институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація торгівлі науково-технічними досягненнями підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | ВЭД | Курсовая | Страниц: 57 | Год: 2009 | Размер: 165 кб. | Стоимость: 160 грн. | Смотреть | Купить

Організація торгівлі науково-технічними досягненнями підприємства

Вступ 3
Розділ 1. Методичні аспекти управління міжнародним переміщенням технологій 6
1.1. Основи управління інноваційним потенціалом торгової марки 6
1.2. Сутність, роль та основні поняття в системі управління міжнародним переміщенням технологій 8
1.3. Основні підходи до формування механізмів передачі технологій на світовому ринку 11
Розділ 2. Торгівля науково-технічними досягненнями підприємств кондитерської галузі 20
2.1. Сучасний стан та перспективи розвитку кондитерської галузі 20
2.2. Торгівля науково-технічними досягненнями у компанії «__» 27
2.3. Маркетинговий потенціал ринку кондитерських виробів щодо створення інноваційного потенціалу торгової марки 34
Розділ 3. Напрями вдосконалення торгівлі науково-технічними досягненнями підприємств 38
3.1. Продуктові інновації в сегменті кондитерських виробів преміум-класу 38
3.2. Напрями інноваційної діяльності Концерну "__" 41
3.3. Розробка системи управління інноваційним потенціалом торгової марки на підприємстві 47
Висновки 51
Література 54
Cмотрите также:
Ціни та науково-технічна продукція

1. Ціноутворення в міжнародній торгівлі. 3 2. Торгівля науково-технічною продукцією. 9 3. Науково технічний потенціал України. 11 Висновки та пропозиції. 16 Список використаних джерел 19

Обіг ресурсів в оптовій торгівлі

Вступ 2 Розділ1. Обіг ресурсів в економіці та місце в ньому оптової торгівлі 4 1.1. Характеристика ресурсів в оптовій торгівлі 4 1.2. Форми здійснення оптового продажу товарів 10 1.3. Трудові ресурси в оптовій торгівлі 12 Розділ 2. Характеристика обігу ресурсів в межах підприємства оптової торгівлі 15 2.1. Техніко-економічна характеристика ВАТ " " 15 2.2. Організація обігу товарних ресурсів підприємства « », форми та методи оптового продажу товарів 17 2.3. Організація надання послуг оптовим покупцям на підприємстві « » 25 2.4. Організація процесу закупівлі на ВАТ « » 25 2.5. Обіг трудових ресурсів в оптовій торгівлі 29 Розділ 3. Напрямки вдосконалення обігу ресурсів в оптовій торгівлі 32 3.1. Вдосконалення обігу щодо продажу товарів на підприємстві 32 3.2. Структура систем управління трудовими ресурсами в оптовій торгівлі 34 Висновки 36 Література 37 Додатки 39

Організація методики аудиту наявності і руху товарів у торгівлі та його комп'ютеризація

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи аудиту наявності і руху товарів у торгівлі 5 1.1. Організаційні основи та поняття торговельної діяльності 5 1.2. Мета, завдання і джерела інформації аудиту наявності і руху товарів у торгівлі 16 1.3. Нормативна база аудиту торговельної діяльності підприємства 19 Розділ 2. Організація методики аудиту наявності і руху товарів у торгівлі на підприємстві ВАТ „Назва” 22 2.1. Економічна характеристика підприємства ВАТ „Назва” 22 2.2. Організація аудиту наявності і руху товарів у торгівлі 27 2.3. Методика аудиту наявності і руху товарів у торгівлі 29 Розділ 3. Аудит витрат наявності і руху товарів у торгівлі у комп'ютерному середовищі на підприємстві ВАТ „Назва” 40 3.1. Аудит наявності і руху товарів у торгівлі з використанням ПЕОМ 40 3.2. Узагальнення результатів аудиту наявності і руху товарів у торгівлі 46 Висновок 50 Список використаної літератури 53 Додатки 55

