институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: У процесі дослідження встановіть особливості емоційного стану людини, не відволікаючи її від роботи

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Контрольная | Страниц: 14 | Год: 2009 | Размер: 23 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

У процесі дослідження встановіть особливості емоційного стану людини, не відволікаючи її від роботи

1. Теоретичні основи дослідження емоційного стану людини. 3
2. Встановлення емоційного стану людини. 7
І. Позитивні.
ІІ. Негативні.
Картка спостереження за емоційним станом

Список використаної літератури 14


У процесі дослідження встановіть особливості емоційного стану людини, не відволікаючи її від роботи:
А) який метод психології можна використати в цьому разі і чому?
Б) На підставі чого можна визначити емоційний стан цієї людини?

Cмотрите также:
Робота з психології

У процесі дослідження встановіть особливості емоційного стану людини, не відволікаючи її від роботи: А) який метод психології можна використати в цьому разі і чому? Б) На підставі чого можна визначити емоційний стан цієї людини? Література (не менш ніж ** джерел) Зміст 1. Визначення емоційних станів. 3 2. Розпізнавання емоційних станів методом спостереження. 6 3. Характерні ознаки прояву емоцій та почуттів у людини. 8 Література 17

Психологія та педагогіка

І. У ході дослідження встановіть особливості емоційного стану людини, не відволікаючи її від роботи. ІІ. Чи можна закономірності психіки, виявлені у тварин, переносити на людину? Обгрунтуйте відповідь. ІІІ. Складіть та проаналізуйте схему взаємозв’язку чуттєвих та логічних процесів пізнання. ІV. Наведені нижче особливості поведінки людини характеризують її чи як індивіда, чи як особистість. V. На основі характеристики визначте тип темперамента. Використана література

Контрольна з загальної психології

1) У процесі дослідження встановіть особливості емоційного стану людини, не відволікаючи її від роботи: 3 1.1. Який метод психології можна використовувати в цьому разі і чому? 3 1.2. На підставі чого можна визначити емоційний стан цієї людини? 3 2. Чи можна закономірності психіки, виявлені у тварин, переносити на людину? Обґрунтуйте відповідь. 4 3. Складіть і проаналізуйте схему взаємозв'язку чуттєвих і логічних форм пізнання дійсності. 7 4. Наведені нижче особливості поведінки людини характеризують її або як індивіда або як особистість. Виділіть особливості, які відбивають поведінку індивіда, й особливості, які відбивають поведінку особистості. Обґрунтуйте свій вибір. 9 5. На підставі характеристики визначте тип темпераменту й особливості роботи психолога з людиною, яка має такий тип темпераменту. 11 Перелік використаної літератури 13

Виявлення особистісних детермінант синдрому емоційного вигорання у педагогів

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ I. Синдром емоційного вигорання як психологічний феномен 6 1.1. Суть і особливості синдрому емоційного вигорання 6 1.2. Вивчення синдрому емоційного вигорання 17 1.3. Особливості синдрому емоційного вигорання у педагогів 28 1.4. Психологічне консультування при синдромі емоційного вигорання 30 РОЗДІЛ II. Виявлення особистісних детермінант синдрому емоційного вигорання у педагогів 36 2.1. Обґрунтування вибору методик і планування програми дослідження 36 2.2. Виявлення ознак синдрому емоційного вигорання 38 2.3. Особливості переживання і поведінки педагогів як детермінанти емоційного вигорання 42 2.4. Емоційна стійкість педагогів як чинник синдрому емоційного вигорання 49 2.5. Визначення особистісних детермінант синдрому емоційного вигорання у педагогів 53 2.6. Рекомендації по консультуванню педагогів з ознаками емоційного вигорання 59 ВИСНОВКИ 61 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 67 ДОДАТКИ 71

Вплив емоцій на діяльність і об’єктивні методи контролю емоційного стану людини

ВСТУП 3 1. ВПЛИВ ЕМОЦІЙ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ЛЮДИНИ 4 2. ОБ’ЄКТИВНІ МЕТОДИ КОНТРОЛЮ ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ ЛЮДИНИ 8 ВИСНОВКИ 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 15

