институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розвиток маркетингу в Україні

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 22 | Год: 2009 | Размер: 58 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Розвиток маркетингу в Україні

Вступ 3
1. Роль маркетингу в ринковій економіці 4
2. Особливості впровадження концепції маркетингу в Україні 8
3. Особливості формування служби маркетингу на українських підприємствах 11
4. Проблеми та перспективи розвитку маркетингу в Україні 15
Висновки 21
Література 22
Cмотрите также:
Становлення, розвиток і перспективи фармацевтичного маркетингу в Україні

Вступ 3 1. Становлення фармацевтичного маркетингу в Україні 4 2. Розвиток та особливості фармацевтичного маркетингу в Україні 6 3. Перспективи фармацевтичного маркетингу в Україні 10 Висновки 13

Необхідність застосування інтерактивного маркетингу і електронної торгівлі в Україні

Вступ 1. Загальна характеристика аспектів розвитку маркетингу в перехідній економіці України 2. Розвиток інтерактивного маркетингу та електронної торгівлі на сучасному етапі в Україні та за кордоном 2.1 Включення України в інтеграційні процеси міжнародної електронної торгівлі 2.2 Вплив інтернет-технологій на маркетингову діяльність підприємства 3. Удосконалення системи електронної торгівлі та розробка передумов застосування інтерактивного маркетингу в Україні Висновки та пропозиції. Список використаної літератури

СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ

1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі 2. Становлення та розвиток туристичного маркетингу 3. Функції маркетингу в туризмі 4. Основні умови та принципи застосування маркетингу в туризмі

Контрольна робота маркетинговий менеджмент

ВСТУП 3 1. РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 1.1. Етапи розвитку маркетингу як науки 4 1.2. Зародження та розвиток маркетингу на підприємстві 5 1.3. Функціональний зв'язок маркетингу з іншими підрозділами підприємства 6 2. МАРКЕТИНГОВІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА 10 2.1. Фактори, що впливають на організацію маркетингової структури на підприємстві 10 2.2. Основні форми організації відділу маркетингу на підприємстві та їх особливості 12 2.3. Організаційна структура управління, функції та критерії оцінки діяльності відділів маркетингу на підприємстві 13 2.4. Вимоги до працівників відділів маркетингу на підприємстві та критерії оцінки їх діяльності 15 3. ПРОПОЗИЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ФФ «__» 17 3.1. Структурні та функціональні зміни 17 3.2. Вплив на бюджет маркетингу 22 3.3. Очікуваний вплив на показники роботи підприємства 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Організаційні структури маркетингу

ВСТУП 3 1. ЗАРОДЖЕННЯ ТА РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ЕВОЛЮЦІЯ ВІДДІЛІВ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 2. ОСНОВНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЇХ ОСОБЛИВОСТІ 9 3. ВИМОГИ ДО ПРАЦІВНИКІВ ВІДДІЛІВ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ЇХ ДІЯЛЬНОСТІ 15 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19

Еволюція концепції маркетингу

План 1. Різні версії визначення маркетингу. 2. Роль маркетингу в ринковій економіці. 3. Концепції маркетингу. 4. Основні принципи маркетингу.

Міжнародний маркетинг

Вступ Розділ 1. Інтернаціоналізація світового господарства та нові пріоритети маркетингу 1.1. Міжнародна торгівля товарами в умовах глобалізації 1.2. Суть та основні риси транс націоналізації Розділ 2. Поняття та особливість міжнародного маркетингу 2.1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу 2.2. Загальні риси і відмінності внутрішнього і міжнародного маркетингу 2.3. Організаційні форми міжнародного маркетингу в Україні 2.4. Управління міжнародним маркетингом 2.5. Стратегії проникнення на зовнішній ринок Висновки Список використаних джерел

Принципи, цілі, функції і процес управління маркетингом

Вступ 3 1. Принципи, цілі, функції і процес управління маркетингом 5 1.1. Комплекс функціональних завдань для реалізації процесу маркетингу 5 1.2. Основні функції маркетингу фірми 8 1.3.Внутрішні та зовнішні фактори маркетингу 10 1.4. Організаційна побудова служб маркетингу підприємства. 13 1.5. Стратегічне планування 17 1.6.Аналіз внутрішніх можливостей фірми. 21 1.7. Організаційні форми маркетингу. Організаційна структура фірми, зорієнтованої на ринок. 26 2.Структура управління організацією 33 2.1. Визначення поняття і принципи побудови 33 2.2. Ієрархічний тип структур управління 36 2.3. Органічний тип структур управління 38 2.4. Вдосконалення організаційних структур менеджмента 41 2.5. Розвиток організаційних структур та сучасні аспекти управління підприємством в Україні 44 2.6. Контроль маркетингової діяльності підприємства. 61 3. Практика організації маркетингу на підприємстві. 66 3.1. Організація маркетингової діяльності 66 3.2. Організація маркетингової служби підприємства 72 Висновки 81 Література 86

Поняття і сутність міжнародного маркетингу

План. 1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу. Концепція міжнародного маркетингу. Мета міжнародного маркетингу. Задачі міжнародного маркетингу. Структура міжнародного маркетингу. 2. Загальні і попередні дослідження, спеціальні дослідження, тести. Види дослідницьких маркетингових фірм. Національні особливості та їх вплив на методи збору маркетингової інформації в конкретній країні. 3. Життєвий цикл товару в міжнародному маркетингу. Рішення щодо асортиментної політики в міжнародному маркетингу. 4. Практичне завдання.

Контрольна робота з основ маркетингу

Визначення промислового та споживчого ринку їх основі характеристики. 3 Маркетинг як концепція, як спосіб дії. Розвиток - концепція маркетингу. 5 Список використаних джерел 13