Науково-технічний потенціал

Вступ / Розділ 1. Теоретичні проблеми науково-технічного потенціалу / 1.1. Сутність науково-технічного потенціалу / 1.2. Державне регулювання науково-технічної діяльності / 1.3. Розвиток науково-технічного потенціалу / Розділ ІІ. Складові науково-технічного потенціалу / 2.1. Матеріальна база / 2.2. Наукові кадри та інтелектуальний продукт / 2.3. Продаж ліцензій / Розділ 3. Стан та перспективи розвитку науково-технічного потенціалу ВАТ „СвітлоТех” / 3.1. Науково-технічна організація праці на ВАТ „СвітлоТех” / 3.2. Розвиток інноваційної науково-технічної діяльності на підприємстві / Висновок / Список використаної літератури / Додатки

Облік фінансових результатів діяльності підприємства роздрібної торгівлі

Анотація 3 ВСТУП 4 1. Економічна сутність фінансових результатів підприємства 5 2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 12 3. Організаційно-економічна характеристика підприємства роздрібної торгівлі 24 4. Організація обліку фінансових результатів підприємства 36 4.1 Аналітичний облік фінансових результатів 36 4.2 Синтетичний облік фінансових результатів підприємства 38 5. Методика обліку фінансових результатів підприємства роздрібної торгівлі та його оптимізації на основі застосування сучасних інформаційних технологій 41 6. Шляхи удосконалення обліку фінансових результатів підприємства роздрібної торгівлі 47 Висновки і пропозиції 49 Список використаної літератури 51 Додатки 53

Організація обліку в торгівлі

Вступ 3 1.Основні риси, форми й особливості оптової торгівлі 5 2. Організація обліку в торгівлі 6 3. Формування цін на товари і контроль за їх дотриманням 9 4. Облік товарних операцій в оптовій торгівлі 10 4.1.Облік придбання товарів 10 4.2. Облік реалізації товарі в зі складів 15 4.3.Облік реалізації товарів транзитом 18 Висновки 20 Список літератури 22

Міжнародні економічні відносини

1. Нетарифні бар’єри у міжнародній торгівлі. 3 2. Правові форми захисту технології. 10 3. Особливості функціонування науково-технічних зон. 17 4. Північноамериканська зона вільної торгівлі (НАФТА). 22 Список використаної літератури 27

Валютні ф'ючерсні й опціонні контракти

Вступ 3 1.1. Сутність ф’ючерсних ринків та валютних деривативів 5 1.2. Суть та поняття валютного опціону 8 1.3. Суть та поняття валютного ф’ючерсу 10 2. Організація торгівлі опціонними та ф’ючерсними контрактами 13 2.1. Організація торгівлі опціонними контрактами 13 2.2. Організація біржової торгівлі ф’ючерсними контрактами 14 2.3. Опціонні стратегії 19 3. Проблеми та перспективи ф’ючерсної торгівлі в Україні 23 Висновки 29 Література 31 Додаток А. Умови отримання прибутків/збитків при виконанні опціонів 33

Міжнародні економічні відносини (Варіант 8)

1. Нетарифні бар’єри у міжнародній торгівлі 3 2. Правові форми захисту технології 8 3. Особливості функціонування науково-технічних зон 11 4. Північноамериканська зона вільної торгівлі (НАФТА) 13 5. Система цін світового ринку 21 Список використаної літератури 24

Аудит підприємств торгівлі.

ЗМІСТ стор ВСТУП РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ГОСПОДАРЮВАННЯ ПП “АСКАНІЯ” ТА ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ 6 1.1. Характеристика підприємства та оцінка його фінансового стану 6 1.2. Економічна сутність роздрібної торгівлі її роль і місце у діяльності ПП “Асканія” 10 1.3 Огляд методів дослідження об’єкта 18 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ І МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ АУДИТУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ 29 2.1. Організаційні принципи проведення аудиту на підприємстві 29 2.2. Аудит діяльності підприємства роздрібної торгівлі 32 2.3. Оформлення результатів аудиту та рекомендації аудитора 35 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОБЛІКУ ТА АУДИТУ 48 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