институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Поняття "спілкування". Спілкування як соціально-психологічна проблема

Каталог пособий и учебных материалов | Психология социальная | Контрольная | Страниц: 14 | Год: 2009 | Размер: 21 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Поняття "спілкування". Спілкування як соціально-психологічна проблема

Вступ 3
1. Спілкування як соціально-психологічний феномен 4
2. Спілкування як форма вияву активності особи 6
3. Спілкування як міжособистіснісна взаємодія 10
Висновок 13
Список використаної літератури 14

Cмотрите также:
Спілкування як соціально-психологічна проблема. Спілкування комунікація взаємодія

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика спілкування 5 1.1. Спілкування як соціально-психологічний феномен 5 1.2. Структура й функції спілкування 9 2. Психологічні особливості комунікації 11 2.1. Поняття про людську комунікацію 11 2.2. Функції комунікації 14 3. Психологія міжособистісної взаємодії 16 3.1. Загальна характеристика взаємодії 16 3.2. Взаємодія і спільна діяльність 19 ВИСНОВОК 23 Список використаних джерел 24

Психологічна природа спілкування

ЗМІСТ Вступ 3 1. Спілкування як одна з нагальних потреб людини 4 2. Спілкування як обмін інформацією 8 3. Спілкування як сприймання та розуміння одне одного 12 4. Роль міжособистих взаємин у спілкуванні 14 Висновок 17 Список використаної літератури 19

Спілкування з підлеглими та співробітниками

Вступ 3 1. Ділове спілкування і його особливості 3 а) Загальна ціль спілкування 3 б) Вертикальні та горизонтальні відносини 4 3. Форма спілкування 6 а) Колективне спілкування 6 б) Індивідуальне спілкування 6 Висновки 8 Література: 9

Психологія управлінського спілкування

Вступ 3 1. Поняття управлінського спілкування 4 2. Види управлінського спілкування. 5 3. Управлінське спілкування як спосіб мотивації 11 4. Закони управлінського спілкування 15 5. Правила управлінського спілкування 17 Висновок 20 Список використаної літератури 21

СПІВВІДНОШЕННЯ СПІЛКУВАННЯ І ДІЯЛЬНОСТІ

ВСТУП 3 Розділ 1. Спілкування і діяльність як одні з основних категорій в психології 5 1.1. Поняття спілкування і діяльності 5 1.2. Спілкування і взаємодія 6 1.3. Ділове спілкування 17 Розділ 2. Основні теоретичні підходи щодо співвідношення спілкування і діяльності 23 2.1. Єдність спілкування і діяльності 23 ВИСНОВОК 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28

Ділове спілкування

Назва роботи Ділове спілкування Розділ Ділове спілкування Вид роботи Контрольна Кількість сторінок 15 Ціна 0 Зміст Вступ 3 1. Ділове спілкування і його особливості 4 а) Загальна ціль спілкування 4 б) Вертикальні та горизонтальні відносини 5 2. Види ділового спілкування 6 а) Прийом на роботу та інтерв’ю 6 б) Ділова бесіда 7 в) Дисциплінарне зауваження 10 г) Звільнення з роботи 10 3. Форма спілкування 11 а) Колективне спілкування 11 б) Індивідуальне спілкування 12 Висновки 14 Література: 15

Соціальна психологія (з практичною частиною)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ВИВЧЕННЯ СПІЛКУВАННЯ 5 1.1. Проблема спілкування і взаємодії: діалогічний підхід 5 1.2. Схеми дослідження спілкування і взаємодії 12 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СПІЛКУВАННЯ В КОЛЕКТИВІ 17 2.1. Методи проведення дослідження 17 2.2. Результати обстеження досліджуваних 20 2.3. Дослідження корекційного впливу психологічного тренінгу «Світ спілкування» на покращення соціально-психологічного клімату у колективі підприємства 24 2.4. Результати обстеження досліджуваних після проведення корекційної програми 29 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33 ДОДАТКИ 36

Психологія ділового контакту

Вступ 3 1. Поняття спілкування та його види 4 2. Мета, цілі та завдання ділового спілкування 7 3. Зони та фази ділового спілкування 10 4. Форми і функції ділового спілкування 12 5. Стратегія і тактика ділового спілкування 13 6. Засоби спілкування 16 7. Соціальні типи, в діловому спілкуванні 19 Висновок 21 Список літератури 22

Особливості спілкування молодших школярів

План. І. Вступ. а) “Поняття про спілкування”. ІІ. Основна частина. 1. Рівні спілкування. 2. Темперамент і його значення при спілкуванні. а) особливості спілкування екстравертів та інтравертів. 3. Слухання – одне з важливих компонентів спілкування. а) визначення вміння слухати; б) роль статі; в) соціальне і експресивне спілкування; г) теорія Е. Бьорна. 4. Характерні риси спілкування молодших школярів. а) інтуїція; б) соціонічні функції; в) адаптації і дезадаптація; г) ознаки спілкування молодших школярів; д) співробітництво і спілкування. 5. Конфліктні ситуації спілкування. а) конфлікт; б) методика ведення суперечки; в) відокремлення і спілкування. 6. Вплив дорослих на особливості спілкування дітей. а) сім’я. ІІІ. Практична частина. Вчимо дітей спілкуванню. IV. Висновок.

Етико-ділове спілкування

1. Етика ділового спілкування як навчальна дисципліна та її завдання. 2 2. Спілкування як основа життєдіяльності людей та їх взаємодії. 3 3. Ділове спілкування його особливості. 5 4. Культура ділового спілкування. 7 5. Гуманістична спрямованість спілкування. 16 Список літератури 18