Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
Тема: Електронна система "Клієнт-банк", її структура та принципиКаталог пособий и учебных материалов | Информационные системы | Контрольная | Страниц: 34 | Год: 2009 | Размер: 55 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | КупитьЕлектронна система "Клієнт-банк", її структура та принципи1. Електронна система "Клієнт-банк", її структура та принципиЗміст Вступ 3 Загальна характеристика системи «Клієнт-банк» 3 Принцип роботи системи «Клієнт-банк» 5 Архітектура системи «Клієнт-банк» 12 Висновок 14 Список використаних джерел 15 Задача: Розробити постановку й алгоритм автоматизованого розв’язання задачі "Розрахунок фінансового забезпечення виконання плану виробництва продукції" Зміст 1. Вступ 3 2. Постановка задачі 5 2.1. Характеристика задачі 5 2.2. Вихідна інформація 7 2.3. Вхідна інформація 9 2.4. Опис алгоритму 12 3. Технологічний процес автоматизованого рішення задачі 15 4. Висновки 20 Список використаних джерел 21 Cмотрите также:Автоматизація розрахункових операцій між підприємством та банком ВСТУП. 3 1. ЩО ЯВЛЯЄ СОБОЮ СИСТЕМА КЛІЄНТ-БАНК. 4 2. ФУНКЦІЇ КЛІЄНТ-БАНКУ . 5 3. ЩО МОЖЕ КЛІЄНТ-БАНК . 6 4. ПЕРЕВАГИ І НЕДОЛІКИ СИСТЕМИ КЛІЄНТ-БАНК . 9 ВИСНОВОК 11 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 12 Особливості розрахунків в електронних системах типу “клієнт - банк” Що являє собою система Клієнт-Банк 3 Функції Клієнт-Банку 4 Особливості розрахунків в електронних системах типу “клієнт - банк” 5 Переваги та недоліки системи Клієнт-Банк 10 Як стати користувачем Клієнт-Банку 12 Список використаних джерел 14 ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЮЧОЇ СИСТЕМИ АНАЛІЗУ ПРОВЕДЕННЯ ОПЕРАЦІЙ ПО СИСТЕМІ “КЛІЄНТ-БАНК” ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ ПІДХІД ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗРАХУНКІВ В СИСТЕМІ “КЛІЄНТ-БАНК” 5 1.1. Загальна характеристика розрахункових операцій комерційного банку та місце в них системи “клієнт-банк”. 5 1.2. Етапи розвитку та принципи роботи системи “клієнт-банк”. 12 РОЗДІЛ 2.ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЮЧОЇ СИСТЕМИ АНАЛІЗУ ПРОВЕДЕННЯ ОПЕРАЦІЙ ПО СИСТЕМІ “КЛІЄНТ-БАНК” 18 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЮЧОЇ СИСТЕМИ РОЗРАХУНКІВ В СИСТЕМІ “КЛІЄНТ-БАНК” 26 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38 “Розрахунки в системі “клієнт-банк” та шляхи
підвищення їх ефективності”
(на матеріалах АКІБ “УкрСиббанк”) ЗМІСТ Стор. Вступ ...............................................................................................…….…. Розділ 1 Теоретичні підходи дослідження розрахунків в системі “клієнт-банк”............................……………………… 1.1. Загальна характеристика розрахункових операцій комерційного банку та місце в них системи “клієнт-банк”…........... 1.2. Етапи розвитку та принципи роботи системи “клієнт-банк”.…....... 1.3. Огляд світової та національної законодавчих баз, що регламентують сферу електронного документообігу…………….... Розділ 2 Дослідження діючої системи аналізу проведення операцій по системі “клієнт-банк”.................................……... 2.1 Особливості методики здійснення аналізу проведення операцій по системі “клієнт-банк”.............................................…........ 2.2 Аналіз динаміки розвитку системи “клієнт-банк” в Київській філії АКІБ “УкрСиббанк”........................................................................ 2.3 Структурний аналіз системи “клієнт-банк” в Київській філії АКІБ “УкрСиббанк”......................................................................... Розділ 3 Вдосконалення діючої системи розрахунків в системі “клієнт-банк”……………………………………………………… 3.1 Вдосконалення організаційної системи електронних розрахунків…. 3.2 Вдосконалення діючої системи “клієнт-банк” на основі впровадження інтернет-банкінгу............................................................ Розділ 4 4.1. Огляд системи “клієнт-банк” у КФ АКІБ “УкрСиббанк”.……………. 4.2. Розробка комплексу задач “Аналіз ефективності використання системи “клієнт-банк”............................................................................… Висновки..................................................................………….......................... Список використаної літератури…………………...................................... Додатки…………............................................................................................... Фінансова стійкість та надійність банку.Система "Клієнт - банк" 1. Аналіз фінансової стійкості і надійності банку 2. Система «Клієнт-банк» Література Фінансова стійкість та надійність банку.Система "Клієнт - банк" 1. Аналіз фінансової стійкості і надійності банку 2. Система «Клієнт-банк» Література Система Клієнт-Банк. Вплив структури специфіки діяльності і структури банків на структуру їх АІС Вступ...............................................................................................................3 Система Клієнт-Банк. Вплив структури специфіки діяльності і структури банків на структуру їх
АІС Вступ...............................................................................................................3 1. Призначення та структура системи автоматизації передачі повідомлень між банком і клієнтом (система "Клієнт-банк")...............4 2. Вплив структури специфіки діяльності і структури банків на структуру їх АІС.......................................................................................10 Висновки........................................................................................................13 Використана література................................................................................15 Сучасний стан систем "банк-клієнт" План Сучасний стан систем "банк-клієнт" 3 1. Взаємодія клієнтів з банківськими системами 3 2. Переваги системи 4 3. Телекомунікаційні засоби 5 4. Типова система 6 5. Банкомати 8 Список використаної літератури 20 Інформаційні системи
1. Характеристика системи "Клієнт-банк" 3 1.1. Призначення системи "Клієнт-банк". 3 1.3. Характеристика і функції АРМ "Клієнт" 4 1.4. Поняття статусу платіжного документа в системі "Клієнт-банк". 6 1.5. Привести приклади обміну Інформацією в системі "Клієнт-банк" банку місця роботи студента. 8 2. Характеристика функціональної підсистеми "Управління кредитними ресурсами банку" 9 2.1. Перелік завдань, що автоматизуються в підсистемі "Управління кредитними ресурсами банку": 9 2.2 Інтеграція підсистеми з підсистемою "Операційний день банку". 9 2.3. Перерахувати завдання, які розв'язуються в підсистемі в АБС банку — місця робота студента. 12 Література: 13 |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |