчих товарів (пиво)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТА ВИРОБНИЦТВА ПИВОБЕЗАЛКОГОЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1. АСОРТИМЕНТ ПИВОБЕЗАЛКОГОЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1.1. Формування асортименту товарної групи на ринку 4 1.1.2. Аналіз виробництва пива 6 1.2. ХАРАКТЕРИСТИКА СИРОВИНИ, ЩО ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ У ВИГОТОВЛЕННІ ДАНОГО ПРОДУКТУ 10 1.3. ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ В ПРОЦЕСІ ВИРОБНИЦТВА 14 1.4. ОЦІНКА ЯКОСТІ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 17 2.1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 17 2.2. АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ ПИВА 19 2.3. МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 22 2.4. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 26 2.5. РЕАЛІЗАЦІЯ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 33 РОЗДІЛ 3. РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА 35 3.1. ПРОВЕДЕННЯ ТЕСТУВАННЯ ПИВА 35 3.2. ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТІВ ТЕСТУВАННЯ 36 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 39 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41

Аналіз асортименту і якості споживання товарів (пивної продукції)

Вступ 3 Розділ 1. Особливості формування асортименту та виробництва пивобезалкогольної продукції 5 1.1. Асортимент пивобезалкогольної продукції 5 1.1.1. Формування асортименту товарної групи на ринку 5 1.1.2. Аналіз виробництва пива 9 1.2. Характеристика сировини, що використовується у виготовленні даного продукту 11 1.3. Формування якості в процесі виробництва 13 1.4. Оцінка якості готової продукції 14 Розділ 2. Дослідження якості пивної продукції 17 2.1. Характеристика об’єкта дослідження 17 2.2. Аналіз асортименту виробів 19 2.3. Методи дослідження якості пивної продукції 23 2.4. Результати дослідження якості 27 2.5. Реалізація пивної продукції 32 Розділ 3. Розрахункова частина 35 3.1. Проведення тестування пива 35 3.2. Оцінка результатів тестування 37 Висновки і пропозиції 40 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42

Програма збуту продукції на зовнішньому ринку

Зміст Вступ 3 1. Задачі збуту продукції на зовнішньому ринку 3 2. Інструменти збуту і їхній вибір 4 3. Реклама 5 4. Стимулювання продажів 7 5. Методи визначення бюджету збуту 8 6. Приклад програми збуту нового товару на зовнішньому ринку 10 Висновки 12 Література 14

Визначення оптимального обсягу виробництва і збуту на підприємстві

Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Загальнотеоретичні основи виробництва та збуту.........................5
1.1. Сутність процесу виробництва та збуту..............................................5
1.2. Умови виробництва (в умовах досконалої
конкуренції та монополії)....................................................................11
1.3. Методи реалізації..................................................................................14
Розділ 2. Аналіз виробництва та збуту в Україні...........................................19
2.1. Умови виробництва та збуту................................................................19
2.2. Регулювання діяльності підприємств..................................................23
Висновки.............................................................................................................28
Список використаної літератури.......................................................................31
Додатки................................................................................................................33


Визначення оптимального обсягу виробництва і збуту підприємства

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Загальнотеоретичні основи виробництва та збуту 5 1. Суть процесу виробництва та збуту 5 2. Умови виробництва 7 2.1. Умови виробництва досконалої конкуренції 7 2.2. Виробництво в умовах монополії 9 3. Методи реалізації 13 Розділ 2. Аналіз виробництва та збуту в Україні 17 1. Умови виробництва та збуту в Україні 17 2. Регулювання діяльності підприємств 21 Висновки 26 Список використаних джерел 28 Додатки 30

Організація збуту продукції на підприємстві

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗБУТУ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1 УЧАСНИКИ КАНАЛІВ ТОВАРОРУХУ 6 1.2 ПЛАНУВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ 8 1.3 ЗМІСТ ПЛАНУ ЗБУТУ 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СТРІЛА» 15 2.1 ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВАТ «СТРІЛА» 15 2.2 АНАЛІЗ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА 21 2.3 АНАЛІЗ СИСТЕМИ ЗБУТУ ТА РИНКОВОГО ОТОЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА 27 РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТ ПОЛІТИКИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СТРІЛА» 33 3.1 ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА 33 3.2 ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНИХ ЗАХОДІВ 40 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 50

Підприємство на ринку досконалої конкуренції

Вступ 3 1. Ринок досконалої конкуренції 6 2. Формування цін і доходу досконалої конкуренції 8 3. Максимізація прибутку фірми на ринку досконалої конкуренції 11 4. Механізм формування пропозиції в умовах досконалої конкуренції 22 Висновки 30 Список використаної літератури 34

Ринок монополістичної конкуренції

Зміст. Вступ………………………………………………………………………….3 Розділ І. Ринок монополістичної конкуренції………………………..8 1.1. Монополістична конкуренція та її основні риси…………….8 1.2. Визначення ціни та обсягів виробництва при монополістичній конкуренції……………………………………………11 Розділ ІІ. Монополістична конкуренція та ефективність………….18 2.1. Елемент монополізму………………………………………………..18 2.2. Нецінова конкуренція……………………………………………….20 Розділ ІІІ. Монополістична конкуренція……………………………..26 3.1. Ознаки монополістичної конкуренції…………………………….26 3.2. Короткостроковий період …………………………………………27 3.3. Довгостроковий період ………………………………………….….27 3.4. Модельний аналіз ……………………………………………………30 Висновок ……………………………………………………………………32 Список використаної літератури……………………………………….35

Реклама та стимулювання збуту

Вступ 3 1. Сутність та особливості стимулювання збуту 4 2. Інструменти стимулювання збуту 9 3. Реклама як метод стимулювання збуту 12 4. Розвиток стимулювання збуту в Україні 17 Висновки 20 Список викорситаних джерел 21