Психологічне вивчення особистості в екстремальних умовах

План Теоретична частина 3 Практична частина 10 Використана література 25 Додаток 27 У роботі розглядається проблема іноземних студентів, що приїжджаючи на навчання в іншу країну, свідомо попадають в екстремальні, стресові для них умови життя. Гіпотеза дослідження Метою практичної частини даної роботи є дослідження синдрому емоційного вигоряння іноземних студентів у порівнянні з нашими студентами, за допомогою дослідження особистісних і організаційних факторів, що ініціюють розвиток даного синдрому. Мета і задачі дослідження Ціль дослідження полягає в дослідженні синдрому емоційного вигоряння і виявлення впливу на нього навколишніх і особистісних факторів. Досягнення поставленої мети припускає рішення наступних задач: 1. Діагностика синдрому емоційного вигоряння в іноземних студентів; 2. Аналіз впливу навколишніх і особистісних факторів на розвиток синдрому емоційного вигоряння іноземних студентів. Методики дослідження Для проведення даного дослідження була обрана наступна методика: Методика В.В. Бойко “Дослідження емоційного вигоряння”.

Емоційне вигорання та його профілактика у медичних працівників

Вступ 2 Розділ І. Характеристика феномену емоційного вигорання. 5 Розділ І. Характеристика феномену емоційного вигорання. 5 1.1. Поняття «емоційного вигорання». 5 1.2. Впливаючі фактори. 13 1.3. Лікування. 18 Розділ ІІ. Емпіричні дослідження емоційного вигорання у медичних працівників. 20 2.1. Методи і характер. 20 2.2. Аналіз результату. 24 2.3. Профілактичні рекомендації. 36 Висновки 41 Ліктерат 44 Додатки 46

Аналіз англійських неологізмів із компонентом на позначення фізичного стану людини

Вступ 3 Розділ I. Теоретичні аспекти дослідження неології 6 1.1 Основні принципи класифікації неологізмів 6 1.2 Способи творення неологізмів 11 Висновки до першого розділу 18 Розділ II. Практичний аналіз неологізмів з компонентом на позначення фізичного стану людини 19 2.1 Особливості неологізмів з позначенням на фізичний стан людини в сучасній англійській мові 19 2.2 Дослідження неологізмів з компонентом на позначення фізичного стану людини на матеріалі творів англійської художньої літератури 22 Висновки до другого розділу 29 Висновки 30 Список використаних джерел 32

Особливості уяви та мислення в процесі діяльності

ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. Мислення та уяви в процесі діяльності людини 3 1.1 Психологічне визначення мислення в загально-психологічній науці 3 1.2 Поняття уяви в психологічній науці 10 1.3 Міце мислення і уяви в процесі діяльності людини 12 РОЗДІЛ ІІ. Експериментальне дослідження індивідуальних особливостей уяви як важливого чинника людської діяльності 26 2.1 Мета устаткування та процедура дослідження індивідуальних особливостей уяви 26 2.2 Обробка результатів 27 2.3 Аналіз результатів дослідження 29 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

Характеристика змін психофізіологічного стану в процесі старіння

Вступ..........................................................................................................................3
Розділ 1. Соціальна характеристика старечого віку .6
1.1. Cтаріння як біологічна та психологічна проблема.. .6
1.2. Становище людей похилого віку в суспільстві........................................22
1.3. Причини та умови виникнення психологічних проблем людей
похилого віку...............................................................................................37
Розділ 2. Біологічна характеристика людей старечого віку...41
2.1. Особливості фізіологічних змін у людей старечого віку........................41
2.2. Особливості процесів пам яті у осіб старечого віку................................56
2.3. Особливості уваги у осіб старечого віку...................................................59
2.4. Особливості процесів мислення у осіб старечого віку............................61
2.5. Особливості протікання емоційних реакцій та емоційних
станів у осіб старечого віку.......................................................................66
Розділ 3. Психологічна характеристика процесу старіння..................................70
3.1. Страх смерті як особливий психологічний стан у людей
похилого віку................................................................................................70
3.2. Проблема самітництва у людей похилого віку.........................................72
Розділ 4. Дослідження психофізіологічного стану в процесі старіння...............77
4.1. Методики дослідження психофізіологічного стану в
процесі старіння...........................................................................................77
4.2. Дослідження психофізіологічного стану осіб старечого віку.................78
4.3. Аналіз результатів дослідження психофізіологічного стану
осіб старечого віку.......................................................................................82
4.4. Рекомендації нормалізації психофізіологічного стану осіб
старечого віку...............................................................................................83
Висновки ...................................................................................................................89
Список використаної літератури.............................................................................94